Snabbkollen - Kommer du lira Cyberpunk 2077 nu eller vänta?

Robot
Snabbkollen - Kommer du lira Cyberpunk 2077 nu eller vänta?

Det återstår mindre än ett halvt dygn innan spelet lanseras - hänger du på låset eller väntar du hellre?

#cyberpunk-2077


Medlem

Mitt mål är att ta mig igenom storyn i Assassin's Creed Valhalla innan jag påbörjar Cyberpunk, men vem vet om jag kommer att palla trycket när spelet ligger där bredvid och kallar på mig.

Medlem

Tycker det är så fuskigt att streamers får lira nu 😭

Avstängd

Kommer spela det, inte för att jag är extremt hypad men jag behöver något i livet som tar tankarna från annat och denna typen av spel brukar vara bra på det.

Medlem

De flesta klagomål från recensionerna har varit att spelet är buggigt. Det tillsammans med att PS5 uppdatering av spelet kommer senare gör att jag väntar med det här spelet och tar det någon gång under nästa år.

Medlem

Precis som Wasteland 3 så ger jag dem lite tid till att faktiskt laga spelet innan jag spelar det. Har inga problem med att vänta lite till när man ändå väntat så här länge.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nope. Väntar till 2023-24, något åt det hållet.

Medlem

Kommer skaffa det imorgon tror jag. Både PC Gamer och FZ recensioner gjorde att jag inte kan hålla mig.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

01:00 kör jag Eller ja, efter vad som nu behöver tankas hem inatt


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Tänkte se en genomspelning på Twitch innan jag bestämmer mig för om det är värt att köpa.

Medlem

Väntar på att jag ska få lov att köpa ett nytt grafikkort...

Ambassadör
Xbox

Inväntar ett par patchar i alla fall, känns säkrast så


signatur

Jump in.

Medlem

Jag har väntat sen första trailern. Har väntat färdigt sedan länge. Här ska det gejmas!!!

Medlem

Tänker iaf testa det och om det verkar så buggigt som folk säger så väntar jag nog ett tag

Medlem

Hade klarat att hypa ner mig själv till den milda grad att jag varit helt ointresserad av spelet det senaste året, men efter att ha sett betygen och skummat genom recensioner så kommer nu hypen tillbaka som Mike Tysons näve i trynet 😣

Medlem

Har väntat i sju år så kan nog vänta ett tag till

Jag har det förladdat, men kommer inte sitta uppe till 01:00 för det ska troligen packas upp åxå och det tar sin tid det med.. så lär sätta igång datorn i morron bitti och låta det packas upp medans jag går ut en timme morron runda med hunden så lär det vara färdigt när man e hemma igen 👍


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har tömt backloggen just för att börja med cyberpunk.
Blir att installera nya grafikkortet imorgon och sen spela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Har bara Mafia, Wh2, Read dead 2, fs2020, DCS, AoE3 först..

Medlem

Spelet är inköpt, men blir tvingad att vänta ett par veckors tills nya datorn levereras. Förhoppningsvis har de släppt ett par buggfixar innan dess.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Jag kommer vänta nån månad eller så i alla fall. Helst så skulle jag vilja få tag på ett 3080 först men det lär ju dröja bra mycket längre än så.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Har väntat i sju år, kan inte vänta en sekund till.

Medlem
Skrivet av puban:

Mitt mål är att ta mig igenom storyn i Assassin's Creed Valhalla innan jag påbörjar Cyberpunk, men vem vet om jag kommer att palla trycket när spelet ligger där bredvid och kallar på mig.

Jag håller också på med Assassin's Creed: Valhalla till PC och är helt såld. Har klarat 45% av spelet hittills. Gillar inte att avbryta mitt i spel för att börja något annat men CyberPunch 2077 är en annan sak. Kommer inte lyckas vänta så ska testa det imorgon redan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Det får bli när jag lyckas få tag i ett PS5. Så framåt sommaren? Perfekt att sitta inne och spela när det är varm och jävligt ute


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av puban:

Mitt mål är att ta mig igenom storyn i Assassin's Creed Valhalla innan jag påbörjar Cyberpunk, men vem vet om jag kommer att palla trycket när spelet ligger där bredvid kallar på mig.

Då sitter vi i samma båt! Ska påbörja Valhalla idag.

Medlem

Är så grymt sugen på att spela det då man längtat redan sen den första teasern visades. Men ska ändå försöka vänta då jag helst vill spela PS5 versionen. Frågan är bara om man kommer kunna hålla sig tills dess..

Medlem

Som det ser ut nu så kommer jag inte få mitt exemplar förrän på fredag tack vare Seggiganten som aldrig kan skicka ut förbokningar i tid (att jag aldrig lär mig!). Får väl se om jag kanske svänger in och köper det i butik i morgon i stället. De har sänkt priset med 2 kr, och det känns lite surt att betala extra (även om det bara rör sig om 2 kr) för att få det levererat till ombud en dag senare.

Medlem

Håller mig nog också tills jag spelat klart Valhalla, har bara ett par områden kvar nu dock och rushar rätt mycket. Vill kunna sjunka in i det riktigt ordentligt så kanske till helgen om man har tur.

Medlem

Som sagt i annan tråd. Kommer skapa en karaktär. Spela lite olika corpo i ett par timmar. Skapa en ny karaktär. Spela streetkid i ett par timmar. Skapa en ny karaktär... brukar ta 10-20 timmar innan jag hittar rätt. Det är viktigt att konceptet man har i huvudet för sin karaktär återspeglas i det digitala. Best case så ska det förhållandet vara 1:1. Sen får vi se om jag spelar vidare eller ej. Det beror på hur buggigt det är.

Medlem

Det blir att vänta.
Verkar ha mkt problem det här spelet och vet inte ens om spelet i sig kommer tilltala mig så mkt som jag en gång trodde nu när jag vet lite mer om hur spelet faktiskt spelar.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

123
Skriv svar