Då kan du börja spela Cyberpunk 2077

Robot
Då kan du börja spela Cyberpunk 2077

Night City sover aldrig, så inte du heller.

#cyberpunk-2077


Medlem

Det får snällt vänta tills man fått ny TV och ny GPU, det är det värt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Just nu på väg o hämta Samsung Odyssey 49". Ka bli fett till Cyberpunk

Hype hype

Medlem

Väntar till sommarn när man får hem ett ps5 tror jag.

Medlem

Kollade på länken till twitter, det verkar som att konsolspelare som undertecknad får lira vid midnatt. PC och Stadia kl 01.00. eller tyder jag kartan fel?

Medlem

Väntar absolut tills jag kan få tag på ett RTX 3080..... eller ett RTX 4080 med tanke på hur tillgängligheten ser ut. XD

Medlem

Dilemma, har en ny stor fin tv med grymt surround i vardagsrummet där jag helst vill spela det. Vill dock inte spela på ps4, och ps5an har inte dykt upp. I kontoret står en nykomponerad dator förutom GPU som inte finns att köpa, så sitter ett gammalt r9 390.

Jobbigt....


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Redo med mitt ps5!

jbx
Medlem
Skrivet av heady89:

Redo med mitt ps5!

Du får vänta tills nästa år om du vill spela ps5 versionen, det tänker jag göra iaf, nöjer mig inte med ps4 spel på ps5:)


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Sjuka förväntningar på detta spel alltså. Undra hur det kommer påverka recensioner, känns som att de flesta förväntar sig att få spela game of the century och det kanske det är också om jag känner CDPR rätt.

Medlem
Skrivet av jbx:

Du får vänta tills nästa år om du vill spela ps5 versionen, det tänker jag göra iaf, nöjer mig inte med ps4 spel på ps5:)

Kommer göra det samma, dock så lär man ju bli rejält sugen på att lira det nästa vecka.

Redaktör
Skrivet av Gregerory:

Kollade på länken till twitter, det verkar som att konsolspelare som undertecknad får lira vid midnatt. PC och Stadia kl 01.00. eller tyder jag kartan fel?

Så kan det gå när man slarvskriver. Stämmer som du säger - tack.


signatur
Medlem

osäker om man ska köpa vid release eller invänta RTX3080.
Jag har ju förberett mig med att spela klart stort sett alla andra spel jag haft "pågående" fram tills nu.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

så stadia användare kan spela redan 9 december inför natten 00:01 till 10 december?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

jbx
Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Kommer göra det samma, dock så lär man ju bli rejält sugen på att lira det nästa vecka.

Ja absolut! Men vi kommer få en stabilare och förhoppningsvis buggfriare version att se fram emot.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Väntar absolut tills jag kan få tag på ett RTX 3080..... eller ett RTX 4080 med tanke på hur tillgängligheten ser ut. XD

Som det känns på den fronten hinner du nog köpa 3080 en v innan 4080 kommer släppas....... om du har tur och hinner köpa ett kort på den micro sekund man har på sig dvs. Annars är det bara invänta 5080 och en ny chans och micro sekunds chans. 🤣

Skribent
Skrivet av Blessus:

så stadia användare kan spela redan 9 december inför natten 00:01 till 10 december?

Inte riktigt. Klockan 01:00 den 10 december. Alltså en timme efter tolvslaget natten mellan den 9 och 10.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Inte riktigt. Klockan 01:00 den 10 december. Alltså en timme efter tolvslaget natten mellan den 9 och 10.

Därför det alltid är lite luddigt med "midnatt". Midnatt 10dec, menar man sekunden innan 00:00:01 den 10dec, eller menar man sekunden efter 23:59:59 den 10dec. Korrekta "bör" (?) ju vara att man syftar på 00:00:00, men lätt att misstolka (och beskriva!).

Så 01:00 10dec för pc spelare, here we go!

Medlem

mitt 3090 är redo att svetttas


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av jbx:

Du får vänta tills nästa år om du vill spela ps5 versionen, det tänker jag göra iaf, nöjer mig inte med ps4 spel på ps5:)

Pallar inte vänta, jag tror inte de blir några magiska förändringar, visst en del ögongodis men jag tror det som finns där blir kanon då det designats för old gen och CP inte är något jag primärt lirar för grafik.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Inte riktigt. Klockan 01:00 den 10 december. Alltså en timme efter tolvslaget natten mellan den 9 och 10.

så jag som bor i Finland nu mera blir då 02:00


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

För er som är förvirrade med när Cyberpunk blir tillgänglig för PC och Stadia: 00.00 GMT är 01.00 svensk tid pga tidzoner (UTC +1).

Medlem
Skrivet av Blessus:

så jag som bor i Finland nu mera blir då 02:00

Exakt!

Medlem
Skrivet av Hjulsta:

För er som är förvirrade med när Cyberpunk blir tillgänglig för PC och Stadia: 00.00 GMT är 01.00 svensk tid pga tidzoner (UTC +1).

tack då så, då är det 02:00 här i finland


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Preloaden börjar redan på måndag så gott om tid för Steam att krascha när folk ska tanka hem detta monster (antar jag) till spel

Medlem
Hmm
Skrivet av Blessus:

så jag som bor i Finland nu mera blir då 02:00

Är det inte oftast 00.01 i landet man bor i. Tänkte på nya zeeland grejen som fungerar till de flesta spel på xboxen. Dom ligger 12 timmar före och alla spel jag hittils har spelat startat jag efter jobbet 7 timmar innan det släpps för att sen ändra till region sverige nästa dag. Valhalla startade jag 12.00 på dsgen här i sverige. 12 timmar före släppet i sverige.

Medlem
Skrivet av jbx:

Du får vänta tills nästa år om du vill spela ps5 versionen, det tänker jag göra iaf, nöjer mig inte med ps4 spel på ps5:)

Skrivet av EYEtriforce:

Kommer göra det samma, dock så lär man ju bli rejält sugen på att lira det nästa vecka.

Skrivet av heady89:

Pallar inte vänta, jag tror inte de blir några magiska förändringar, visst en del ögongodis men jag tror det som finns där blir kanon då det designats för old gen och CP inte är något jag primärt lirar för grafik.

Misstänker att PS4-versionen på PS5 får högre upplösning tack vare dynamisk upplösning, högre framerate, längre draw distance mm plus snabbare laddtider, så tror det kommer bli riktigt gött redan nästa vecka! 😁

Medlem

Men va synd att d ej går köpa 3080 kort Vägrar kör med mitt gamla 1070... Får bli nån gång nästa år om de går köpa eller blir de lagom till 4080:)

Medlem
Skrivet av denza:

Är det inte oftast 00.01 i landet man bor i. Tänkte på nya zeeland grejen som fungerar till de flesta spel på xboxen. Dom ligger 12 timmar före och alla spel jag hittils har spelat startat jag efter jobbet 7 timmar innan det släpps för att sen ändra till region sverige nästa dag. Valhalla startade jag 12.00 på dsgen här i sverige. 12 timmar före släppet i sverige.

Jag spelade valhalla i finsk tid 00.01 typ men innan 01:00 i allfall


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av zemus:

Men va synd att d ej går köpa 3080 kort Vägrar kör med mitt gamla 1070... Får bli nån gång nästa år om de går köpa eller blir de lagom till 4080:)

Sitter fan i samma båt! Sitter med 1070 och kör just nu med en 1440p skärm, gråter varje gång jag startar ett halvnytt spel idag. Visserligen har jag beställt ett 3080 (21:23 på release dagen ) men det får man inte förrän nästa år någon gång. :'(

12
Skriv svar