Spela på Oxynorm ej att rekommendera!

Avstängd
Spela på Oxynorm ej att rekommendera!

Detta är definitivt ingen uppmaning till droganvändning. Jag råkade ut för en olycka och fick utskrivet Oxynorm, vilket är bland det tyngsta läkemedel som finns mot mycket stor smärta. Tänkte dela med mig hur det kändes, har alldrig använt droger och lämnade tillbaks resterande tabletter när smärtan var nästan borta.

Tog en tablett, glömde bort tiden, tog en halvtimme till en timme, satte på Starcraft 2 som jag mer eller mindre tröttnat på. Jisses, var som att jag spelade det för första gången, det var som om jag var inne i spelet, inget annat spel kunde mäta sig med detta, varje uppdrag var höjden av förträfflighet. Grafiken det bästa som skapats. Ville alldrig det skulle ta slut. Efter ett par timmar så försvann effekten av Oxynorm och spelet blev mediokert.

Skulle inte falla mig in att spela igen på något läkemedel som kan få en "hög". Har någon av er liknande erfarenhet?


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

SoL
Medlem

Du har utsöndrat dopamin som är en belöningssubstans genom att ta oxynorm. Dopamin gör ju oss glada, därför har väll star craft varit extra roligt, du skulle säkert tycka the sims var lika roligt.

Inaktiv

För en herrans massa år sedan testade jag kokain i Argentina, ung och skottsäker som man var. Har aldrig mått så bra som den kvällen. Dagen efter bestämde jag mig för att aldrig röra droger igen, har inte gjort det heller.

I efterhand var det skrämmande att man kunde må så bra pga en substans. Jag kan absolut förstå att folk fastnar i träsket.

Medlem

Ingen vidare bra idé med droger, man säljer sin framtids potential för hälsa och välmående, för kortsiktig och snabbt övergående rus.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

NuZ
Testpilot

När man fått Tramadol efter en njursten som sitter fast. Det är en upplevelse att spela på Trams kan jag lova!

Absolut ingenting funkar, är som att spelet gör helt tvärt om vad du vill men du sitter ändå och flinar. Kan ej rekommendera det


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar