Vilken ras är den bästa på jorden?

Medlem
Vilken ras är den bästa på jorden?

Ja som topic lyder, vilken ras är egentligen den starkaste och bästa i mänsklighetens historia?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tja det är väl ganska uppenbart att människan är den bästa då vi är skapade i guds avbild, och de andra bara är någons fantasifoster???

Medlem

Ugh, löjligt... Alla vet ju att det är Skogsalverna som är den klart överlägsna rasen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Dvärgar måste väl ändå anses vara bäst, allt alverna gör är att lukta på blommorna och klaga över dvärgarnas maskiner. Dvärgarna däremot bygger stora städer och gigantiska maskiner, smider dom vassaste svärden och har dom coolaste legenderna.

Människorna är bra på lite av varje men dom har ingen specialitet och det är deras akilleshäl.

Inaktiv

Får hålla med om skogsalver.

OT: Greger vad har du rökt?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

hur fasiken kunde du glömma ta med svart alvarna i röstningen? fan är du rasse eller!?

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Får hålla med om skogsalver.

OT: Greger vad har du rökt?

Tycker det är så mycket snack om rasbiologi här på forumet, så det vore ju helt enkelt bäst om man drar igång en poll och reder ut vilken ras som faktiskt är bäst.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Svartblod rent generellt.

Medlem

Människan är ju så "allround" och kan i princip avancera inom alla områden. Människan är bäst alltså:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Dvärgarna! akta er så dom inte kommer och dunkar er i knävecken!:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Mini Me FTW


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Galna svampar från rymden så klart!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Trodde det var kamp som var i farten igen när jag endast läste trådtiteln, men säger nog skogsalver!

Medlem

Högalver så klart. Skogsalver är utstötta f d högalver som inte ansågs värdiga nog.


signatur

yolo

Inaktiv

^ Inte i min bok


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag kan inte något om detta så jag röstar inte men frågan får mig att tänka på en historia jag hörde idag på jobbet som fick mig att blåsa ut kaffe genom näsan...

En killes kompis, chefs, svärfars bekanta berättade, ni vet hur det går... anyhow....

En kille med autism jobbade på ett onämnbart ställe och han gjorde ett bra jobb och dök alltid upp exakt när han började på dagarna. En dag så kom han aldrig till jobbet och hans arbetskamrater började blir oroliga och efter ett par timmar ringde chefen hem till honom - det ringde ett par signaler och han svarade "hallå?"
-Vart är du? Varför kommer du aldrig?
-Jag har fångat ett troll, sade han och lade på luren.
Några bekymrade arbetskamrater åkte hem till killen och de ringde på dörren... de ringde och bankade och till slut hörde de honom ropa "kom in"...
När de kom in i hallen såg de sin arbetskamrat sitta med ryggen mot väggen och fötterna mot toalettdörren - han stirrade storögt på dem och sade "jag kan inte jobba idag, jag har fångat ett troll och jag vill inte släppa ut honom".
De lyckas få honom på fötter och de öppnar toalettdörren och därinne på toaletten sitter en dvärg, måttligt road.

Killen har alltså på väg till jobbet fått syn på en dvärg, fångat honom och burit hem honom och låst in honom på toaletten och sedan spenderat förmiddagen med att hålla honom fången på muggen.

Jag skrattade så jag dog när min arbetskamrat berättade denna "sanna" historia - har vi en ny "urban myth" på G eller vad tror ni?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

^- Haha epic, dock tror jag att det är en urban myth då jag antar att dvärgen kämpade imot/skrika när en person bär iväg på honom.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Haha epic, dock tror jag att det är en urban myth då jag antar att dvärgen kämpade imot/skrika när en person bär iväg på honom.

Ja, men personen som berättade är inte den som skulle "dra en vits" eller annars "hitta på"... Hade den kommit från någon av mina "regulars" hade jag avfärdat den direkt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

^- När man tänker på svenskarnas passivitet när det händer något som kan leda till en konflikt, så skulle jag inte bli förvåna om folk bara stirrade medans killen kom bärande på en skrikande och sparkande dvärg under armen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- När man tänker på svenskarnas passivitet när det händer något som kan leda till en konflikt, så skulle jag inte bli förvåna om folk bara stirrade medans killen kom bärande på en skrikande och sparkande dvärg under armen.

HAhahAHHAHA, jag tycker fortfarande det är hysteriskt kul.

"jag har fångat ett troll"

HAHAHAHA


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

du glömde annat..

edit: rolig historia castor


signatur

thank you, come again

Medlem

+1? <-- vad faaaan är det? "alla" håller på med det nu för tiden?

har jag missat nått? har alla gått och blitt tokiga medans jag var i väg å drack cider? är månen rosa? bökar grisar runt i Carolas kalsonger? vaaad häänder?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det betyder att man ger ett visst inlägg (castors i detta fall) ett poäng, vissa forum har att man röstar på en tumme upp eller på en tumme ner = +1 eller -1

Avstängd

Haha, kul där CastorFiber.

Annars är ju utan tvekan alverna den bästa rasen (och då menar jag förstås högalverna - dvs originalen). De är något av en förebild för vad människan hade kunnat bli - men inte blev.

Medlem
Skrivet av V!ruS!:

Det betyder att man ger ett visst inlägg (castors i detta fall) ett poäng, vissa forum har att man röstar på en tumme upp eller på en tumme ner = +1 eller -1

jasså?
Men nu är inte det här Vissa forum, det här är FZ.
och här tycker jag det sker skit fånigt ut att hålla på så där.
ser ut som nån Lunarstorm sida eller nått liknande där 14åriga barn håller till.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Dvärgar är sötast.

Inaktiv

Dvärg växt är ingen ras utan en sjukdom.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Dvärg växt är ingen ras utan en sjukdom.

som alver menar du? rasist....


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Dvärg växt är ingen ras utan en sjukdom.

som alver menar du? rasist....

Så du påstår att alver skulle vara likvärdiga med dvärgar?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Dvärgar, i alla lägen!

123
Skriv svar