Då kan du börja spela Cyberpunk 2077

Medlem

Som arbetare på plantskola glädjs jag lite åt säsonsuppehållet över vintern ^_^


signatur

- pixelfantast

Medlem

Det som är mest underligt är att det står "Coming December 9" i mitt bibliotek på steam. Medans det står "Coming december 10" på alla mina vänners.
Någon annan som har råkat ut för detta? Jag kanske får spela tidigt

Medlem
Skrivet av twix112:

Preloaden börjar redan på måndag så gott om tid för Steam att krascha när folk ska tanka hem detta monster (antar jag) till spel

72 gb typ.
Lär väl ta 5 minuter.

Medlem

Notis om att spelet är på G med posten, eller posten mottagit att det finns att hämta upp

Medlem

Folk överdriver om tillgängligheten för 3080 kort,köpte mitt och nya 5900x för nån vecka sen och kom häromdsgen.

Medlem
Skrivet av jbx:

Du får vänta tills nästa år om du vill spela ps5 versionen, det tänker jag göra iaf, nöjer mig inte med ps4 spel på ps5:)

Jag väntar in PS5 versionen också. Just nu finns ju inget PS5 spel som jag vill köpa. Har därför köpt in The Witcher 3, Ghost of Tsushima och The Last of us 2. Kunde lika gärna behållit mitt Ps4 ett år till

Medlem

Jag har en XSX (och tyvärr en för dålig PC). Är det nextgen-versionen till Xbox som jag får direkt, eller måste man vänta? Jag förstår inte riktigt hur detta fungerar...

Medlem
Stakars alla jävlar på FZ som tog ledigt

"Så om du inte brände all semester på onödig ledighet i april, september och november"

Hahaha, tack för garvet. Fast det är ju sant också. Riktigt dryga förseningar. Nu är min kropp redo iaf.

Skrivet av superapan:

Jag har en XSX (och tyvärr en för dålig PC). Är det nextgen-versionen till Xbox som jag får direkt, eller måste man vänta? Jag förstår inte riktigt hur detta fungerar...

Det är bakåtkompatibla versionen av Xbox ONE spelet av CyberPunk 2077 som du kommer kunna spela vid release. Det kommer en uppgraderad "next-gen" version nästa år till Xbox Series X och PlayStation 5.

Så du kommer alltså kunna lira spelet nästa vecka utan krångel. Have FUN!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Daven:

Folk överdriver om tillgängligheten för 3080 kort,köpte mitt och nya 5900x för nån vecka sen och kom häromdsgen.

Njae, folk överdriver inte, men man kan ha tur beroende på vilken modell man köper.

Nästan 9000 inlägg i tråden om att försöka få tag på ett kort
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1607712-3080-3090-i-la...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Sitter fan i samma båt! Sitter med 1070 och kör just nu med en 1440p skärm, gråter varje gång jag startar ett halvnytt spel idag. Visserligen har jag beställt ett 3080 (21:23 på release dagen ) men det får man inte förrän nästa år någon gång. :'(

Hmm jag sitter också med ett 1070. Enligt systemkraven som rullade ut förra veckan så ska det funka med 1080p/high settings. Duger visserligen för mig men kanske blir kackigt på 1440p?

Redaktör
Skrivet av Tamazin:

Därför det alltid är lite luddigt med "midnatt". Midnatt 10dec, menar man sekunden innan 00:00:01 den 10dec, eller menar man sekunden efter 23:59:59 den 10dec. Korrekta "bör" (?) ju vara att man syftar på 00:00:00, men lätt att misstolka (och beskriva!).

Så 01:00 10dec för pc spelare, here we go!

Stämmer. Jag har uppdaterat så att det är tydligare nu - "natten mellan onsdag och torsdag". Inte alldeles enkelt att hålla koll på.


signatur
Medlem

Pybercunk 7702

Medlem

Har vi nån bra pris till PC?

Medlem

Ja jag tog semester när ps5an kom. Men är fortfarande Cyberpunk och Ps5 lös. Men jag lyckades iaf klara ut Ghost of tsushima och GoW. Så det var inte helt bortkastat.

Jag äger visserligen spelet, men jag är lite skeptisk. Tror fortfarande att det kommer försenas igen! Kom igen, ta inte min negativitet ifrån mig!

Medlem
Skrivet av denza:

Är det inte oftast 00.01 i landet man bor i. Tänkte på nya zeeland grejen som fungerar till de flesta spel på xboxen. Dom ligger 12 timmar före och alla spel jag hittils har spelat startat jag efter jobbet 7 timmar innan det släpps för att sen ändra till region sverige nästa dag. Valhalla startade jag 12.00 på dsgen här i sverige. 12 timmar före släppet i sverige.

Har tänkt på det här hela förra generationen. Men bara antog att regionen var kopplat till kontot och inte gick att ändra fram och tillbaka? Detta är supervärt om man vill levla ifrån alla asap i nya spel.

12
Skriv svar