Styr nya Ghost Recon med hjälp av Natal

Robot
Medlem
Styr nya Ghost Recon med hjälp av Natal

Så man kan alltså leka commando soldat med alla dessa handrörelser man inte fattar nånting utav. Trevligt

Fast Natal är nåt jag aldrig kommer skaffa ändå så.


signatur

Mucha shaka paka

BME
Medlem

Jävligt coolt om man kan köra med handsignaler, älskade röststyrningen i HAWX och endwar


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Vem är Natal, och varför ska han styra Ghost Recon?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Vem är Natal, och varför ska han styra Ghost Recon?

Hoppas du inte är seriös... ;o

Äh, låter jobbigt, stackars blomkrukorna säger jag bara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Coolt, blir klart bättre inlevelse om man kan beordra sina allierade med riktiga handrörelser
Dock så kan man fortfarande använda den vanliga, gamla kontrollmetoden om man vill, det är ett fritt val och jag tycker det låter grymt, speciellt om man får räcka finger åt fiender

Medlem

Ser migsjälv på lassa med en ett glasbord genom halva magen för att jag skulle ta skydd lite snabbare än vad min kroppskoordination klarar av IRL.

Inaktiv

Undra om de har med tecknet "Snus till chefen"

Inaktiv
Skrivet av Tbc Alex:
Skrivet av ForrestFox:

Vem är Natal, och varför ska han styra Ghost Recon?

Hoppas du inte är seriös... ;o

Parafrasering på skämt som "Vem är Major Malfunction och vad gör han i min hårddisk?"


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Vem är Natal, och varför ska han styra Ghost Recon?

Hade blivit en klockren facebook grupp!


signatur

<3

Medlem

Ja men gud va bra. Är jag i en pressad situation så vill jag ju verkligen släppa handkontrollen och förlora möjligheten att röra mig. Röststyrning funkar toppen, men handgester vette fan.

Medlem

gimmicks gimmicks gimmicks...

Jag har svårt att tro att Natal kommer slå. Det kommer säkert sälja bra, av samma anledning som Wii, men det gör det inte bra tyvärr.

Medlem

"samtidigt som du då och då viftar till lite förföriskt i luften" HAHAHAHA! Sjukhuvuden!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar