Hämta Mudrunner gratis från Epic Store

Robot
Hämta Mudrunner gratis från Epic Store

Gyttjefesten är till och med billigare än black friday.

#mudrunner


Medlem

Något av det roligaste som finns att spela med vänner.


signatur

I'm like you, I have no name.

Redaktör
Skrivet av Dohman:

Något av det roligaste som finns att spela med vänner.

Jag tjatar på ett par kompisar om det nu, sugen att testa co-op med någon öl i tanken i kväll.


signatur
Medlem

Ah mudrunner inget är så tillfredaställande att spinna fast sig i lera
Som jag skrev i en annan tråd.
ledsnar man på att köra timmer kan man sen köpa Snowrunner som har lite mer variation på miljö, gods och kartor.

Sen har både Mudrunner och Snowrunner en hel del moddar dessutom


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Testade igår, avkopplande spel. Tills man fastnar i leran när man ska backa med lasten. 🙂

Testpilot

Grymt skönt avslappnande spel att bara gasa loss i snön och gyttjan.
Parera gupp och ha rätt fart och spår för att inte köra fast i det där gömda bråddjupa gyttjehålet som är mitt i vägen.

Snowrunner är bland de mest spelade spelen på min lista de senaste året. Kan inget annat än att rekommendera Mudrunner som inkörsport för den som inte är rädd för o skita ner sig lite

Medlem

Så skönt spel. Kliar samma nerv som när man lekte med radiostyrda bilar som liten

Medlem

Så att ingen missar dem, det finns även några gratis DLC:er lite längre ner på spelets sida.

Medlem

måste säga ett underbart jädra spel men sedan snowrunner kom ut så spelar jag inte mudrunner längre men det är ett bra demo för folk som e nyfikna på om det är en typ av spel för dom.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Så att ingen missar dem, det finns även några gratis DLC:er lite längre ner på spelets sida.

Tack ! MIssade dom Totalt

1
Skriv svar