Multiplayern i Watch Dogs: Legion skjuts upp till 2021, Ubisoft prioriterar patchar
Vilket är ditt betyg på Watch Dogs: Legion? Rösta!
Vänta nu, ett Ubispel där de tvingas panikpatcha för att saker inte funkar? Det har väl aldrig hänt förut?
Ett spel som tillsammans med andra Ubisoft-spel sedan tidigare hade skjutits upp ett halvår för att man skulle polera det dessutom, eller för att citera ordagrant; "...more development time to ensure that their respective innovations are perfectly implemented to deliver optimal experiences for players."
Känns som Ubisoft har fel utvecklare som jobbar med watchdogs.
Dom kan se intressanta ut på papperet men spelar inte särskilt bra.
Jag vill så jävla gärna gilla Legion, men jag fastnade verkligen inte. Den roligaste delen i spelet var att rekrytera fotfolket och se vilket rövarband man kunde skrapa ihop.
- Ett London utan puls
- Tafatt monolog
- Platta karaktärer
- Bilkörningen (vilket jävla skämt)
2:a. Mer kan det inte bli.
Vänta nu, ett Ubispel där de tvingas panikpatcha för att saker inte funkar? Det har väl aldrig hänt förut?
Det finns en första gång för allt. Hörde Blizzards servrar gått lite tungt nu iom att expansionen till WoW släpptes.
Det finns en första gång för allt. Hörde Blizzards servrar gått lite tungt nu iom att expansionen till WoW släpptes.
Hörde även att cyberpunk skjutits upp till 10e december men kommer ändå va fullt med glitchar i det.
PS5 och inget annat.
Hörde även att cyberpunk skjutits upp till 10e december men kommer ändå va fullt med glitchar i det.
Du skrämde skiten ur mig när jag enbart såg "hörde även att cyberpunk skjutits upp" i förhandsvisningen!
30fps på ps5 och Xsx är anledning till att jag inte köper detta spel. Hade det funnits ett performance-läge där vi sluppit raytracing och fått 60fps istället så hade jag antagligen köpt det i brist på andra spel så här i generationens början.
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
Det behövs för spelet är betydligt mer instabilt än Valhalla.
Massor med krascher till skrivbordet är inte så kul. Särskilt då jag upptäckte att man kunde minska dessa genom att stänga av ubisoft connects overlay.
Spelet i sig är också ganska platt med repetitiva uppdrag , många areor och byggnader är uppbyggda likadant. Dina karaktärer är platta och återanvänder röstskådespeleri och ansikten/utseende så i mitt team hade jag 4 st av en kvinnlig mall som hade samma ansikte tex.
Storyn var rätt rolig och om man bara kör igenom den biten är det rätt kul iallafall. Hackingen och drönarna är ju det bästa i spelet. Körde drone-operator nästan hela tiden med maxade skills att ta över fiende drönare.
Det kan bara få en 1:a i dagsläget på Xbox Series X.
Ett så trasigt spel som kunde ha gett så mycket men icke.
Tillhör dom som tycker om den här typen av spel. WD och WD2 har gett timmar av både spelglädje och frustration men WDL har mest gett frustration av att man tappar timmar av spelande pga en jätte bugg som dom ännu inte har löst. Uppe nu i TU 2.3.0 och samma visa fortfarande.
Kör nu max ett uppdrag och avslutar spelet hårt genom att döda spelet i huvudmenyn. Oftast så har man då lyckats spara sina framsteg. Om man jagar efter Tech och andra boxar och låter tiden gå för långt så har man tappat allt man letat reda på.
Man får nu ingen direkt flyt eller spelglädje för man vet inte om man måste börja om där man var innan pågående session eller om den har lyckats spara ner den.