Helgsnackis - Vilken plattform lirar du Cyberpunk 2077 på?

Robot
Helgsnackis - Vilken plattform lirar du Cyberpunk 2077 på?

PC, Google Stadia eller konsolerna - there can only be one.

#cyberpunk-2077


Avstängd
Moderator | Testpilot

En personlig dator.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

PC orka fippla med handkontroll i en shooters...

Medlem

PC, definitivt. Speciellt då det är fps.

Xbox One X


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

pc, skulle aldrig få för mig att lira ett fps med en dosa

Medlem

Pc maxat o redo med en 3080

Medlem

Kan absolut tänka mig ett RPG med en dosa
Det blir förhoppningsvis på PS5 om Bring vill.

Medlem

Xbox Series X så klart.

Medlem

Blev stadia iom deras bf-erbjudande

Medlem

Xbox SerIes X , pga smidigheten och att man har hemma bio systemet kopplat till TV’n

Medlem

Blir PS4 för min del, enda alternativet för mig just nu. Pallar inte vänta mer. Håller tummarna att det kommer vara stabilt på 4an. Jag lär fixa PS5 förr eller senare och då får jag iaf PS5 versionen gratis

Medlem
Medlem

PC med mitt fina RTX 3080! Förbokat och klart!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Blir ps5. Har någon idé om att jag kommer orka vänta på uppdateringen men...sugen.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius
Ta en poll här Calle. (Steam, GoG, EPiC, Stadia, PS4, XB1, PS5, XBsX, XBsS) Kan bli mycket intressant att se statistik.

Jag lirar det via Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Xbox series x. Osäker dock om jag kan vänta tills nästa år på next gen patchen.

ELF
Medlem

PC så klart


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

PC!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent

Helt klart PC. Ray tracing och hög fps för hela slanten. De har ju haft gott om tid på sig att optimera, så vi får verkligen hoppas att de levererar.

FM-guru
F.d. Sisyr

Spelar alltid på PC om alternativet finns, usla andrahandsportar åsido.

Medlem

PC. Finns det något annat alternativ? *låt striden börja mellan PC och konsol*


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Xbox Series X här. Maskinen typ köpt enbart för Cyberpunk annars hade jag kunnat vänta ett tag

SYND bara att vi inte får någon optimerad version vid release...kommer inte kunna vänta!

Medlem

PC när man väl får tag på ett 3080

Inaktiv

Ps4 om det blir så att man köper det. Kanske väntar med det tills man får tag på en ps5, lutar mest åt det. Kan ju vara ett halvår bort.

Medlem

Blir PC. Alternativet skulle vara min xbox one x men tror dom prev-gen versionerna kommer va sunk-royal med laddtidernas mamma och 18fps som pappa. Men vad vet jag.
Stadia har jag inte ens funderat på

Medlem

Antagligen PC, men till skillnad från visa andra kommer jag inte kunna njuta av någon Ray tracing då jag fortfarande har ett 1070 kort..

Medlem

PS5, får se om jag orkar vänta till PS5 versionen kommer eller om jag köper ps4 versionen.

Har en bra bit kvar på Valhalla så är nöjd just nu.

Medlem

Det blir pc I höst och ps5 nästa år.

Skriv svar