Klarar din dator inte av Cyberpunk? Spela The Witcher gratis via GOG!

Robot
Klarar din dator inte av Cyberpunk? Spela The Witcher gratis via GOG!

GOG Galaxy bjuder på förhäxande tröstpris.

#cd-projekt-red, #gog, #gog-galaxy, #the-witcher


Medlem

Första Witcher är galet dåligt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

2an o 3an har jag lirat. Nu ser jag fram emot Cyberpunk 2077, förbokat och har en helt okej dator! Men, frågan är i vilket skick spelet är vid release. Ska man kötta på med en gång, eller åtminstone hålla sig till jul-ledigheten börjar så kanske det värsta buggarna är lösta?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Jhf
Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Första Witcher är galet dåligt.

Det är en stor överdrift. Däremot hade det nog varit glömt och begravet idag om inte tvåan och trean hade kommit.

Medlem

The Witcher 1 är helt klart ett av mina favoritspel, och det är också min favorit i serien. Storyn, karaktärerna, inlevelsen, hur pots fungerade, skitbra quest. Det är synd så många har missat att spela igenom ettan.

Medlem
Skrivet av Jhf:

Det är en stor överdrift. Däremot hade det nog varit glömt och begravet idag om inte tvåan och trean hade kommit.

Nä, den fick en 1:a av FZ när spelet kom ut av en bra anledning.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Rakoon:

The Witcher 1 är helt klart ett av mina favoritspel, och det är också min favorit i serien. Storyn, karaktärerna, inlevelsen, hur pots fungerade, skitbra quest. Det är synd så många har missat att spela igenom ettan.

Det beror på att striderna i ettan är astråkiga.

Har försökt två gånger, för att se storyn, men det går bara inte. Som längst har jag spelat till Lvl 2. Vilket säger en hel del om hur trista striderna är i mitt tycke.

För att inte nämna att röstskådespeleriet i ettan inte heller är något att skryta om.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Första Witcher är galet dåligt.

Håller med. Jag försökte, det gick bara inte. Jag spelade i tio timmar.

Witcher 1: Horribelt
Witcher 2: Mästerligt!
Witcher 3: Ett av tidernas bästa spel!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Är det någon idé att prova 1an även om man tyckte 3an var grymt segt?

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Är det någon idé att prova 1an även om man tyckte 3an var grymt segt?

Ja.

Du förtjänar självplågeri som kallade Witcher 3 för "grymt segt".


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Är det någon idé att prova 1an även om man tyckte 3an var grymt segt?

Nej


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Jhf
Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Nä, den fick en 1:a av FZ när spelet kom ut av en bra anledning.

Haha. Det hade jag inte koll på. Hade bara sett recensionen av enhanced edition och själv endast spelat enhanced. Det gjorde jag 2018 och då tänkte jag att om jag försökt när det begav sig hade jag nog orkat klart. 2018 var det för många andra spel som gick före.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä, den fick en 1:a av FZ när spelet kom ut av en bra anledning.

Haha fast ingen bra anledning uppgavs av FZs recension. Var det inte kvinnohat som fick spelet att få en etta?

Medlem
Skrivet av Dohman:

Ja.

Du förtjänar självplågeri som kallade Witcher 3 för "grymt segt".

Haha jag ska tanka ner 1an och lovar bot och bättring genom att försöka spela 3an igen

Medlem
Skrivet av Akronym:

Det beror på att striderna i ettan är astråkiga.

Har försökt två gånger, för att se storyn, men det går bara inte. Som längst har jag spelat till Lvl 2. Vilket säger en hel del om hur trista striderna är i mitt tycke.

För att inte nämna att röstskådespeleriet i ettan inte heller är något att skryta om.

Försökte spela för några år sen men striderna var som sagt ingen hit. Gillade allt annat dock. Hoppas verkligen på en remake. Gillar ju tvåan och trean skarpt även om striderna kunde vara bättre i trean också.

1
Skriv svar