Black Friday 2020

Inaktiv

Jag uppgradera min ca 10 år gamla Denon AVR 1910 förstärkare till en Sony STR-DN1080. För att kunna få 4k, hade aldrig bytt ut den annars.

+ Asus RT-AC86U
+ Acer Nitro VG272UP 27" IPS 144Hz Freesync/G-Sync

Var ute efter ny TV och en 500GB eller 1TB SSD M.2 också, men priserna var knappt sänkta. Så jag avvaktar till julrean.

Skribent

Jag blev fattig...

Datordelar:
ASUS X570 Gaming Moderkort
Corsair 2x16 DDR4 3200 RAM-minnen
Samsung Evo 1 TB V-nand SSD

Impuls:
Twinkly RGB smart julgransbelysning
Inside
Ori and the will of wisps

Julklapp:
Air Hogs Super Stunt Shot

Datordelarna var välkommet för letar till nya bygget och det var sjukt bra priser med sweclockersrabatten som det tipsades om här tidigare. Julklapp till knattar måste man ju köpa och det var någon hundring billigare. Impulsgrejerna landade på ca 900:- så det är ju inte så farlig ändå egentligen, men det känns i plånboken.

Skribent

Elgiganten såg ut att ha en del bra spelerbjudanden idag. Se upp med vilken launcher spelet är till bara.

edit: Hmm. PC-spelen kanske inte var så hårt rabatterade som jag trodde, eller ja - de var ju rabatterade men de flesta finns för likvärdig peng direkt i Steam.

Medlem
Skrivet av belzhadar:

Nybörjarmisstag.
Man skall aldrig tänka innan man handlar.

Det är så man blir pank.

Däremot bestämde jag mig tillslut att jag behöver ett headset, så när de kom i lager IGEN på Måndag för "Cyber Monday" och de hade samma rabatterade pris, så beställde jag.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Skriv svar