Pillars of Eternity och Tyranny gratis på Epic nästa vecka

Robot
Pillars of Eternity och Tyranny gratis på Epic nästa vecka
Backloggens befriare

Jädrar! Inga dåliga titlar!

Älskade Tyranny!
Pillars ligger och skvalpar i den dära backloggen di kallart


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Tyranny har jag varit sugen på länge så det var ju trevligt.

Medlem

Tråkigt att de inte var gratis nu. Får väl kolla där nästa vecka då. Tyranny har jag inte kört, kan bli intressant. Fast kanske har annat att spela då.

Medlem

Trevligt!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Oj oj oj. Två utmärkta spel. Grattis till oss alla!

Testpilot

Kan varmt rekommendera Pillars of eternity. Fastnade själv aldrig riktigt för Tyranny även om det var ett ganska annorlunda spel.
Perfekta spel att ha under julledigheten om inte annat. Funkar att köra på i princip vilken dator som helst så du kan smygköra på den bärbara datorn under julpysslandet

FM-guru
F.d. Sisyr

Framför allt har Pillars of Eternity en expansion, The White March, som är bland det bättre jag spelat i RPG-väg på senare år. Grundspelet är inte alls lika bra (men spelvärt), där är Tyranny klart bättre.

Medlem

Good shit!!

undrar hur länge de kommer ha råd med att ge oss spel..jisses vad mycket vi fått!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Har tänkt att köpa detta spel flera gånger. Tack Epic.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Galet. Shit vad pengar de har att få in folk i deras butik. Tackar och tar emot. Undrar vad jag ska göra med mina få sekunder fritid utanför dessa spelen nästa helg...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Tyranny hade en gratis helg härom året men det föll mig inte i smaken då åtminstone.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Pillar of eternity är gratis på xbox game pass också


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

PoE har jag spelat några gånger. Trevligt spel även om för mycket själs-skådande kunde bli tröttsamt. Tyrrany ska hämtas. Bra tips.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Galet. Shit vad pengar de har att få in folk i deras butik. Tackar och tar emot. Undrar vad jag ska göra med mina få sekunder fritid utanför dessa spelen nästa helg...

Är väl bara att ta tag i resten av backloggen så slipper man fritid

Medlem

Pillars har nog den bästa storyn i ett "Baldurs RPG" jag spelat. Riktigt bra. Lite mer vuxen ton. Men mycket att läsa såklart.

Första halvan av Tyranny var helt magisk. Man spelar som en hantlangare till en person som brukar vara the Big Bad Guy. Denne håller på att erövra hela kontinenten och man ska hjälpa till att invadera sista delen. Det är en otroligt frisk fläkt att spela så. Andra halvan blir lite mer generiskt Baldurs-liknande.

Gillar man genren kan jag helt klart rekommendera bägge två.

Medlem

Skulle tro att romarna gillade gratis, det var ju faktiskt de som uppfann det ordet! 🙂

Medlem
Skrivet av Pihraija:

Är väl bara att ta tag i resten av backloggen så slipper man fritid

Kan man skriva under ett kontrakt för garanterad undernärdhet så måste det väl vara synonymt med att gå igenom hela backloggen (har varit PS+ prenumerant utan en PlayStation i 3 år nu... bland annat).


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar