Spela som Kratos i Fortnite

Robot
Spela som Kratos i Fortnite

Gudadräparen gästar spelet, om du pyntar.

#fortnite, #kratos


Medlem

Av någon anledning blev det Fortnite jag och några barndomsvänner började spela tillsammans när alla flyttade hemifrån för plugg. Och detta är första gången jag blir intresserad av att köpa något mer än battlepass

Medlem

Har fortnite inbitna spelare eller är det bara Barn som kommer och går typ?
jag vet att mina ungar och deras kompisar verkar 0 intresserade av fortnite senaste året.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Thane:

Av någon anledning blev det Fortnite jag och några barndomsvänner började spela tillsammans när alla flyttade hemifrån för plugg. Och detta är första gången jag blir intresserad av att köpa något mer än battlepass

Kan fatta grejen. Det är inte så seriöst, man kan lira det rätt avslappnat. COD och liknande blir lätt så tryhard.

Skrivet av Molotov:

Har fortnite inbitna spelare eller är det bara Barn som kommer och går typ?
jag vet att mina ungar och deras kompisar verkar 0 intresserade av fortnite senaste året.

Det finns absolut en core-publik, men jag har också sett samma sak som dig, att kidsen verkar falla av lite. Ser dock inget som direkt fångat upp dem på samma sätt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns absolut en core-publik, men jag har också sett samma sak som dig, att kidsen verkar falla av lite. Ser dock inget som direkt fångat upp dem på samma sätt.

Fortnite verkar ha bytts ut mot Apex Legends här.
Annars är det mycket Among us, GTA V online, Roblox, minecraft och sims typ.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Konstig crossover, men visst, konstigare saker har väl hänt. Fortnite verkar typ halvkul. Har kört ungefär 2.5 matcher. Men är alldeles för slö/dålig på byggandet som verkar flyga fram i ljusets hastighet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hur funkar det? Får man behålla alla dessa tillägg för alltid sen, eller? Har inte spelat mycket alls men märker att det kommer olika teman hela tiden. #boomer

1
Skriv svar