Första Titanfall har släppts på Steam, och folk var inte helt nöjda

Robot
Första Titanfall har släppts på Steam, och folk var inte helt nöjda

Ett multiplayer-spel utan fungerande servrar blir liksom lite knepigt.

#Titanfall


Medlem

Hur är titanfall gentemot titanfall 2 ? Köpte tvåan ett par dagar sen och tycker om både sp och mp, är ettan bättre på något sätt ?

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Hur är titanfall gentemot titanfall 2 ? Köpte tvåan ett par dagar sen och tycker om både sp och mp, är ettan bättre på något sätt ?

Enligt många är titalfall 1 bättre än 2an. Jag tycker det känns lite "råare" och lite långsammare än den hyper action som tf2 är. Har dock spelat 2an mest

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Hur är titanfall gentemot titanfall 2 ? Köpte tvåan ett par dagar sen och tycker om både sp och mp, är ettan bättre på något sätt ?

Jag hade personligen mycket roligare med TF1 än TF2 i just multiplayer. Loggade ca 170h i det första, vilket är enormt för att vara mig och det är nog ett av mina mest spelade spel på Xboxen denna generation. TF2s multiplayer testade jag i två dagar och har inte rört det sedan dess, allt kändes lite fel på något sätt.

Eftersom det första spelet endast är MP är det dock beroende av en aktiv spelarbas men om det finns hade jag tveklöst rekommenderat det för lite onlinepangande.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av snubben:

Enligt många är titalfall 1 bättre än 2an. Jag tycker det känns lite "råare" och lite långsammare än den hyper action som tf2 är. Har dock spelat 2an mest

Hade helt klart roligare i ettan än i tvåan, mycket tack vare att det presenterade något nytt och fräscht medan tvåan itererade och hade en helt annan konkurrens.


signatur
Medlem

Jag älskade detta spel och även tvåan!

Titanfall är en fantastisk spelserie och jag hoppas Respawn inte ger upp.

Medlem

Tvåan kan ju ha den bästa mpn jag nånsin spelat. Förutom battlefield 2 då.

Men smart pistol alltså... Hur fan tänkte de?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Ettan hade kul MP och 2an hade ett relativt intressant singleplayeravsnitt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar