CD Projekt Red tackar FZ-läsarna för The Witcher 3-utnämnelsen!

Robot
CD Projekt Red tackar FZ-läsarna för The Witcher 3-utnämnelsen!

Under gårdagens livesändning fick läsarna en hälsning från CD Projekt Red, som passade på att bekräfta datumet för Cyberpunk 2077.

#cyberpunk-2077, #the-witcher-3


Medlem
Medlem

De verkar så rackarns ödmjuka i varenda intervju man ser. Trevligt gäng.

Kul att de uppmärksammar er/oss.

Medlem

Jaha nu fick man en tår i ögat medans man sörplar tomtelatte på det lokala kaffehaket. Tusan vad fint!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Trevlig kontakt att ha. Deras spel är vad Rockstars borde vara nu. Därför ligger de nu överst på min lista. Hoppas inte potentialen i den stora staden blir lika bortkastad som GTAV med massa onlineskräp.

Medlem
Medlem

Detta var ju verkligen trevligt! Hurra för FZ-familjen!

Avstängd

Fint! Cyberpunk ska bli intressant!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Häftigt! Ser verkligen fram emot Cyberpunk. Och ja The Witcher 3 är ett enastående spel. Hatten av för CD Projekt Red ännu en gång.

Medlem

Tummen upp!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Testpilot

Hade inte tittat på detta men fastnade vid topp 5 och kollade hela.

Kanonkul att se att ens egna toppspel stämmer så bra med redaktionens. Må årets spel bli lika roligt att bidra till!

Medlem

jag hoppas spelet kommer bli så bra som man vill efter alla år och inte bara blir en blek gta kopia.

Medlem

Så sjukt oväntat men stort att ni gjorde detta och de ställde upp och tackade också.
Otroligt ödmjuka verkar de vara också.

Helt otippat att det skulle dyka upp men ack så fett!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Managor:

Jaha nu fick man en tår i ögat medans man sörplar tomtelatte på det lokala kaffehaket. Tusan vad fint!

”Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades!"

Medlem

Just det, "bekräftade".... Den har man ju hört förut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Så jävla gulligt, vilken snubbe!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gnällkuk

Det här såg och kändes så sjukt genuint, det är så ovanligt! Det är verkligen svårt att inte tycka väldigt bra om de kära polackerna <3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

VAD MYSIGA DOM ÄR!!! (Oavsett om det var PR för Cyberpunk2077 i slutet!)

Medlem

Det är väl rätt ovanligt att ett bolag tackar på detta sätt?

Fint gjort!


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Är det bara jag som är cynisk och inte hör FZ nämnas, ergo detta är en generell hälsning de skickar till alla som de vill?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Är det bara jag som är cynisk och inte hör FZ nämnas, ergo detta är en generell hälsning de skickar till alla som de vill?

nej då, jag tror definitivt att han menade det allmänt till de som har röstat och de som kände att Witcher 3 var verkligen ett bra spel. Och sedan att de gör reklam för Cyberpunk är ju givet, de har verkligen jobbat hårt för det, det är väl till alla som tänker spela det. Det ska bli intressant att se försäljningssiffror de tre första veckorna!!!! Så nej, jag tror det var till oss personligen!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mirage:

Är det bara jag som är cynisk och inte hör FZ nämnas, ergo detta är en generell hälsning de skickar till alla som de vill?

Kan understryka att det är en hälsning till er, ingen generell hälsning.


signatur
Medlem

Som om man inte redan älskade CDPR liksom. Sluta skala lök nu.

Genuint och fint!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan understryka att det är en hälsning till er, ingen generell hälsning.

Aight, gött att höra


signatur

I drank what?

1
Skriv svar