Steams årliga höstrea är nu igång!

Robot
Steams årliga höstrea är nu igång!

Dags att återigen fylla på i backloggen.

#Steam


Medlem

varför har ni valt nån thailändsk steambild

Medlem

Dags för lite nostalgispel kanske 😃

Medlem

Jag, tror att min årliga lista är full redan, möjligtvis så får det nog plats med en till.
Ps5:an som är på väg hem, med Bloodborne och demon souls remake
Och nu en ett patchat Ac:V så det går och spela nu
Cyberpunk 2077 den 10:dec
Elden ring är väl den sista som plats i loggen. 5 spel som man kan försöka få 100% på.

Backloggens befriare
Skrivet av Rakoon:

varför har ni valt nån thailändsk steambild

Är inte hundra, men har för mig att jag läst nånstans att @Jonny Murén är stationerad i Thailand?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Blev äntligen ett köp av Doom Eternal Deluxe edition. Hittade inte så mycket annat


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Backloggens befriare

Och förresten, nej tack, min backlogg lever och frodas så bra utan påfyllnad!


signatur

Ad hoc addendum

Skribent
Skrivet av Rakoon:

varför har ni valt nån thailändsk steambild

Haha, my bad. Har ändrat den.

Skrivet av keffkebab:

Är inte hundra, men har för mig att jag läst nånstans att @Jonny Murén är stationerad i Thailand?

Yes box!

Medlem

Som alltid köper jag de spel jag vill ha när de kommer, så det är sällan jag köper något på dessa reor.

Medlem

Har för mycket att spela redan. Men kul för dom som vill fynda.

Inaktiv

Blev faktiskt Doom Eternal nu för 67% rabatt

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Haha, my bad. Har ändrat den.

Yes box!

Varför det? Det är mera intressant än att det är en steamrea, som det alltid är ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Impulsköpte ett spel som heter Hades. Någon som spelat det? Är det bra?

Blev ett gäng Lego-spel också.

Skribent
Skrivet av VertexBuffern:

Impulsköpte ett spel som heter Hades. Någon som spelat det? Är det bra?

Blev ett gäng Lego-spel också.

Hades är riktigt, riktigt bra och fick det helvetiskt bra betyget 5 i vår recension.

Medlem

Är det bara jag eller känns Steam-reorna allt mer irrelevanta för varje gång? Hittar inget jag vill ha! Känns som allt redan har funnits på rea tusen gånger förr.

Medlem

Blev raft och the wolf among is.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Haha, my bad. Har ändrat den.

Yes box!

Där har du kanske en artikel att skriva, vad skiljer Steam Thailand mot Sverige, kanske är en hel del roliga saker att gräva fram här.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Skribent
Skrivet av Sillage:

Där har du kanske en artikel att skriva, vad skiljer Steam Thailand mot Sverige, kanske är en hel del roliga saker att gräva fram här.

Tror inte att det är så mycket faktiskt, utöver att vi oftast får betydligt billigare priser och att rekommendationerna kanske skiljer sig lite.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tack men nej tack, har tillräckligt att spela ikapp som det är + att Cyberpunk som bekant stundar runt hörnet...

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Hades är riktigt, riktigt bra och fick det helvetiskt bra betyget 5 i vår recension.

Kul! Ska testa det under helgen.
Vet du hur spelet funkar förresten? Om jag t.ex. kommer till floor 28 efter 17 timmar och dör, måste jag då börja om från floor 1 igen? Eller finns det checkpoints på vägen?

Medlem

näe, nu får det fan vara nog med backlog, inga köp denna gång! hinner ju inte spela ens hälften


signatur

//monster

Skribent
Skrivet av VertexBuffern:

Kul! Ska testa det under helgen.
Vet du hur spelet funkar förresten? Om jag t.ex. kommer till floor 28 efter 17 timmar och dör, måste jag då börja om från floor 1 igen? Eller finns det checkpoints på vägen?

Inga checkpoints såvitt jag vet, men det finns mycket att låsa upp och spendera de resurser man samlat på sig mellan rundorna på, så man får fortfarande en känsla av att man går framåt.

Medlem

Slog till på Satisfactory, Red Dead och Control.

Medlem

Jag inväntar cyberpunk så vill som inte börja med nått.
Har dessutom köpt ett RTX 3080 (inte fått levererat ön) så börsen gapar tom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kommer köpa Iron Harvest 💪🏼

Medlem

Hur säker ska jag vara på att köpa ett spel på steam och att det funkar på min win10? Det borde ju funka men de äldre spelen funkar oftast som mest på XP och win7... (Ja jag ät inte bra på pc gaming)

Medlem

Hade det inte varit för @keffkebab tråd här på FZ hade jag köpt minst fem spel nu. Grymma discounts, men jag låter bli.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Jag valde att köpa FIFA21, rätt bra pris ändå för det kostade bara drygt 35€ och passar som fördriv. Men sedan påmindes jag varför EA games är hemska, de tvingar en ha Orgin installerat och påslaget samtidigt som man spelar. Totalt onödigt.

1
Skriv svar