Se Skate 3:s självplågarläge

Robot
Medlem
Se Skate 3:s självplågarläge

Animationerna ser riktigt stela ut

Medlem

skate3 kommer bli asuum

Medlem

skulle vara lite mer imponerande om man fick se armarna eller vad du nu brutit peka åt ett håll dom inte egentligen ska kunna, som ett riktigt benbrott. lägg till lite splatter med. men då kanske det inte skulle få släppas som ett spel för 16 åringar utan mer för 18+ för censuren är ju så underbar.

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

skulle vara lite mer imponerande om man fick se armarna eller vad du nu brutit peka åt ett håll dom inte egentligen ska kunna, som ett riktigt benbrott. lägg till lite splatter med. men då kanske det inte skulle få släppas som ett spel för 16 åringar utan mer för 18+ för censuren är ju så underbar.

du har en poäng!

Medlem

skadeglädje FTW!

Medlem

skadeglädje FTW!

Medlem

Vad i helvete skulle det där föreställa?
En gimmick för att kunna slå sig så mycket som möjligt? Och sen EXTREMT stela animationer?

Jaja... Det duger säkert för skejtare iaf, det lär försäljningssiffrorna visa.

Medlem

Inget blod?


signatur

Meep!

Medlem

wow, såg väldigt stelt ut jämfört med Skate 1 och 2

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

wow, såg väldigt stelt ut jämfört med Skate 1 och 2

tänk på att spelet inte är klart ännu

Ett namnbyte till Sk8te or Die hade varit motiverat


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

blir nog sjukt tråkigt i längden.

Medlem

Vet inte om det blir ett köp då jag nyligen (december) skaffade 2:an men demot ska testas.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ser verkligen inte roligt ut. Får fortsätta med ettan istället, kanske testa det där när det hamnar i reakorgen.

Medlem

Blir så jävla trött på den här serien. Första var bra, men sen har det ju urartat helt och hållet. Varför ska man spela ett skate-spel där det går ut på att skada sig så mycket som möjligt. Jag vill hoppa, grab'a, rail'a. Allt som har med just skateboard att göra. Jag vill inte leka någon jävla raggdoll som ser så otroligt fånigt ut. Dessutom förstår jag inte varför dom än inte ens har fixat en riktig bail-animation. När dom ramlar så ser dom så stela och helt döda ut. Att dom prioriterar ett "självplågar-läge" före en verklig bail-animation är ju helt sanslöst.

Medlem

Det här påminner om Tony Hawk skulle blanda in Jackass i sina spel. Åka BMX utklädd som clown eller rida runt på en tjur som Steve-O kändes inte särskilt spännande. Ge mig ett seriöst skatespel men riktigt bra musik, känsla och verklighetstrogna animationer.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Ja, det verkar inte bättre än att Skate börjat gå samma väg som Tony Hawk.

Medlem

Kanske hade blivit nått om de använt Euphoria? (de har väl inte det?)

1
Skriv svar