Keanu Reeves "älskar" Cyberpunk 2077 – är detta första recensionen?

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Att du recenserar nyhetsvärdet på artiklar är också lite genant.

Varför? Kan inte jag eller någon annan säga att "Det blev ingen CD"-inslaget inte hade ett speciellt högt nyhetsvärde?

Medlem
Skrivet av Whisp:

Du klickade ju på nyheten för att kommentera. Alltså har FZ lyckats!
Jag tror cyberpunk-nyheter genererar massor av klicks.
Jag kan bara svara för mig själv, och jag klickar på allt som har med cyberpunk att göra just nu.

Så om FZ hade skrivit att dinosauriespelet i Chromewebbläsaren var 2000-talets bästa spel så hade de lyckats bara för att folk gått in och skrivit att det var en knasig åsikt (jag kan lova att det hade blivit en av de mest välbesökta artiklarna)? I sådana fall är det ju bara för FZ att växla om och börja skriva obscena och helt löjeväckande artiklar och så, vips, har de lyckats!

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Så om FZ hade skrivit att dinosauriespelet i Chromewebbläsaren var 2000-talets bästa spel så hade de lyckats bara för att folk gått in och skrivit att det var en knasig åsikt (jag kan lova att det hade blivit en av de mest välbesökta artiklarna)? I sådana fall är det ju bara för FZ att växla om och börja skriva obscena och helt löjeväckande artiklar och så, vips, har de lyckats!

Fast om jag läser en rubrik som inte intresserar mig går jag inte in på artikeln. Så om du inte tycker att en artikel om vad Keanu tycker om Cyberpunk är intressant behöver du inte klicka på artikeln. Läs det DU tycker är intressant och låt andra läsa de artiklar de är intressant.

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Varför? Kan inte jag eller någon annan säga att "Det blev ingen CD"-inslaget inte hade ett speciellt högt nyhetsvärde?

Förstod inte det du skrev. Men mitt svar är nej, om jag inte tycker något har nyhetsvärde för mej så struntar jag i den nyheten och går vidare.

Låter som att Cyberpunk 2077 gör en cameo hos Keanu Reeves.

Medlem
Skrivet av MoonRider:

Svårt att du förstå hur du tänker och tycker när du inte kan uttrycka dig så man förstår. Reeves gör alltså ingen cameo i ett spel han medverkar i mer än glimtvis. Och han spelar en riktig jävel så det är definitivt inte baserat på honom själv.

Precis. Det viktiga är ju att det blir rätt. Din rättelse bör ju verkligen inte uppfattas som något negativt om det innebär att någon blev lite klokare


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av Whisp:

Du klickade ju på nyheten för att kommentera. Alltså har FZ lyckats!
Jag tror cyberpunk-nyheter genererar massor av klicks.
Jag kan bara svara för mig själv, och jag klickar på allt som har med cyberpunk att göra just nu.

Är detta hänt extra? Nej just det

12
Skriv svar