Se FZ:s egen Cyberpunk 2077-gameplay - fångad på PC

Robot
Se FZ:s egen Cyberpunk 2077-gameplay - fångad på PC

Spoilerfri, egen gameplay - racing, cruising, ett gig och lite ultravåld.

#cyberpunk-277, #gameplay, #pc


Medlem

Uj...måste man köra racing med? Usch..det låter inte så kul. Det var en av de sakerna jag avskydde i Maffia


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tack men nej tack. Imorgon blir det åka av


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hur var känslan bakom pistolen? Upplevdes lite ”slö” movements!?

Medlem
Skrivet av Beera:

Hur var känslan bakom pistolen? Upplevdes lite ”slö” movements!?

Såg ut som att det spelades med kontroll.

Redaktör
Skrivet av Pada-chan:

Såg ut som att det spelades med kontroll.

Yes, Fredrik spelade mycket med kontroll.


signatur
Medlem

Kördes detta i 30fps? Ser ut som sirap eller är det videon på telefon som spökar..

Har tänkt på det i tidigare videor att när man kör något så känns staden helt död, någon enstaka bil och 3-4 personer på gatorna.. kanske går att dra upp i settings som i GTA?

Blir att kolla lite streams för att få en riktig uppfattning av detta spel för mig 😁

Avstängd

Snälla säg att man kan få bort alla irriterande damage siffror och "headshot" texter och dylikt... Kan man?


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Hör de till saken
Skrivet av Pada-chan:

Såg ut som att det spelades med kontroll.

Såg stelt ut i alla fall , men antar du syftar till pc masterrece , såg ut som om de inte fanns nån dynamik eller liknande , så de har inte med kontroll eller mus att göra.

Medlem
Skrivet av Checker:

Snälla säg att man kan få bort alla irriterande damage siffror och "headshot" texter och dylikt... Kan man?

Ja.

Medlem

Angående racing, kan man välja att vara passageraren som skjuter på de andra bilarna? Vore lite kul ändå.

Men jag kom på en annan viktig fråga, jag gillade inte undertexterna, kan man justera så de blir större och enklare att se?

Medlem

Vad för inställningar och FPS hade ni?

Medlem

Flumjazz till racing... hmmm >_<

Medlem
Skrivet av Pada-chan:

Såg ut som att det spelades med kontroll.

Det var det första jag reagerade på. Ser ut som karaktären är stelopererad. Men antar att spelare som är vana vid det inte ens reflekterar över det. Jag vill gärna se ett klipp där en spelare spelar med mus+t-bord. (Det blir säkert ett köp ändå, men vill vara på den säkra sidan.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

12 timmar kvar motherfuckers!


signatur

//monster

Medlem

Problemen i framtiden verkar i alla fall inte vara mycket bilar på vägarna...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Är det verkligen så här dött hela tiden, varken bilar eller fotgängare i farten? Sen såg AI:n inte ut att vara så skarp då det pangades.

NuZ
Testpilot

När man spelar med M+T så finns väl bara springa? Hört flera på YT klaga över det att det inte går att ”binda” Toggle run. På handkontroll funkar menyerna bättre också och man kan gå i normal fart. Kanske inte stämmer utan är vad de säger på YT iaf.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Vad för inställningar och FPS hade ni?

Och vilken rigg spelades det på?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Är det verkligen så här dött hela tiden, varken bilar eller fotgängare i farten? Sen såg AI:n inte ut att vara så skarp då det pangades.

Kanske lika bra att vänta på "next gen" uppdateringen som kommer nästa år till pc och konsolerna?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ser att en del funderar på att det är så dött på vägarna, jag har en teori. Jag kan tro att det är så att om man startar ett race så hamnar man på en "sidobana" i staden som inte innehåller allt den normalt sätt gör. Efter racet återkommer man till riktiga värden och då är den mycket mer livad.

Jag hoppas till 1000 att det är så.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Ponny
Skrivet av Ankh:

Uj...måste man köra racing med? Usch..det låter inte så kul. Det var en av de sakerna jag avskydde i Maffia

Måste och måste. Mycket i spelet är frivilligt, och så mycket kan jag ju säga att CP2077 inte är ett racingspel.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Beera:

Hur var känslan bakom pistolen? Upplevdes lite ”slö” movements!?

Jag är främst en rollspelare och inte en shooter-grabb (på tal om det: Calle har utlovat intryck!), men för mig var känslan fin.

Sedan är striden ovan kanske inte den perfekta representanten för striderna. Man kan ju leka mycket med quickhacks som ger allt ett extra lager. Fångade sådana filmer också, men miljöerna där var liiite för "spoilaga" för att det skulle kännas bra i magen.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av baggso:

Kördes detta i 30fps? Ser ut som sirap eller är det videon på telefon som spökar..

Har tänkt på det i tidigare videor att när man kör något så känns staden helt död, någon enstaka bil och 3-4 personer på gatorna.. kanske går att dra upp i settings som i GTA?

Blir att kolla lite streams för att få en riktig uppfattning av detta spel för mig 😁

Körde i ultra, och då låg fps-räknaren vanligen kring 45-50. Blev klart bättre om man puttade ner inställningarna någon nivå.

Döden på gatan: vad gäller fotgängare tycker jag det finns både myller och mer tomma stadsdelar, och det känns naturligt. Trafiken är däremot mer "hallå...?". Hade gärna sett lite mer liv på vägarna.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Cyberz:

Vad för inställningar och FPS hade ni?

Körde ultra (utan RTX), och landade då kring 45–50 fps. Det kanske jag inte borde ha kört med då mina grafiska glitchar kan ha berott på det, men för mig fungerade flytet bra samtidigt som skärmdumparna blev tjusiga.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av hoppalängdhopp:

Är det verkligen så här dött hela tiden, varken bilar eller fotgängare i farten? Sen såg AI:n inte ut att vara så skarp då det pangades.

Döden: se svar ett par knäpp uppåt. AI:n: nej, det är inte den bästa i klassen. Inte åt skogen, men CDPR har styrkorna på andra håll.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Dudinkalv:

Och vilken rigg spelades det på?

Intel Core i7-7700, Gefore RTX 2070, 16 GB RAM!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag antar att detta fortfarande är recensionsutgåvan som har DRM vilket drar ner prestandan avsevärt. Då cdpr sa att man ska inte göra prestanda tester av denna utgåva.

Medlem

11½ jävla timme kvar, helvete. Jag hoppas bara det flyter på fint på medium med min 1080 och Ryzen 5 5600x

Medlem

Jag gissar att alla dom 110 tusen personerna som kikar på när Shroud spelar inte tänkt köra det själva? Med tanke på spoilers. Otroligt.

https://www.twitch.tv/shroud


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

123
Skriv svar