Testa The Whispered World

Robot
Medlem
Testa The Whispered World

äntligen!! har väntat i över 1år nu ^^


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Awesomeness! Måste testa.

Medlem

Ser riktigt skönt ut! Har inte spelat den här sortens spel på länge nu, men det kanske är dags att ändra på det!

Medlem

WOW! den där trailern gjorde mig riktigt sugen.

Medlem

Omgivningarna gav mig CMI-vibbar

Medlem

Det här kan vara något!

Medlem

Meh... kändes som ett barnspel. Missförstå mig rätt. Jag vet att det är medvetet gjort på klassiskt vis och allt och jag är ett stort fan av äventyrsspel som gamla goa "peka och klicka"- spel.

Fast detta verkar lite tanigt även om de säkerligen lagt ner mycket arbete på det. När de ändå var i farten kunde de väl gjort det ordenligt. Detta är ju sämre än vad exempelvis Full Throttle var. Full Throttle var riktigt bra, men gjordes för ca 15år sedan.

Ska de gå tillbaka i tiden kan de väl i alla fall visa att vi gått framåt. Rena bäbisspelet det här...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Ser mysigt ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

meh, lågbudget Äventyrsspel gör sig inte alls lika bra.
Kunde gärna skippat de överspelade röstskådisarna och den snespelade musiken helt, istället för att sitta och störa sig på den.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Wow, det här verkar underbart!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser riktigt mysigt ut, blir definitivt ett test. Tack för tips!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Argh, har testat demon nu och efter bara ett par minuter så står jag knappt ut med den ÜBERkassa rösten till protagonisten. Han låter som en 10årings tolkning av en snetänd valrossunge.

Musiken är rätt kass också vilket är synd med tanke på att spelet verkar riktigt mysigt rent grafiskt. Text i pratbubblor och avstängt ljud skulle gynna spelupplevelsen just nu.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skrivet av jonis:

Argh, har testat demon nu och efter bara ett par minuter så står jag knappt ut med den ÜBERkassa rösten till protagonisten. Han låter som en 10årings tolkning av en snetänd valrossunge.

Musiken är rätt kass också vilket är synd med tanke på att spelet verkar riktigt mysigt rent grafiskt. Text i pratbubblor och avstängt ljud skulle gynna spelupplevelsen just nu.

Jag kan bara instämma. Förutom när det gäller grafiken såklart, tycker den ingav känslan av en platt, oinspirerad lågbudget-barnfilm själv.:\


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

1
Skriv svar