Bugg angående knappen "visa fler artiklar"

Skribent
Bugg angående knappen "visa fler artiklar"

Hej!

Noterade av en slump att om jag bläddrar ner på första sidan längst ner till knapparna "Visa fler artiklar" och "Nytt i forumet" och sedan klickar på knappen "visa fle artiklar" så kommer inte nästkommande artikel att visas utan man förlorar 4 st artiklar.

Ex: Just nu ligger artiklen: "Phil Spencer tror på fler generationer bortom Xbox Series X och S" längst ner på första sidan. Trycker jag på knappen "visa fler artiklar" så kommer jag till en sida där översta träffen är: "I Sackboy: A Big Adventure till PS5 (och PS4) handlar allt om spelande, och inget om skapande"

Det är bara det att mellan dessa artiklar finns: "CoD-extra! Debuttrailers för zombies-läget till Black Ops Cold War är här","EA om mikrotransaktions-reklamen riktad till barn: "Skulle inte ha varit där"",, "CD Projekt-chefen om crunchen: "Ett av de svåraste besluten jag tagit"" och "Klart: EA Play till Game Pass Ultimate för pc-spelare i december"

De ovanstående fyra artiklarna når man endast om man klickar på sida 1 efter att man klickat på knappen "visa fler artiklar".

Skribent

Någon som har adresserat det här än, eller är det jag som har fel och det inte är en bugg? jag upplever som sagt att artiklar och nyheter missas när man går från framsidan till sida 2 via knappen "visa fler artiklar".

Jobbar med data

Hej,

Det är en medveten bugg. Då artikelarkivet och nyhetsflödet är två skilda funktioner så är det en "gissning" att sidan 2 inuti artikelarkivet är rätt. I dagsläget bygger vi manuellt upp framsidan med nyheter, guider, lyfter forumtrådar m.m.

Skriver vi många artiklar så kommer du med hjälp av "Visa fler artiklar" att missa några. Skriver vi för få artiklar och lyfter mycket material från forumet kommer du att få läsa några utav dem igen.

Antingen kan vi tvinga alla att hamna på sidan 1 i arkivet, då kommer man få läsa allt material på nytt eller så får man ha kvar denna gissning och procentuellt få rätt. Då det är färre antal som blir fel.

/ Johan

1
Skriv svar