Vilket hemland är det bästa?

Inaktiv
Vilket hemland är det bästa?

Som topic lyder: vilket hemland är det bästa?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Sverige utan tvekan. Jag har inget att jämföra med:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Aldrig bott utomlands mer än 2 månader så har inte heller något att jämföra med. Sverige is the shit.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Som topic lyder: vilket hemland är det bästa?

Det du trivs i.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

What the? jag trodde de här ver FZ:as forum, inte superplay eller pcgamers spam forum?:P

Ont: Sverige såklart!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".

Mjooo, men han kanske ville att folk skulle argumentera för sitt hemland. Att om folk berättade om sitt så skulle andra kanske säga att "oj, det där lät underbart eller kanske katastrof. Ja ditt hemland verkar bättre än mitt även om jag gillar mitt också....o.s.v."

00a
Medlem
Skrivet av psyko:

+1

Jag har anmält dig för Spam då du har postat flera gånger i flera trådar "1+" och jag tycker inte att du tillför något.

Medlem

Får väl säga Sverige då jag inte har bott i något annat land. Motivation: Ett sekulariserat samhälle som inte har varit i krig på 200 år kan inte vara dåligt.

Inaktiv

Får väl säga Sverige då man inte har mycket att jämföra med.

Medlem

Hur sjutton kan man svara på den frågan? Man kan bara ha ett hemland.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

swe...


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".

Den fetstilade frågan är faktiskt en fråga man kan ställa till Michael Jackson utan att se ut som en idiot...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:

Rätta mig om jag har fel men är det inte så att man bara kan ha ett hemland? Isåfall blir din fråga likvärdig med "vilken av din mamma är din favorit" eller "vilken av din näsa är bäst".

Den fetstilade frågan är faktiskt en fråga man kan ställa till Michael Jackson utan att se ut som en idiot...

haha!:D


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

THE US.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har alltid drömt om att ha karibien som hemland/hemvärldsdel.

Medlem

Bästa - sverige
Sämsta - sverige

Medlem

Well... eftersom Sverige är mitt enda hemland än så länge... får det väl bli Sverige.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Gregers svar är top notch!


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Inaktiv
Skrivet av Joel1992:
Skrivet av psyko:

+1

Jag har anmält dig för Spam då du har postat flera gånger i flera trådar "+1" och jag tycker inte att du tillför något.

Det tillför väll lika mycket som att flera personer svarar Sverige i rad?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

THE US.

ursäkta dubbel post men jag skriver från telefon. Iaf vad tror du blir bättre i usa?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Utav all mina hemländer måste jag nog svara sverige.

Castors inlägg fick mig att skratta dock. Tackar.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av mosoloa1:

THE US.

ursäkta dubbel post men jag skriver från telefon. Iaf vad tror du blir bättre i usa?

USA är ett enda gigantiskt bibelbälte och han är religiös. Go figure.

Medlem

Spaniens invånares hemland är nog gött. Inte fan lägger jag min röst på sverige iaf.

Medlem

*Pris utdelat för bästa Goddag Yxskaft-tråd*


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Sverige e väldigt gött men spanien eller Italien ligger väldigt nära till med pastan o så

Medlem
Skrivet av ace84:

Sverige e väldigt gött men spanien eller Italien ligger väldigt nära till med pastan o så

Spanien kan jag förstå att du gillar, men Italien?

Deras regim är ju förskräcklig och facistisk, bara det faktum att Berlusconi äger tre stora TV-stationer i landet borde väl göra att några varningsklockor ringer.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Greger öö? Spanien - Franco, säger det dig nått?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av bapelsin:

Utav all mina hemländer måste jag nog svara sverige.

Castors inlägg fick mig att skratta dock. Tackar.

Thanks, I'm here all week.

Greger, jag tänkte inte på MJ. doh!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av ace84:

Sverige e väldigt gött men spanien eller Italien ligger väldigt nära till med pastan o så

Spanien kan jag förstå att du gillar, men Italien?

Deras regim är ju förskräcklig och facistisk, bara det faktum att Berlusconi äger tre stora TV-stationer i landet borde väl göra att några varningsklockor ringer.

ETT FOTBOLLSLAG OCKSÅ! ALERTA ALERTA ANTIFACISTA!

Bäst att skicka in bjornsan och hans röda gardister!

....

Nej men han är ju lite av en virrpanna, även fast han är ganska charmig.

Förstår inte varför du tycker att Berlusconis italien är så förskräckligt och facistiskt?

12
Skriv svar