Cyberpunk 2077 tjuvspelat, så se upp för spoilers

Robot
Cyberpunk 2077 tjuvspelat, så se upp för spoilers

Fysiska spel verkar existera, så det lär inte försenas igen.

#cyberpunk-2077


Medlem

Betyder detta att FZ kanske har en recension före eller på releasedagen?

Medlem

Spelet gick "gold" i oktober, så inte konstigt att det finns fysiska exemplar. De tar tid att producera och distribuera. Förseningen är för release-patchen, med polering och buggfixar.
https://www.fz.se/nyhet/284594-cyberpunk-2077-har-gatt-guld

Redaktör
Skrivet av Ronzem:

Betyder detta att FZ kanske har en recension före eller på releasedagen?

Läckan? Nej.


signatur
Redaktör
Skrivet av Fulci:

Spelet gick "gold" i oktober, så inte konstigt att det finns fysiska exemplar. De tar tid att producera och distribuera. Förseningen är för dag 1 patchen, med polering och buggfixar.
https://www.fz.se/nyhet/284594-cyberpunk-2077-har-gatt-guld

Den senaste förseningen kom ju flera veckor efter guld-beskedet.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Den senaste förseningen kom ju flera veckor efter guld-beskedet.

Ja, det var det jag menade med att de hade en build för produktion redan då men var inte nöjda med tiden kvar att fixa resten till release.

På en och en halv månad gör man inte stora förändringar i ett spel av den här typen.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Betyder detta att FZ kanske har en recension före eller på releasedagen?

hehe vad ska du med en recension till? Inte en chans i världen att det blir dåligt Större chans att det landar ett ufo i trågårn ikväll

Skribent
Skrivet av Kiario:

hehe vad ska du med en recension till? Inte en chans i världen att det blir dåligt Större chans att det landar ett ufo i trågårn ikväll

50 % alltså. Antingen så landar det ett ufo eller så gör det inte det

Medlem

Undviker kolla videos av spelet från releasen, vill uppleva det själv från början utan andra intryck. Detta trots all media som de släppt officiellt. Bara dryga två veckor kvar.

Jhf
Avstängd
Skrivet av Shadee:

50 % alltså. Antingen så landar det ett ufo eller så gör det inte det

Nja. Om det vore 50 % sannolikhet så landar det ett ufo imorn om det inte gjorde det idag.

Skrivet av Jhf:

Nja. Om det vore 50 % sannolikhet så landar det ett ufo imorn om det inte gjorde det idag.

Nej det funkar inte så att bara för där inte kom ett idag måste där komma ett i morron


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jhf:

Nja. Om det vore 50 % sannolikhet så landar det ett ufo imorn om det inte gjorde det idag.

Rent teoretiskt kan det, med 50% sannolikhet, gå tusen dagar i rad (eller varför inte en miljon) utan att ett ufo dyker upp...

Medlem

Då andra gick in i sin "Movember", gick jag in i min Skygglappsmånad. Läser eller ser inget relaterat till detta spel.


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Avstängd

Har fortfarande inte bestämt om jag ska köpa direkt det kommer eller vänta lite. Hypat spel och hoppas jag inte blir besviken.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Läckan? Nej.

Jag menar att om kopior av fullständiga spelet finns ute på vift så kanske ni även har fått en för att ge en recension

Skrivet av Kiario:

hehe vad ska du med en recension till? Inte en chans i världen att det blir dåligt Större chans att det landar ett ufo i trågårn ikväll

Jag behöver ingen recension! Var mest bara en fundering om FZ kommer släppa recensioner före eller vid släpp. Men de kanske inte får säga något om detta.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag menar att om kopior av fullständiga spelet finns ute på vift så kanske ni även har fått en för att ge en recension

Kan vara så att de inte får säga något pga embargon. Ingen aning men vi får se närmare den 10e

Medlem

har bestämt mig för att skjuta upp det här spelet tills jag får tag på en ny generation av konsol och de de lovat de kommer o släppa en version av spelet som faktiskt ska ta vara på hårdvaran i de nya konsolerna.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Tråddemonen
Testpilot

Har klippet sparat på telefonen, det är inte mycket till spoiler eftersom att personen som streamade de 20 minuterna pratade mer en vad han spelade.

1
Skriv svar