Snabbkollen - Kommer du lira Cyberpunk 2077 nu eller vänta?

Medlem

Jag var så otroligt saltig efter sista förseningen så jag avbokade spelet, men FZ receptionen fick mig att slänga mig på Steam och trycka på köp! Ska trycka i en ny m2 disk, uppdatera graffe kortet, sen förladda. Sen blir det uppesittarnatt med polarna. Kneget får räkna med en väldigt trött tekniker imorgon...

Medlem

Jag kommer försöka spela det, men mitt grafikkort kommer behöva terapi.

Medlem

Har beställt det till mitt PS5 (PS4 versionen men who cares, gratis update senare). Ska vänta tills min polare får tid över så lirar vi tillsammans. Vi brukar göra så med många schyssta spel som DS, TLoUII, etc. Det är en ganska nice upplevelse! (Jag valde "inte bestämt mig än" för jag vill tekniskt sett inte vänta men "måste" )

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Det återstår mindre än ett halvt dygn innan spelet lanseras - hänger du på låset eller väntar du hellre?

#cyberpunk-2077


Snacka om jämt skägg
888 nu
888 vänta ett tag


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag håller också på med Assassin's Creed: Valhalla till PC och är helt såld. Har klarat 45% av spelet hittills. Gillar inte att avbryta mitt i spel för att börja något annat men CyberPunch 2077 är en annan sak. Kommer inte lyckas vänta så ska testa det imorgon redan.

Klara precis det nu inför cyberpunk

Blev att bara göra mainquest dom senaste dagarna bara för klara av det... var uppe i 90 timmar

Helt för långt spel i mitt tycke. I slutet blev det mer att jag spela för att klara spelet än att ha roligt

Medlem

eftersom det ändå är designat att spelas igenom typ 3 ggr så ska jag raka av den första omedelbart, myror i brallorna som fan nu


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Karmak:

Klara precis det nu inför cyberpunk

Blev att bara göra mainquest dom senaste dagarna bara för klara av det... var uppe i 90 timmar

Helt för långt spel i mitt tycke. I slutet blev det mer att jag spela för att klara spelet än att ha roligt

jag körde fallout 4 igen istället och har lyckats tajma så jag blir klar med det inatt/imorn blir perfa med Cyberpunk. och Sen blir det även ett välpatchat Valhalla efter det


signatur

//monster

KoP
Medlem

Kommet vänta tills år 2077 bara för att det ska kännas autentisk att spela.

Nä skämt åsido, det blir väl någon timme imorgon å sedan mera till fredagen och helgen.

Medlem

Livrädd för spoilers så jag spelar dag ett... eller natt.

Medlem

Lagt om dygnet lite lätt för att kunna skapa min karaktär och prova lite i natt. Sov en stund nyss. Borde kunna funka ^_^


signatur

- pixelfantast

Medlem

Blir helt klart att vänta, spelet verkar vara långt ifrån färdigt. Får vänta på en "enhanced edition".

Medlem

Längtat som bara den, men kommer vänta ett tag då det lät som en hel del buggar. Plus mycket på jobbet nu innan juletid. Vill verkligen kunna koppla av och kasta mig in i spelet när jag ska lira

Medlem

Med tanke på eventuell buggfest och märklig optimering så hade det kanske varit bättre att vänta och införskaffa ett fläskigare grafikkort. Men känner lite att jag har väntat nog nu och hoppas på en angenäm upplevelse ändå.

Kudos till er som har tålamod att vänta till en "komplett" version med alla DLCs etc. Önskar att jag hade ert tålamod när det gäller spel. Jag är ett offer för hypen och kommer alltid att vara.

Medlem

Nerladdat och klart. Ska försöka spela så mycket som möjligt nu under natten. Ska spela på ps4an pro. Förväntar mig mycket buggar. Men kommer att försöka att spela igenom spelet 3 gånger iaf. Och jag tänker ta min tid. Så jag räknar med att spelet är "klart" till sista genomspelningen på ps5 förhoppningsvis. Har väntat på ett liknande spel i ca 25 år. Behöver inte vänta längre......

Inaktiv

Bestämt mig för att vänta. Blir till ps5 eller xsx. När man läser att dom fixat bugg och glitchpartyt så köper jag det. Tror det kan vara ett höjdarlir men,spelar helst utan buggar.

Medlem

Kommer starta och testa det iaf, men väntar nog med att spela igenom det.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

Kommer starta och testa men väntar nog till jag fått mitt nya 3080 grafikkort. så 1-2 månader till skulle jag tro

Medlem

Spelade lite på min XsX had no problems at all seams to be a good game

Medlem

Trevlig lir så här långt. Vara bara köra igång på stadia direkt 01:00. Nu får det bli slagga ^^

Medlem

Kommer absolut att spela men är inte jättetaggad ändå speciellt inte efter alla rapporter om buggar. Väntar nog något år. Kanske till mp-delen släpps.

Medlem

Trodde att det skulle bli idag men så fel jsg hade!! Inväntar Collectors edition från webhallen. :/

Medlem

Ett game kommer det bog bli på PS5, sedan inväntar jag patchen innan nästa.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Var finns alternativet "Jag kommer inte lira det alls."?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Var finns alternativet "Jag kommer inte lira det alls."?

Det är inte ett acceptabelt svar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Måste åtminstone vänta på att Posten får tumme ut och levererar min Collectors Edition innan det blir något gjort, har dessutom både RDR2 och AC Valhalla att köra klar också.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det är inte ett acceptabelt svar.

Jag förstår inte hypen med detta spel? Fast nu är jag en sån som inte direkt gillar "Cyperpunk" temat heller.

Medlem

Bugg fest av rang, jag väntar någon patch innan jag fortsätter, men av mina 4 timmar spelat gillar jag vad jag testat änsålänge. 6/10


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag väntar ett litet tag. Dels p.g.a. buggar men också för att jag hört lite blandade åsikter, att det inte är så klockrent som man hoppats. Att det är lite väl linjärt t.ex. Vill kolla lite fler recensioner efter att all hype lagt sig.

Medlem

Får vänta tills man lyckas få tag på en Xbox nästa år. Gör inte så mycket då jag har fullt upp med Shadowlands

Medlem

De skulle släppt bara på data nu och så skulle dataspelarna agerat buggtestare till next gen konsolerna får sina versioner.
OG Xbox och PS4 brinner ju upp så det enda vettiga hade varit att prioritera bort dem, knappast representativa för firman/spelet ändå.

123
Skriv svar