Cyberpunk 2077, Officiella speltråden – Allmän diskussion, Guide, Frågor, Tips, Spelare.

Skrivet av neocon:

Har sett att det står så för andra européer så du är inte ensam om det. Om det verkligen låses upp då eller inte vetefan.

Hade ju varit pssande då man är ledig idag 🙂 Men man är inställd på 12 inatt så.

Medlem

Jag drömde i natt att jag fick nedladdningskoden, om det var en mardröm för att jag helst vill ha spelet på dvd-skivor eller om jag läst för mycket om Cyberpunk 2077 det senaste två dagarna är en gåta.

Medlem
Skrivet av Lokander:

Någon som beställt från Elgiganten och fått paketet att röra på sig?

Inte hänt någonting här heller sedan 2 december...


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Skägg.
10 Chambers

Någon som förladdat på Playstation? Ser ju ut som det låses upp 12:00 .... IDAG!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Någon som förladdat på Playstation? Ser ju ut som det låses upp 12:00 .... IDAG!

https://cdn.fz.se/artikel/fil/1425975?key=0dbd244bd4db4581ab7...

Samma här! Håller verkligen tummarna att det stämmer och inte är en bugg eller liknande.

Medlem

Kul för Playstation ägare.
Då räknar man med rapport om ca 1 timme då när lyckliga får göra första besök till Night city


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag undrar lite med tanke på snacket om antalet timmar, hur brukar ni köra?

Brukar ni köra allt utöver storyn första vändan eller mest storyn vid ett spel? Jag tror jag tenderar att köra mer på storyn än att göra allt runt omkring men gör det vid andra omspelnigen. Med RDR2 iaf.

Redaktör

Nå, hur går det med PS5-versionen - spelbar?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nå, hur går det med PS5-versionen - spelbar?

Tar tystnaden som ett ja

Medlem

Calle är borta nu. Vi kommer inte se eller höra av honom förrän nästa år. Lite mer gråa hår i skägget och pratar om att skära av sig kroppsdelar och ersätta dem med delar från tvättmaskinen.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Kan visserligen vänta 12 timmar och se själv, men finns det någon video nu där man kan se hur det flyter på en vanlig PS4?

Medlem

Har startat upp det på XSX men har inte fått något dag ett patch. Just ny kör jag version 1.0.06, på 59.4GB.

Ska tydligen vara 1.02 som ligger på 81GB. Någon med Xbox som lyckas force patcha det? Vill inte starta storyn utan patchen..

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Kan visserligen vänta 12 timmar och se själv, men finns det någon video nu där man kan se hur det flyter på en vanlig PS4?

Hoppas jag får mitt med posten idag! Så kan återkomma senare med hur det känns

Redaktör
Skrivet av Lirilesh:

Har startat upp det på XSX men har inte fått något dag ett patch. Just ny kör jag version 1.0.06, på 59.4GB.

Ska tydligen vara 1.02 som ligger på 81GB. Någon med Xbox som lyckas force patcha det? Vill inte starta storyn utan patchen..

PS4-verren är 100 GB, men på Xbox One bara kring 40 GB. Antar att PS-verren är patchad redan vid nedladdning medan Xbox drar en tidigare verre följt av patchen.


signatur
Medlem
Skrivet av Frotti:

Nope
Senast uppdaterad den 2:a.

Skrivet av Zontos:

Jag hoppas ändå att det är den fysiska skivorna jag har köpt och inte kod. Även om det inte är så farligt så har jag ändå inte världens bästa nät här jag är nu.

Skrivet av majsalle:

Inte hänt någonting här heller sedan 2 december...

Snackade med Elgiganten nu, dom sa att den var skickat igår och det ser ut som att jag får den idag! (inte garanterat dock)
Eftersom det skickades i ett brev så uppdateras det inte för oss.
Så det är nog ingen fara

Medlem
Skrivet av Lokander:

Snackade med Elgiganten nu, dom sa att den var skickat igår och det ser ut som att jag får den idag! (inte garanterat dock)
Eftersom det skickades i ett brev så uppdateras det inte för oss.
Så det är nog ingen fara

Åh vad bra då får jag lite trevligare post imorgon än räkningar

Medlem
Skrivet av Lokander:

Snackade med Elgiganten nu, dom sa att den var skickat igår och det ser ut som att jag får den idag! (inte garanterat dock)
Eftersom det skickades i ett brev så uppdateras det inte för oss.
Så det är nog ingen fara

Misstänkte det, så bara att hålla tummarna nu. Blir många vändor till brevlådan.

Skrivet av Tomas Helenius:

Nå, hur går det med PS5-versionen - spelbar?

Räknaren började på 12 timmar igen när den kommit ner på 0 😂

Medlem
Skrivet av Lokander:

Snackade med Elgiganten nu, dom sa att den var skickat igår och det ser ut som att jag får den idag! (inte garanterat dock)
Eftersom det skickades i ett brev så uppdateras det inte för oss.
Så det är nog ingen fara

Jobbar från hemmet idag, sprang ner till brevlådan och där var det tomt

Medlem
Skrivet av Lokander:

Snackade med Elgiganten nu, dom sa att den var skickat igår och det ser ut som att jag får den idag! (inte garanterat dock)
Eftersom det skickades i ett brev så uppdateras det inte för oss.
Så det är nog ingen fara

Tack för att du tog dig tid att kolla med EG och rapporterade tillbaka!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Inget i lådan än så länge

Medlem

På Steam ligger spelet konstant som Queued för en uppdatering. Någon mer som har det?

Medlem

Ni som beställt CE, har ni fått leverans/bekräftelse på att det är skickat? Har själv beställt från Webhallen men ingen notis att de behandlar min order...

Skrivet av Fluffo:

På Steam ligger spelet konstant som Queued för en uppdatering. Någon mer som har det?

E alltid så när man har förladdat ett spel som inte släppts än


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maddox:

Calle är borta nu. Vi kommer inte se eller höra av honom förrän nästa år. Lite mer gråa hår i skägget och pratar om att skära av sig kroppsdelar och ersätta dem med delar från tvättmaskinen.

Har det förladdat på Series S, det var Tompas bild av nedan orsaker.

Skrivet av Kazutoyo:

Kan visserligen vänta 12 timmar och se själv, men finns det någon video nu där man kan se hur det flyter på en vanlig PS4?

Tompa ska testa alla versioner imorgon, för att kolla flyt etc. Även utan pc och Stadia är det sex plattformar!


signatur
Medlem
Skrivet av Zontos:

Åh vad bra då får jag lite trevligare post imorgon än räkningar

Skrivet av GeekDown:

Misstänkte det, så bara att hålla tummarna nu. Blir många vändor till brevlådan.

Skrivet av Cirez:

Jobbar från hemmet idag, sprang ner till brevlådan och där var det tomt

Skrivet av majsalle:

Tack för att du tog dig tid att kolla med EG och rapporterade tillbaka!

Har gått från datorn till fönstret var 10e minut för att se om man får syn på postgubben senaste två timmarna, så nyss var han där nere men inget spel.
Och nu fick jag uppdatering från postnord att beräknad ankomst är imorgon

Medlem
Skrivet av Lokander:

Har gått från datorn till fönstret var 10e minut för att se om man får syn på postgubben senaste två timmarna, så nyss var han där nere men inget spel.
Och nu fick jag uppdatering från postnord att beräknad ankomst är imorgon

Vart köpte du ifrån? Min PostNord har inte uppdaterats med leveransdatum. Antar att min älskade brevbärare inte levererar post så här sent?! 😩

Medlem
Skrivet av Lokander:

Har gått från datorn till fönstret var 10e minut för att se om man får syn på postgubben senaste två timmarna, så nyss var han där nere men inget spel.
Och nu fick jag uppdatering från postnord att beräknad ankomst är imorgon

Det har säkert satt det i systemet att det inte ska komma före den 10e antar jag.

Medlem
Medlem

Till er som köper en fysisk kopia - varför?
Köpte det digitalt på steam. Då slipper man vänta på postgubben

Skriv svar