Bli en virtuell Bella Hadid i Cyberpunk 2077:s fotoläge

Robot
Bli en virtuell Bella Hadid i Cyberpunk 2077:s fotoläge

Färsk trailer visar vad läget går för och det är en hel del.

#CD-projekt-red, #Cyberpunk-2077, #modellagentur


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag har blivit en riktig sucker för fotolägen i spel, nu senast Demon's Souls till PS5. Kul att det ser ut att finnas ett gediget sådant i CP2077!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

kanske dags för FZ öppna en helt separat forum section så att allmänna spel sektionen inte drunknar i 5000 cuper spunk topics. Typ Gör en kalla den cyber fans och ha den under allmänt spel snack. Nä jag tror inte 1 forum topic hjälper.

Medlem

HYYYYYYPE!!! Nu i full blom!


signatur

K9
:.:

Medlem

Vad är en bella habid? Står inte i artikeln


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

NuZ
Testpilot

Haha ”Praise the sun!”


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

kanske dags för FZ öppna en helt separat forum section så att allmänna spel sektionen inte drunknar i 5000 cuper spunk topics. Typ Gör en kalla den cyber fans och ha den under allmänt spel snack. Nä jag tror inte 1 forum topic hjälper.

Du behöver inte läsa alla artiklar bara för att de läggs ut

Medlem

Så sabla fräckt! Här skall lekas!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Thane:

Du behöver inte läsa alla artiklar bara för att de läggs ut

nä men det blir jobbigt att läsa dom man vill läsa när man måste blädra iegnom 6000 sidior om 1 spel. To mig jag har varigt på 100 tals forum att ha 1 topic för 1 sak funkar inte för det kommer komma 50 perssoner som bara postar på utan att tänka efter att det kanske finns ett sub forum eller sub reddit för den saken dom pratar om. Så I bland måste man kanske skriva det stor för dom och kanske öppna en sub discord sub forum för det som e populärt och förbjuda prat om det på allmäna chatten.

Så göra en sub forum inom ett forum är i min mening inte det bästa utan kanske göra ett sub forum för sig själv som är lättare att hitta på en gång typ ha det på första sidan.

Jag så det senaste på playstation sub reddit där dom gick ut med medlande att snälla gå till PS5 subreddit om ni vill prata om PS5 pågrund av att playstation subreddit blev för överfyllt om PS5 när så folk som kanske ville prata PSP eller PS2 och so vidare blev typ drunkgad i ps5 posts.

Medlem

[quote postid="4070744" userid="100429" name="absimilard"]
HYYYYYYPE!!! Nu i full blom

Kan inte hjälpa att jag får en rejäl spelbånge av 2077,tror stenhårt på ett helt fantastiskt spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Snart har vi längtat klart,,,,,JIIIIIHHHHAAAA.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

*Wall of text*

Jag tror du menar att alla spel/plattformar ska ha egna "subforum". Det låter krångligt och det är inte jättesvårt att hoppa över att läsa de nyheter som inte är intressanta. Bara ett tips där!

On Topic: Jag har ingen aning om vem "Bella Hadid" är. Kanske för att jag inte är född på 00-talet. Fotoläget i Cyberpunk ser fränt ut och jag ser gärna att det är den 10:e redan imorgon.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

nä men det blir jobbigt att läsa dom man vill läsa när man måste blädra iegnom 6000 sidior om 1 spel. To mig jag har varigt på 100 tals forum att ha 1 topic för 1 sak funkar inte för det kommer komma 50 perssoner som bara postar på utan att tänka efter att det kanske finns ett sub forum eller sub reddit för den saken dom pratar om. Så I bland måste man kanske skriva det stor för dom och kanske öppna en sub discord sub forum för det som e populärt och förbjuda prat om det på allmäna chatten.

Så göra en sub forum inom ett forum är i min mening inte det bästa utan kanske göra ett sub forum för sig själv som är lättare att hitta på en gång typ ha det på första sidan.

Jag så det senaste på playstation sub reddit där dom gick ut med medlande att snälla gå till PS5 subreddit om ni vill prata om PS5 pågrund av att playstation subreddit blev för överfyllt om PS5 när så folk som kanske ville prata PSP eller PS2 och so vidare blev typ drunkgad i ps5 posts.

Låter som du gör skillnad på forum och nyhetssida. Forumet har en tråd för Cyberpunk och där diskuteras bara det spelet. På framsidan av hemsidan postar FZ nyheter om allt möjligt. Just nu är Cyberpunk det mest efterlängtade spelet och därför får det många nyheter!

Medlem
Skrivet av Thane:

Låter som du gör skillnad på forum och nyhetssida. Forumet har en tråd för Cyberpunk och där diskuteras bara det spelet. På framsidan av hemsidan postar FZ nyheter om allt möjligt. Just nu är Cyberpunk det mest efterlängtade spelet och därför får det många nyheter!

Hörde rykten om att spelet kanske släpps tidigt tack vare BestBuys gigantiska fuckup. De har redan ändrat releasedatum på steam till 9onde december.

Skrivet av loerk:

Hörde rykten om att spelet kanske släpps tidigt tack vare BestBuys gigantiska fuckup. De har redan ändrat releasedatum på steam till 9onde december.

Jag fick fakturan från Elgiganten idag för mitt köp av Cyberpunk. Den ska väl skickas först när ordern skickats och 10e är ju nästa torsdag..

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Jag fick fakturan från Elgiganten idag för mitt köp av Cyberpunk. Den ska väl skickas först när ordern skickats och 10e är ju nästa torsdag..

Samma här. Trodde som du att dom endast skickar ut fakturan först när produkten blivit sänd.

Det jag kan tänka mig är att dom fått in spelet på lagret och skickar ut fakturor i samband med att dom reserverar varje förbokat ex som dom senare ska skicka iväg nästa vecka.

För det känns ju inte speciellt troligt att dom redan packat och skickat iväg spelet därifrån en vecka tidigare (även om det skulle vara fint).

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Jag fick fakturan från Elgiganten idag för mitt köp av Cyberpunk. Den ska väl skickas först när ordern skickats och 10e är ju nästa torsdag..

Skrivet av Westrr:

Samma här. Trodde som du att dom endast skickar ut fakturan först när produkten blivit sänd.

Det jag kan tänka mig är att dom fått in spelet på lagret och skickar ut fakturor i samband med att dom reserverar varje förbokat ex som dom senare ska skicka iväg nästa vecka.

För det känns ju inte speciellt troligt att dom redan packat och skickat iväg spelet därifrån en vecka tidigare (även om det skulle vara fint).

Både bestbuy och Amazon i USA skickade ut collectors edition för tidigt. Lite därför CDPR gick ut med en vädjan om att man inte ska streama spelet före den 9onde december 00:00.

Vad du kan tänka dig är inte direkt relevant när folk har fått hem sina samlarutgåvor.

Medlem
Medlem

Bör man veta vem det är?


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av loerk:

Både bestbuy och Amazon i USA skickade ut collectors edition för tidigt. Lite därför CDPR gick ut med en vädjan om att man inte ska streama spelet före den 9onde december 00:00.

Vad du kan tänka dig är inte direkt relevant när folk har fått hem sina samlarutgåvor.

Har man fått hem samlarutgåvorna även i Sverige? Såg bara att du skrev USA.

Det är väl relevant eftersom jag svarade på varför Elgiganten redan skickat ut fakturan (vilket dom annars brukar göra först när spelet blivit skickat) och det verkar det inte ha blivit därifrån ännu. Så troligtvis har Elgiganten skickat ut fakturan redan i samband med att dom reserverat de förbokade spelen.

Medlem
Skrivet av Westrr:

Har man fått hem samlarutgåvorna även i Sverige? Såg bara att du skrev USA.

Det är väl relevant eftersom jag svarade på varför Elgiganten redan skickat ut fakturan (vilket dom annars brukar göra först när spelet blivit skickat) och det verkar det inte ha blivit därifrån ännu. Så troligtvis har Elgiganten skickat ut fakturan redan i samband med att dom reserverat de förbokade spelen.

Frågan är ju varför ni tjatar om Elgiganten och försöker motsätta er när jag aldrig har nämnt varken elgiganten eller Sverige?
Jag struntar väl i om Elgiganten har skickat ut en faktura.

1
Skriv svar