Dlc- och multiplayer-planerna för Cyberpunk avslöjas nästa år

Robot
Dlc- och multiplayer-planerna för Cyberpunk avslöjas nästa år

Multiplayer är som ett eget spel, enligt VD:n.

#cyberpunk-2077


Medlem

Bara det inte blir som GTA V online så är jag nöjd...

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Bara det inte blir som GTA V online så är jag nöjd...

Vadå vill du inte köpa nano-cards för komma någonstans???

Seriöst har så svårt att tänka mig vad cyberpunk kan ge för ny multiplayer upplevelse, förutom att det utspelar sig i cyperpunk världen då. Men om något så är det en bra PVE upplevelse som jag önskar mig. En utan en massa tråkig resurs grinding som varje spel nu för tiden måste ha.

Medlem

Vore lite fint om det mest är co-op scenarion, så man kan questa ihop med polare. Då får de gärna mangla ut dlc efter dlc med nytt innehåll. Om spelet nu är så gött som man fått för sig.


signatur

- pixelfantast

Medlem
Skrivet av skymf:

Vore lite fint om det mest är co-op scenarion, så man kan questa ihop med polare. Då får de gärna mangla ut dlc efter dlc med nytt innehåll. Om spelet nu är så gött som man fått för sig.

Ja, jag vill coop-lira med min sambo, dra runt på stadens gator och köpa cyberpunk-nudlar och ge oss ut på skumraskuppdrag och annat. Astrevligt ju.

Hoppas såklart på SP-expansioner också men just coop kan vara så jäkla trevligt det också.

Medlem
Skrivet av noyart:

Vadå vill du inte köpa nano-cards för komma någonstans???

Seriöst har så svårt att tänka mig vad cyberpunk kan ge för ny multiplayer upplevelse, förutom att det utspelar sig i cyperpunk världen då. Men om något så är det en bra PVE upplevelse som jag önskar mig. En utan en massa tråkig resurs grinding som varje spel nu för tiden måste ha.

Kan inte hålla med mer, du lade orden i min mun.

Medlem

Co-op, OK! Som ett Online-GTA- way no no no.

Geeks Gaming

Jag skulle nöja mig med simple PvP på mindre banor/delar av kartan med community servrar.
Är skeptisk till pve med tanke på hur dåligt de är i GTA och red dead. Risk för en öppen multiplayer bara kommer va ganska tomt och tråkigt och slutar med att de mer eller mindre är GTA online PvP/spawncamp då de inte finns något att göra.

Men helt klart traditionell PvP med TDM/dm/ctf skulle helt klart funka

FM-guru
F.d. Sisyr

Skulle ljuga om jag påstod att jag var intresserad av multiplayer, men med Witcher 3 i åtanke så blir det intressant att se vad kommande DLC/expansioner erbjuder.

Medlem

Online lootershooter ala Destiny /The division... Ja tack!

Medlem

Har inte lirat GTAV online men om det blir i närheten av vad RDR2 online erbjuder så är jag på hajptåget med revolver i hand XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett futuristiskt MMORPG är alltid välkommet så länge det ej medför samma kaos som i GTA Online som har alldeles för liten spelplan för sitt eget bästa.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar