Se det gigantiska Galactus-eventet i Fortnite i efterhand

Robot
Se det gigantiska Galactus-eventet i Fortnite i efterhand

Och första klippet från säsong fem som bjuder på mer Disney-varumärken.

#fortnite


Medlem

Såg någon som länka det där igår, ganska häftigt. Vi behöver en värdig Galactus-film. Men eftersom Disney inte äger rättigheterna till Galactus kan det nog bli svårt. Men, med tanke på att Spider-Man hoppade in finns det en chans att han kanske blir den nya stora skurken i nästa del av MCU.

Lite sorgligt att eventet såg coolare ut än något från det nya Avengers-spelet hehe.(Av det jag sett, inte lirat det)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Såg någon som länka det där igår, ganska häftigt. Vi behöver en värdig Galactus-film. Men eftersom Disney inte äger rättigheterna till Galactus kan det nog bli svårt. Men, med tanke på att Spider-Man hoppade in finns det en chans att han kanske blir den nya stora skurken i nästa del av MCU.

Lite sorgligt att eventet såg coolare ut än något från det nya Avengers-spelet hehe.(Av det jag sett, inte lirat det)

What, äger inte Disney Galactus? Trodde de fått tag på allt nu förutom just Spider-Man.


signatur
Medlem

Hoppade faktiskt in i spelet och tog del av ett event för första gången för jag blev så nyfiken. Hade ganska kul med det, fast jag hade förväntat mig lite mer av en fight.

Synd att det inte startade förrän kl 22 här i Sverige så många kids missade det väl.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

What, äger inte Disney Galactus? Trodde de fått tag på allt nu förutom just Spider-Man.

Hmm, var nog ett tag sen jag läste det, du verkar ha rätt.

Hittade detta:

"Disney’s $71.3 billion acquisition of 20th Century Fox means, among other things, that Marvel will now own the rights to the characters from the X-Men, as well as the Fantastic Four series — rights Marvel sold in the late ’90s to avoid bankruptcy."

"The more plausible scenario is Marvel using villains from former Fox-owned properties, like Galactus and Doctor Doom, in an upcoming movie sooner than the beloved superheroes themselves."

Från 2019.

https://www.vox.com/culture/2019/3/27/18280941/marvel-fox-dis...

Jamen dåså, då kanske vi får se Galactus då.

Hur det ser ut med äganderätten just nu i bild:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Disney äger snart de som äger allt annat som Disney inte äger just nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Hmm, var nog ett tag sen jag läste det, du verkar ha rätt.

Hittade detta:

"Disney’s $71.3 billion acquisition of 20th Century Fox means, among other things, that Marvel will now own the rights to the characters from the X-Men, as well as the Fantastic Four series — rights Marvel sold in the late ’90s to avoid bankruptcy."

"The more plausible scenario is Marvel using villains from former Fox-owned properties, like Galactus and Doctor Doom, in an upcoming movie sooner than the beloved superheroes themselves."

Från 2019.

https://www.vox.com/culture/2019/3/27/18280941/marvel-fox-dis...

Jamen dåså, då kanske vi får se Galactus då.

Hur det ser ut med äganderätten just nu i bild:
https://i.redd.it/768zxnr49in21.png

Hittade också den bilden Intressant ändå, kan gissa att ett gäng kostymer håller hårda förhandlingar kring de kvarvarande rättigheterna.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Lirat några matcher nu och känns lovande ändå, kul med lite nya områden.


signatur
Medlem

Jädrars vad jag gillar säsongsavsluten. Så fantastiskt ballt! Om det bara vore singleplayer^^.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

What, äger inte Disney Galactus? Trodde de fått tag på allt nu förutom just Spider-Man.

Ingen äger mig!


signatur

Did you grab my ass?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Galactus:

Ingen äger mig!

Galaxer i mina braxen, han är här!


signatur
Medlem

Dessa Event är grymma, tyvärr spelar man inte spelet.

Aldrig fastnat för det.

1
Skriv svar