Nu har HBO officiellt beställt The Last of Us-serien

Medlem
Skrivet av Dex:

Ska bli väldigt intressant och se vad dom gör med detta och framför allt vem som kommer spela Joel och Ellie!

Med tanke på hur casting ser ut nuförtiden:

Joel:

Ellie:


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Huvan:

Att folk inte tröttnat på zombie historier än

Aldrig, mer zombies tycker jag. Längesen jag såg något vettigt gjort med zombisar, varken i film, tv-serier eller spel.

Medlem
Skrivet av noyart:

Aldrig, mer zombies tycker jag. Längesen jag såg något vettigt gjort med zombisar, varken i film, tv-serier eller spel.

Sen kan jag stånga mig blodig mot en vägg, men dessa är inte zombies. De lever fortfarande.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Dex:

Ska bli väldigt intressant och se vad dom gör med detta och framför allt vem som kommer spela Joel och Ellie!

Absolut! Bästa vore såklart Troy och Ashley tycker jag men Ashley är för gammal speciellt om det ska vara första spelet, och Troy ser inte direkt ut som Joel men skulle funka ändå tycker jag.

Medlem

Jag kan så klart föreställa mig de hundratals debatter jag har haft med människor på sociala medier som delat samma typ av innehåll som ditt inlägg och anta att du ställer dig bakom det mesta de säger, men du kan väl förklara vad du menar och meningen med din pessimism? Kan ta det på Discord, räknar inte med någon produktiv diskussion om detta på textforum med detta inlägg som utgångspunkt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

På tal om Hugh Jackman så är det ju tur att han förutom att ha vissa utseendemässiga likheter med spel-Joel även är en duktig skådespelare som gör sorgsna figurer väldigt bra.

Ellie känns definitivt som att det behöver bli någon ny förmåga som vi nog inte sett förut med tanke på åldern. Men i botten är jag fråga om båda rollbesättningar helt neutral i fråga om utseende och etnicitet egentligen, bara det är duktiga skådisar som gör rollen rättvisa.

Medlem

Mirage är kränkt på förhand, som vanligt. Kan inte vara lätt att vara så lättstött. On topic, spännande med lite hbo-backning


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

haha, nja det var lite väl out there ändå.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

eld
Medlem
Skrivet av Mirage:

Med tanke på hur casting ser ut nuförtiden:

Du kan ju sätta dig i ett hörn och vara arg över Abbys muskler medans vi andra vuxna diskuterar tv-serien.

on topic:
Kan vi klämma in Fares Fares igen någonstans?

Medlem
Skrivet av vamp:

Men självklart. Herresatan att det flög över huvudet på så många.

Ironi i textform är svårt. Det finns alltid minst ett hjon där ute som missförstår.

Medlem

Jag ser gärna Anson Mount i huvudrollen. Han var bra som sur, arg, bitter och våldsam man i vildmarken när han hade huvudrollen i Hell on Wheels.

Medlem

...och varenda gång dyker det upp personer som av någon anledning har ett stort behov av att överdriva dessa saker något enormt.

Medlem

Till er upprörda: en av utgångspunkterna är senaste castingen för James Bond.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Till er upprörda: en av utgångspunkterna är senaste castingen för James Bond.

Castingen för 007*

Medlem
Skrivet av Thane:

Castingen för 007*

Vilket är James Bond. För oss som växte upp med serien, så känns detta ganska befängt. Hade varit bättre om de castat henne som en ny beteckning.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar