GTA IV till PC uppdaterat och prispressat

Medlem
GTA IV till PC uppdaterat och prispressat

100 spänn är det nog i alla fall värt, även om jag tyckte si och så om det när det släpptes. Nu är jag dock inte vidare intresserad av att använda mig av pyttemjuks spelnätverk, men det borde inte hindra andra.

Medlem

"Mest intressant är dock att det amerikanska spelhuset valt att ta bort det irriterande Rockstar Social Club från Steam-versionen av spelet"

Har Steamversionen och det går fortfarande inte att starta utan Social Club-skiten.

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Mest intressant är dock att det amerikanska spelhuset valt att ta bort det irriterande Rockstar Social Club från Steam-versionen av spelet"

Har Steamversionen och det går fortfarande inte att starta utan Social Club-skiten.

Gå in i GTA IV mappen och ta bort RSSC mappen.

Medlem

ooh.. fan dedär ser ju rätt nice ut. blir kanske att kolla om MP blivit lite spelbart då. Blev lite trött på folk som med magi tog över min bil o körde ner den i vattnet.. lr bilar som sprutar civila runt sig

Medlem

Sugen på att installera, någon som kan få fram bilder på nya shadows m.m?

Medlem

Bra att de tar bort rockstar social club. Fattas bara att de tar bort windows live också så kanske det blir ett köp från mig. Fast det lär ju inte hända..

Medlem

Ångrar lite att jag inte köpte det för 70 spänn i vintras... Oh well..

Medlem

skulle haft dom pengarna nu.. då hade jag köpt och spela online hela dagarna!

Medlem

Rockstar Social grejen har tagits bort även på vanliga versionen. Jag har spelet och testade patchen igår. Och bara så alla vet, min fps gick upp en bra bit och skuggorna ser nu riktigt bra ut! Jag skulle faktiskt nu våga rekommendera att köpa GTA IV till pc, nu när det bara kostar 150kr dessutom.

I beg to differ, har alltid funkat bra hos mig, det beror kanske på användaren ibland om det strular?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är det bara jag som tycker grafiken blivit sämre efter patchen? Fick 60 FPS innan men ligger nu på 48.


signatur

Det var detta...

Medlem

Mitt spel känns också lite mer instabilt FPS mässigt. Känns som jag får slowdowns ibland. Och dom tokblinkade skuggorna är tillbaka oxå. Trots att det skall vara SLI stöd =/.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Sugen på att installera, någon som kan få fram bilder på nya shadows m.m?

Skuggorna har blivit grymt mycke bättre. Spelet är dock ospelbart för mig på max, men förhoppningsvis får jag mitt Geforce 470 imorn

Medlem
Skrivet av walter_iego:

I beg to differ, har alltid funkat bra hos mig, det beror kanske på användaren ibland om det strular?

Error Code 40 är väldigt vanlig


signatur

"The Silence Where Dead Angels Lie"

Medlem

Kanske går att få igång spelet nu då, spelade det piratat hur mycket som helst när det kom.

Sen köpte jag spelet och installerade om för att få med senaste patchen och kunna spela lite MP, då startar inte spelet och jag har nog aldrig krånglat så jävla mycket med konton hit och dit, HELT GALET


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar