Cyberpunk 2077-buggar kan bero på för höga grafikinställningar

Medlem

Tur man sitter påett 5900x, 32gb ram, m. 2 disk och ett 3090, ska köra spelet i 5120x1440


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Dom skulle skjutit på det till slutet Q1 2021.. jag tror så här, spelet förtjänar 5/5, men det känns stressat nu pga all hype och förseningar som gjorts. Samt allt tjat och tryck från oss gäjmers. Dom skulle som sagt skjutit på det lite till för att få förverkliga deras vision fult ut. Nu kommer många rata det pga buggar och glitchar, när det i själva verket ”förhoppningsvis” hade blivit så mycket bättre om de fått mer tid. Så hade vi alla fått ett ännu mer polerat spel. Nu kommer vi få spela med några buggar och det kommer förstöra upplevelsen för några, och om 6 månader eller så, så kommer spelet vara patchat och flyta på dom det skall. Men då har folket redan dömt ut det tyvärr. Bara min tanke kring det hela.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ingen aning men man kan på alla affärer lägga sig i kö. Vet inte om man måste ligga ute med pengar då på alla men Inet har så.
Komplett har "meddela mig" knapp men räkna inte med att du får notis i tid.

Jag hade turen och var inne i tråden på SweClockers som alla som "väntar på 3080" skriver i och en tipsade där om komplett hade fått in några.
Köpte direkt då jag var less på att vänta.
Det blev ett gainward Phantom RTX 3070

Grattis! Är väl bara att fortsätta kolla med jämna mellanrum och hoppas på det bästa helt enkelt. Tror både Webhallen och Inet kör på varianten att man får ligga ute med pengar om man vill köa, vilket jag inte är superpepp på när jag kan tänka mig nästan vilket 3070 som helst så länge jag får det i burken så snart som möjligt.

Skrivet av loerk:

Du kan göra en beställning på inet och välja att betala med Qliro faktura.
Förutsatt att du har god kredit.

Då kan du bara lägga dig i kö på ett eller två kort och betala för det kort du får först.

Ah! Får kika på den varianten, tack för tipset!

Medlem

Grafikbuggarna som jag hade i början på COD:Warzone berodde på att jag körde spelet med för höga grafikinställningar.
Senare med uppdateringar och patcher och med nytt grafikkort, GeForce 1660 Ti, så kör jag nu på högsta grafikinställningarna på allt, och det flyter på skitbra.
Det är nog tyvärr väldigt vanligt med nya spel. De släpps (som sagt) ofärdiga.


signatur

autograph

12
Skriv svar