Snabbare vapen-levling i ny patch till Black Ops Cold War

Robot
Snabbare vapen-levling i ny patch till Black Ops Cold War

Slut på slött grindande i den stekheta actionfesten.


Medlem

Hur står detta spel sig i jämförelse med senaste MF och Warzone känns som det är omåttligt populärt och hur stor är spelarbasen online på nya COD?

Medlem

Nån annan som har problem med att texturerna laddas flera sekunder för sent?

Medlem

Tyckte inte att vapenlevling var speciellt slött innan, men gillar inte såna system så det här är välkommet.

Skrivet av Pixelwood:

Nån annan som har problem med att texturerna laddas flera sekunder för sent?

Nopp.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Hur står detta spel sig i jämförelse med senaste MF och Warzone känns som det är omåttligt populärt och hur stor är spelarbasen online på nya COD?

Jag har inte testat det själv (troget MW19-fan) men på reddit har det fått en hel del ris om vi säger så. Men spelarbasen verkar vara stor just nu sen får vi väl se hur det ser ut om ett halvår. Jag har svårt att tro efter vad jag har läst att det kommer hålla lika länge som Modern Warfare (2019). Tanken är ju nu att både MW och CW kommer att integrerars i Warzone fr.om den 10/12. Vilket innebär att du kommer levla ditt battlepass i både CW,MW och WZ - allt hänger ihop. Samtidigt kommer de också att lägga in vapen och skins från CW i WZ. Jag misstänker att de kommer att göra samma sak med nästa CoD, dvs alltid "uppgradera" WZ med saker från årets nya spel.

NuZ
Testpilot

Så de på Playstation kommer levla upp galet snabbt nu alltså då de redan har XP boost? Hmm roligt spel iaf och ska bli kul med Nuketown


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar