Spelhelg i en ny konsolgeneration! Vad spelar du?

Gen
Medlem

Efter att ha införskaffat ett RTX 3080 samt 5900X får konsolerna snällt vänta. Någon gång kan man bli sugen på en PS5.

Lirar vidare Valhalla under tiden.

Medlem

Den här helgen blir det Sega Master System för egen del. ^____^


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Tittat i veckan mycket på av Valhalla om man ska köpa men det har inte blivigt av.
Men då fick man lite vikings feeling så drar ner lite viking-mod till Blade and sorcery så det blir lite härligt svärdslagsmål i det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det blir en överblick över det mesta av PS5 grejer.. kika på Days Gone, Fallout 4 och andra PS4 guld spel. Demon Souls, Morales och Valhalla ska också stämmas av. Hörlurarna ska testas och så ska jag fördjupa mig i kontrollen via Astro. Riktigt gris väder ute.. så detta passar mig och sonen perfekt idag! Ha en fantastisk helg i alla spelvärldar som ni tänker besöka idag!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Jag spelar Pro Evolution Soccer 2011 och 2010 FIFA World Cup på min Xbox 360.

Medlem

Jag sitter och kör Witcher 3 heart and stone expansionen på min gamla dammiga ps4


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Overwatch och mgs v.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Asså, i somras spreds ett rykte att sonys fabriker inte pallade med trycket. Sony kontrade med ett "njäe, så är det ju inte"-uttalande. Senare, oktoberish, återkommer Sony i ärendet med ett "mjo, det kanske går lite trögt ändå"-uttalande.

Förbokade för ungefär ett år sedan på Webhallen. ETT. ÅR. Ingen konsol 2020 likt förbannat.
Men fine, i Coronatider bör man kanske hålla tillbaka förväntningarna något. Det som stör mig är bristen på transparens.

Medlem

World of warcraft

Medlem
Skräckspelet Visage

Jag har inte fixat någon next-gen konsol ännu så jag lirar spel via Steam istället. Håller på med skräckspelet och mästerverket "Visage". Har klarat "Chapter 2: Dolores" och "Chapter 3: Rakan". Håller på med det svåraste kapitlet nu: "Chapter 1: Lucy" där man dör en hel del av spöktjejen och den långa demonen med saxhänder.

Angående just Visage: Kan ni på FZ recensera det? Har ställt frågan flera gånger tidigare men inte fått nå svar. Skulle vara intressant med ett betyg och text genom er. Hoppas så många som möjligt får uppleva detta PT liknande skräckspel som lämnade "Early Access" för 3 veckor sedan. Spelet ligger på 87% väldigt positiva omdömen på Steam av över 3000 recensioner. Det håller kvalite lovar jag.

(Nu taggar jag alla major players på FZ. Hoppas på något besked, tack)
________________________________________________________________________
@Fredrik Eriksson @Jonny Myrén @Tomas Helenius @Joakim Bennet @Gustav Höglund @Carl Johansson-Sundelius


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Jag har inte fixat någon next-gen konsol ännu så jag lira spel via Steam istället. Håller på med skräckspelet och mästerverket "Visage". Har klarat "Chapter 2: Dolores" och "Chapter 3: Rakan". Håller på med det svåraste kapitlet nu: "Chapter 1: Lucy" där man dör en hel del av spöktjejen och den långa demonen med saxhänder.

Angående just Visage: Kan ni på FZ recensera det. Har ställt frågan flera gånger tidigare men inte fått nå svar. Skulle vara intressant med ett betyg och text genom er. Hoppas så många som möjligt får uppleva detta PT liknande skräckspel som lämnade Early Access för 3 veckor sedan. (Nu taggar jag alla major players på FZ. Hoppas på något besked, tack)

Spelet ligger på 87% väldigt positiva omdömen på Steam av över 3000 recensioner. Det håller kvalite lovar jag.
________________________________________________________________________
@Fredrik Eriksson @Jonny Myrén @Tomas Helenius @Joakim Bennet @gh0glund @Carl Johansson-Sundelius

Jag fetpassar på allt vad skräck heter, och misstänker att räddharen Calle håller med, men ska se om det finns något intresse.

lite gamecube

Medlem
Skrivet av WestManiaC:

lite gamecube

Gott!

Beställde nyligen hem en original lila GC-kontroller (hittade nya i box i Japan), och en svart nyutgåva från Nintendo, och en adapter att koppla in de i Switchen. Skall lira lite Mario Sunshine när de anländer!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Ac valhalla och post scriptum 🙈


signatur

Allätare

Medlem

Demons Souls och Ghost of Tsushima.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu har man knallat hem med ps5an och satt sig i soffan, nu står man som många andra i det svåra beslutet i val av spel .. demon souls eller godfall.. och jag vet att det inte är någon snack om saken när de gäller demon souls, men de är något med godfall som lockar. Vad tror ni?

Medlem
Skrivet av Az11:

Nu har man knallat hem med ps5an och satt sig i soffan, nu står man som många andra i det svåra beslutet i val av spel .. demon souls eller godfall.. och jag vet att det inte är någon snack om saken när de gäller demon souls, men de är något med godfall som lockar. Vad tror ni?

Demon souls tveklöst. Godfall plockar jag hem på en rea.

12
Skriv svar