Helgsnackis - Vilken plattform lirar du Cyberpunk 2077 på?

Medlem

Xbox One X. Hoppas det blir en helt ok upplevelse. Är spelet fantastiskt, och det visar sig vara mycket bättre upplevelse på Series X, då kommer jag nog köpa ett Blocket-ex

Medlem

Pc. Byggde en ny i slutet av mars inför släppet. 😂

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Varför skulle det vara en hädelse? Längtar tills jag får sätta tänderna i det på min series X.

Jag vill kunna avnjuta det på bästa sätt så klart.
men jag funderade inte på att förboka det till stadia, jag har gjort det så det blir väll att testa där också ev, även fast jag köpte det bara där för att få kontrollen + CCU'n


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

PC i signatur kopplade till TV med handkontroll!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Playstation 5

Farornas Konung

Pc, med mitt nya 3090 kort.

Medlem

Xbox Series X när den uppdateringen kommer nästa år, deras spel brukar behöva en tid på sig att bli patchade rent allmänt ändå.

Medlem

Stadia och en 4k TV (som jag nyligen köpte pga CyberPunk)

Medlem

Först tänkte jag PS4, men nu har jag en ny PC med en 2060 Super OC, så då blir det PC

Medlem

PC efter jag har köpt nytt grafikkort.

Medlem

Det får bli ps4 pro för min del. 🙂

Medlem

Återstår att se, velar PS5 eller Xbox Series X. Nu eller nästa år. Blir iaf inte pc.

Medlem
Skrivet av loerk:

För att PC är den bästa upplevelsen.
Så han menar väl att det är en synd att inte uppleva det på fullt ös?

Oj. Trodde sådant var högst subjektivt. Antar att jag har fel då.

Är inte uppdaterad, men har det pratats något om laddtider ? Är det några sådana i spelet förutom vid uppstart då förstås? För jag fullkomligt älskar series x quick resume och hur snabbt man är igång generellt.

Personligen föredrar jag soffmys. Gammal fpsspelare som jag är känner jag att jag alltid hetsspelar när jag spelar på min pc, blir nå slags min/maxtänk och "JAG HAR INTR TID MED DIALOG" när jag spelar fps på PC. Medans jag får en mkt trevligare och lugnare session när jag sitter och spelar på min konsol, mkt trevligare atmosfär, för mig iaf.

Medlem
Skrivet av mondo:

Pc. Byggde en ny i slutet av mars inför släppet. 😂

Ohhhh inte rolig miss du gör så som många andra.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

På PC och får stå ut med att inte kunna maxa spelet.

Men 2K upplösning borde inte vara något större problem med RT på LOW.

Medlem

pc såklart får tuppjuck av att lira handkontrol på spel där man ska aima, och vill inte ha en aimbot åt mig heller. vill jag ligga i sängen och lira är det bara att koppla in trådlösa eller handkontrollen

PC, fick just min nya dator

Medlem

På ett RTX 3090, kopplat till en 4K OLED. Spelas med handkontroll. Personligen tycker jag att det är skönare att spela längre stunder i soffan än i en kontorsstol.

Medlem

PC. Aldrig att jag återgår till något konsolträsk.

Medlem

Det blir PC för min del, på en 21:9 ultrawide (34-tum) 144hz skärm med RTX 2080 ti. Hoppas i alla fall på 60fps på max grafikinställningar med RTX High, men tror jag kommer få dra ned en inställning eller två för att uppnå den frameraten.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
fue
Medlem

En hederlig hem pc 😉 (lappower anyone)

Medlem

Blir på min pc, på 4k tv'n. 3080 och 10700k bör kunna leverera.

Medlem

Blir (O)personlig dator (Stadia). När man väl kan få tag i hårdvara utan att behöva sova på F5 så blir det på den Personliga Datorn istället.

jbx
Medlem

Blir ett test på 3080-PC inför den stora genomspelningen som kommer vara på ps5, trophies-torsk så de skriker om de xD

Sen trivs jag inte med att spela på PC mer än något RTS ibland. Datorfan väsnas och de ska alltid pillas med inställningar, uppdateras windows, uppdatera program, leta efter lösenord till rätt launcher, drivrutiner till grafikkort, ladda musjäveln, sitta obekvämt i soffan med tangentbord i knät, osv, osv.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Flakmonkey

PS5 när "next-gen"-versionen kommer

Medlem

Det blev Stadia den här gången, herregud man fick ju en handkontroll och Chromecast ultra till ett högre värde än själva spelet på köpet. Fungerar det skit så köper jag det bara på PC och fortsätter använda Chromecasten.

Medlem
Medlem

XSX + Elite v2

Medlem

Aldrig att jag orkar invänta Series X uppdateringen, utan jag kommer att starta så fort jag kan
Sen SKALL jag köra igenom alla tre livsvägarna och tänker mig att en blir på Xbox one versionen och de andra två med Series x-godis.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Skriv svar