Destiny 2 är next-gen-uppdaterat på PS5 och Xbox Series

Robot
Destiny 2 är next-gen-uppdaterat på PS5 och Xbox Series
Inaktiv

Tänkte på att det står att den är gratis för alla som äger spelet på tidigare generation, är inte Destiny 2 F2P?

Medlem

Sjuk skillnad. Hann springa runt lite idag på lunchen! Hoppas fler spel får denna behandling!

Medlem

Inget dåligt hopp med tanke på att det väl gick i 1080p med 30 bilder per sekund innan!

Medlem

Värt att tillägga ifall ni som funderar att ta upp Destiny 2 igen och gjort som mig att man bytt mellan xbox/playstation på denna "nya" generation, så ni kan hämta erat konto och karaktärer från förra konsolen genom att länka via bungies hemsida.

Creds till bungie!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Sjuk skillnad. Hann springa runt lite idag på lunchen! Hoppas fler spel får denna behandling!

Körde för någon vecka sedan på ps4 pro. Tyckte det var ryckigt och segt som sirap. Den sjuka skillnaden du skriver. Berätta mer. Flyt? Grafik? Laddningstider?

Medlem

Viktigaste av allt är ju känslan när man skjuter Har det stöd för haptisk feedback och sånt nu på PS5:an? Känns som ett klockrent spel att implementera det på.

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Körde för någon vecka sedan på ps4 pro. Tyckte det var ryckigt och segt som sirap. Den sjuka skillnaden du skriver. Berätta mer. Flyt? Grafik? Laddningstider?

Nu spelar jag på xbox series x och det var en nextgen update till destiny 2. Dom låser fps vid 60 istället för 30 . Tror tyvärr inte man får det på xbone/ps4

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Nu spelar jag på xbox series x och det var en nextgen update till destiny 2. Dom låser fps vid 60 istället för 30 . Tror tyvärr inte man får det på xbone/ps4

Jag var otydligt i mitt meddelande. Jag har ett ps5 nu men senast jag spelade Destiny så var det på min Ps4 pro. Men 60fps låter smooth. Ska ladda ner och testa på 5an

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Jag var otydligt i mitt meddelande. Jag har ett ps5 nu men senast jag spelade Destiny så var det på min Ps4 pro. Men 60fps låter smooth. Ska ladda ner och testa på 5an

Niccee, stor skillnad!

1
Skriv svar