Galaxen i byxfickan när Star Wars: Knights of the Old Republic II kommer till mobila format

Robot
Galaxen i byxfickan när Star Wars: Knights of the Old Republic II kommer till mobila format

En tidig julklapp till Ios- och Android-folk.

#knights-of-the-old-republic, #kotor, #star-wars


Medlem

De är ju fantastiska KOTOR 1 och 2, ja även 2an i mitt tycke. Intressanta karaktärer

Medlem

Kul! Jag kommer nog köpa detta om rea infinner sig någon gång.

Medlem

Ännu ett svart hål i fickan utöver plånkan.

Medlem

Var på tiden. Hade redan gett upp hoppet så det här var glädjande.

Medlem

Min ROG Phone gråter glädjetårar över ett "riktigt spel" att sätta tänderna i!

Medlem

Är det här alltså en grej, att folk spelar "riktiga" spel på luren? Hur funkar KOTOR ens med touch?

Medlem

Jag hoppas innerligen det är uppdaterat med någon patch såsom restoration mod annars kommer ju spelet vara väldigt tomt

Medlem
Skrivet av G4ruda:

Är det här alltså en grej, att folk spelar "riktiga" spel på luren? Hur funkar KOTOR ens med touch?

Kotor funkar fin fint på mobilen, i grunden är det ju samma spel, så när jag kommer hem för jag över sparfilen till stationära o spelar med moddar. Sen när jag e klar så kopierar jag tillbaka till mobilen. Bästa mobil spelet jag någonsin spelat, 0 microtransactioner och inge reklam bara rent spel!

Medlem
Skrivet av Keima:

Jag hoppas innerligen det är uppdaterat med någon patch såsom restoration mod annars kommer ju spelet vara väldigt tomt

Tydligen är det som DLC/Expansion. Vet inte om det betyder att dom tar extra betalt för det.

https://www.aspyr.com/games/star-wars-knights-of-the-old-repu...

Medlem

Jag har faktiskt första spelet på mobilen som liras titt som tätt. Väldigt väl fungerande kontroller må jag säga Hoppas de är liknande till tvåan.
Det roliga är att det var inte alls längesen som jag försökte leta info om tvåan till mobiler, och det enda jag hittade var att de sagt att de inte har några planer osv.. men hoppsan

Medlem

Kan inte fippla in första spelet på min "spelvänliga" telefon, något tjall där, orkar inte fixa in det bakvägen (typ lagligt att göra det när jag köpt det till android), har böxker som ska läsas så får vänta med detta också. Men KOTOR flöt fint på äldre telefoner som Samsuck Galaxy S6/Xiaomi RN2.

Fanns vissa buggar och spelmoment som inte funkade bra med touch (Racing ex.), men ett fullspel på mobilen för 7 år sedan var coolt


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem

Såg nu att jag köpte bägge spelen på GoG-rea i somras btw. Hade jag helt glömt tills jag läste den här artikeln. Tack för påminnelsen. Nu är dom installerade och redo att spelas (när jag är klar med Dragon Age: Inquisition) ☺❤

Medlem
Ser fram emot att testa detta i Oppo X2021

Ska bli intressant och se om formatet funkar i nya Oppo X2021, https://www.dagensteknik.se/mobiltelefon-med-skarm-som-gar-at... Första mobilen jag reserverat ever

1
Skriv svar