Black Friday 2020

Medlem

Införskaffade en CX efter flera månaders påläsning. Fantastisk bild.

Köpte även extra utrymme till Xboxet i form av en extern hårddisk.

Börjar bli svårt att hålla i pengarna känner jag.

Medlem
Skrivet av Q'aman:

Köpte The Last of Us: Part 2 och Zelda: Link's Awakening för ca 260kr styck.

Var hittade du Zelda för 260 kr?

Medlem

Jag köpte en fiskburgare på Sofies Grill i går...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Köpte nadda.

Mitt headsets mic dog för nån månad sedan och tänkte införskaffa mig ett nytt headset. Men jag ångrade mig eftersom det då hade varit det 5te headsettet på kort tid så funderade på en stationär microfon...

https://www.dustinhome.se/product/5010898979/snowball-ice?sse...

Är detta något att hänga i granen ?

Medlem

Denna gång inget, för hinner inte spela nåt mer än cyberpunk närmsta månarderna ändå. Och har inte hunnit spela ett enda av det jag köpt senaste årets reor tack vare mitt lilla plusbarn


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag köpte en fiskburgare på Sofies Grill i går...

Big spender.

Köpt tv-serier och fick äntligen händerna på Highlander! Kurgan är en hyvens snubbe.


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Köpte nadda.

Mitt headsets mic dog för nån månad sedan och tänkte införskaffa mig ett nytt headset. Men jag ångrade mig eftersom det då hade varit det 5te headsettet på kort tid så funderade på en stationär microfon...

https://www.dustinhome.se/product/5010898979/snowball-ice?sse...

Är detta något att hänga i granen ?

Jag har en sån och den är grym. Det enda negativa är att man måste ha den precis framför sig. Lite jobbigt när jag spelar CS tex, så headset funkar bättre för mig.

Medlem

Blev inget såg steam har någon rea men som sakt väntar på euro truck simulator 2 map dlc och cuberpunk till nyinköpta series x så är nöjd

Backloggens befriare

Jag köpte enligt tradition ingenting.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Blev en Razer DeathAdder V2 och en SteelSeries Arctis Pro + GameDAC via Inet, blev en tidig julklapp till mig själv

Edit: justja, julklappar till kidsen blev det också

Medlem

Har inte köpt något på rean men köpte cyberpunk på Epicstore idag.
Är såååå sugen och snart smäller det.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Har inte köpt något på rean men köpte cyberpunk på Epicstore idag.
Är såååå sugen och snart smäller det.

Oklart om du köpte det för 559kr på Epicstore, men Komplett.se säljer spelet för 449kr just nu:

https://www.komplett.se/product/791477/gaming/spel/spel-pc-ma...

Innehåller även lite fysiska saker såsom:
Fodral med spelskivor
Världskompendium som specificerar spelets inställning och lore
Vykort från Night City
Karta över Night City
Klistermärken


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Då jag inte köpt något i spelväg de senaste 1-2 åren så satsade jag hårt på det nu under BF (förutom då inköp av en del tech), så köpte:

- Cyberpunk 2077 (PC) hos komplett (se ovan)
- Borderlands Super Deluxe ed (ps4, men finns NExt-gen upgrade där)
- Dreams (ps4)
- Astro bot (ps4)
- Witcher 3 (ps4, har det redan, men missade dLC paketen som är dyrare att köpa separat)
- Ass. Creed Odyssey (ps4)
- Control (Deluxe Ed. via PSN, som ger tillgång till Next-gen upgrade)
- Spiderman Remastered och Miles Morales (PS5)
- Last of US 2 Collectors Edition (billigt hos webhallen)
- Humble Fall VR Bundle (till nyinköpta Quest 2)

Blev hyfsat billigt när man även kunde nyttja Benify för 10% extra rabatt hos Webhallen och 30% på PSN.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Medlem

Blev en LG 55" CX 4K OLED TV OLED55CX och XBOX series X i julklapp till mig och sonen.
Men det är fan med att man ska behöva vänta på tomten i vuxen ålder innan man får koppla upp det.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Köpte den lite större varianten - Philips HU4816 direkt från Philips, med 30% rabattkod, för 1259kr under gårdagen (bra med Benify Privat).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Skribent

Köpte lite datordelar till mitt nya bygge (väntar på processor och fundera på chassi)

I övrigt får vi se om det blir något mer under morgondagen. Har sneglat på några spel, men inte slagit till än.

Medlem

Vågar man förboka cyperpunk 2077 kanske blir försenat igen

Medlem

Svårt att tänka mig att de skulle försena spelet igen, med mindre än två veckor till släppdatum. Även om de skulle försena det ytterligare så skadar det inte att förboka, särskilt då priset är relativt lågt nu under BF (ex. erbjudandet hos Komplett).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

ELF
Medlem

M2. SSD
Moderkort
Processor
RAM


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av luddd3:

Var hittade du Zelda för 260 kr?

Bor i USA och köpte från walmart.com.

Medlem

Årets BF var skräp, så det vart ingenting.

Medlem

Inte för att någon ens vill spela det men Ghost Recon Breakpoint för 89:- på Mediamarkt var inget man ligger sömnlös över oavsett

Medlem

Jag var på coop och handlade mat.

Årets BF hade inget som jag behöver eller var intresserad av. Okynneskonsumtion får vara ^^

Medlem

Blev ett par Steelseries Arctis Pro för 1800kr på Elgiganten 👍
Enda prylen som jag verkligen behövde i år.

Medlem

Last of Us Part Ii och Monopoly Arcade (brädspel) 😁

Medlem

Blev en CX från NetOnNet till PS5an. Vilken bild den TVn har, tom Greta Gris blir snyggt! Sen köpte jag Eva Trio kastruller från Bagaren & Kocken, en 27” Curved AOC skärm till sonen från Elgiganten och datorkomponenter till dotterns första egna bygge.

Medlem
Skrivet av Nordstierna:

Blev en CX från NetOnNet till PS5an. Vilken bild den TVn har, tom Greta Gris blir snyggt! Sen köpte jag Eva Trio kastruller från Bagaren & Kocken, en 27” Curved AOC skärm till sonen från Elgiganten och datorkomponenter till dotterns första egna bygge.

Har en C9, vilket i princip är samma skärm, och kan bara intyga att bildkvalitén är helt jäkla fantastisk


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Vet inte om det blev någon rea direkt haha men köpte black ops cold war till ps4 och förbokade cyberpunk till xbox one.
Tror jag ändå sparade någon slant. 😊👌

Medlem
Skrivet av matt76:

Oklart om du köpte det för 559kr på Epicstore, men Komplett.se säljer spelet för 449kr just nu:

https://www.komplett.se/product/791477/gaming/spel/spel-pc-ma...

Innehåller även lite fysiska saker såsom:
Fodral med spelskivor
Världskompendium som specificerar spelets inställning och lore
Vykort från Night City
Karta över Night City
Klistermärken

Jag är nöjd ,CDläsare var det längesedan jag hade så det går bort med skivor.
Jo och 559 svenska dinarer fattigare blev jag.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skriv svar