Nu kan du skicka dina Switch-bilder till telefoner

Robot
Nu kan du skicka dina Switch-bilder till telefoner

Om du inte heter Calle och har en snurrplatta på luren.

#Doom, #Framtiden, #Nintendo, #Switch


Medlem

Av ren nyfikenhet, finns det en särskild referens gömd i "när jesus gick i kortbyxor"?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Är det fortfarande omöjligt att sänka ljudet till teven?

Kontot avslutas

Såg detta tidigt imorse när jag kollade vår Switch och sen dess har det dykt upp en mängd video klipp på Youtube som beskrivit uppdatering 11.0.0

Detta med att kunna skicka sina bilder till sin smartphone eller skicka bilder till sin dator med USB är nog det bästa med uppdateringen.
När det kommer till Nintendo Online appen, att se vilka spel som de flesta av sina vänner spelar eller alla nya Mario bilder som man kan använda till sin profil, ja, det är väl kul men känns ändå som saker som man hade klarat sig utan.


signatur

ゼルダの城

Skribent
Skrivet av Proximately:

Av ren nyfikenhet, finns det en särskild referens gömd i "när jesus gick i kortbyxor"?

Nä, bara att det var ett tag sedan Annars brukar jag slänga in en och annan referens, men är lite ringrostig.


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers

Ibland önskar man att man hade en dum telefon med snurrplatta, och snurrsladd.


signatur
KoP
Medlem

Kul att Nintendo äntligen hakar på något som andra har haft i femtioelva evigheter. :'D

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Kul att Nintendo äntligen hakar på något som andra har haft i femtioelva evigheter. :'D

Det är Nintendo i ett nötskal om du frågar mig. 50% pionjärer, 50% kvar i stenåldern.

Medlem

Ååh, jag vill ha en snurrplatta på telefonen. Med seperat lur till såklart. Och en sån där spaghettisladd.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Citat:

...överföra bilder och filmer till datorn via USB...

Hur långt efter i utveckling ligger Nintendo? Detta är väl en teknik som var vanlig strax efter 2000-talet va? Förstår inte vad som är grejen med att utveckla en Switch som saknar fundumentala funktioner. Har svårt att se hur ni försvarar detta, ni som äger en Switch. Pinsamt. Skandal.

Över 1 miljard mobiler kan överföra bilder till datorn via USB. Varför kunde inte Switch det när konsolen släpptes?

Geeks Gaming
Skrivet av VertexBuffern:

Hur långt efter i utveckling ligger Nintendo? Detta är väl en teknik som var vanlig strax efter 2000-talet va? Förstår inte vad som är grejen med att utveckla en Switch som saknar fundumentala funktioner. Har svårt att se hur ni försvarar detta, ni som äger en Switch. Pinsamt. Skandal.

Över 1 miljard mobiler kan överföra bilder till datorn via USB. Varför kunde inte Switch det när konsolen släpptes?

Försvara vad? Jag äger en switch men känner inte att jag behöver försvara något speciellt

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Försvara vad? Jag äger en switch men känner inte att jag behöver försvara något speciellt

Han trollar väl bara, hoppas jag iaf. Ganska tråkig kommentar annars

Geeks Gaming
Skrivet av Bawzan:

Han trollar väl bara, hoppas jag iaf. Ganska tråkig kommentar annars

Ja, kanske är så. Annars saknar den ju GPS, kamera, sms, MMS, browser, våffeljärn, flaggstång och fyrhjulsdrift.

Säkert viktiga saker för många 🤷

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Försvara vad? Jag äger en switch men känner inte att jag behöver försvara något speciellt

Ja det kanske var lite att ta i, ber om ursäkt om ni tagit illa upp. Var mest frustrerad över hur ett företag har missköt grundläggande funktionalitet.

Geeks Gaming
Skrivet av VertexBuffern:

Ja det kanske var lite att ta i, ber om ursäkt om ni tagit illa upp. Var mest frustrerad över hur ett företag har missköt grundläggande funktionalitet.

Ingen fara, tror inte någon tog illa upp

Men det ligger något i det du säger dock så ser jag blåtandsstödet som värre

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Nä, bara att det var ett tag sedan Annars brukar jag slänga in en och annan referens, men är lite ringrostig.

Alright. Började bygga upp en hel gömd inre mening i artikeln, något som endast kunde läsas av vissa ögon. Blev nästan magiskt. Nästan. Fin ringrostighet! ;3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Geeks Gaming
Skrivet av Proximately:

Alright. Började bygga upp en hel gömd inre mening i artikeln, något som endast kunde läsas av vissa ögon. Blev nästan magiskt. Nästan. Fin ringrostighet! ;3

Ah, lite som kod? ”Örnen med tre ben bär sällan trasig blöja i sitt handsfack” följt av en lätt touch med pekfingret på näsan

Skribent
Skrivet av Proximately:

Alright. Började bygga upp en hel gömd inre mening i artikeln, något som endast kunde läsas av vissa ögon. Blev nästan magiskt. Nästan. Fin ringrostighet! ;3

Tack


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ah, lite som kod? ”Örnen med tre ben bär sällan trasig blöja i sitt handsfack” följt av en lätt touch med pekfingret på näsan

Det där klassificeras helt klart som klassig kod. Inte för att jag vet vad det skulle betyda. Eller skulle det betyda någonting? Vad är en kod liksom? <__>


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar