Flight Simulator grafikuppdaterar världen, landmärke för landmärke

Robot
Flight Simulator grafikuppdaterar världen, landmärke för landmärke

Ny USA-uppdatering blir den andra, efter redan släppta Japan.

#flight, #japan, #simulator, #uppdatering, #usa


Medlem

Gryym uppdatering å helt gratis!

Medlem

Tänkte först att jag tittade på " Walkers klippa" tills jag insåg att den inte finns på riktigt

Medlem

Har inte lirat spelet ännu men tittade på en flygning över min stad Västerås där flera av de högsta husen inte finns med.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Skulle inte VR uppdatering komma i november eller är det senare lagt pga "problemeb" med G2?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av Molotov:

Skulle inte VR uppdatering komma i november eller är det senare lagt pga "problemeb" med G2?

Den betatestas slutet sen en tid. Såg något om att fler VR-varianter stöds.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Den betatestas slutet sen en tid. Såg något om att fler VR-varianter stöds.

Jo det är WMR som stöds från början.
Men det är bara HP Reverb G2 som är aktuell, dom andra är dom "gamla" varianterna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ursäkta kanske korkad fråga, men måste aktivera den i MS Store, även om man köpt spelet på Steam?

Megadelux
Skrivet av CARTMAN:

Har inte lirat spelet ännu men tittade på en flygning över min stad Västerås där flera av de högsta husen inte finns med.

Alla städer som inte är exakt handmade är AI genererade ifrån sattelitdata. Alla småstäder osv som inte har något speciellt, (tex landmärke, eller är kända av någon annan anledning) är därför bara genererade av AI, med hjälp av sattelit. Jag som bor mitt ute på landet hittar mitt hus, det ser "nästan" likadant ut.

Medlem
Skrivet av one63:

Tänkte först att jag tittade på " Walkers klippa" tills jag insåg att den inte finns på riktigt

Inte varje dag man ser en referens till Fantomen här på forumet, haha!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Inte varje dag man ser en referens till Fantomen här på forumet, haha!

Glad att någon plockade upp den 😊

Medlem

Woohoo. Shoutout till Medelpad!

2031 lär den patchen komma 😅

Medlem

Jag flyger mest från min hemmabas ESKT i Tierp. Tydligen inte det mest populära resmålet

Medlem

Rekommenderar modsajten www.flightsim.to.

Någon där ute har modellerat mitt "hemmaflygfält" som består av ett gräsfält mitt i en golfbana med rätt byggnader osv. Hade aldrig trott att den skulle få någon kärlek.

1
Skriv svar