Gameplay-premiär från Josef Fares nya coop-spel!

Robot
Gameplay-premiär från Josef Fares nya coop-spel!

It Takes Two kommer att förstöra vänskaper och relationer, eller göra dem starkare.

#coop, #it-takes-two, #josef-fares


Inaktiv

Ser riktigt bra ut, spelar nästan alla split-screen spel som kommer med min tjej och detta ser ut att vara det bästa sedan Cuphead.
Tyckte A Way Out var dötrist men här verkar det vara mer fokus på gameplay så att man får lite mer interaktivitet än typ "håll inne x för att putta lådan".

Medlem

Ser riktigt skoj ut!

Medlem

Spelade nyligen igenom The Way Out med en polare. Cheesy manus och dialog a la gammal hollywood stil men gameplay var ändå kul.

Gillar skarpt att fler coop spel görs. Detta ständiga online är fan meh. Fler single player som GoW, TLoU, GoT, Sekiro, etc och fler coops så man kan lira med vänner också.

Lär testa detta när det släpps!

Medlem

Såg ju inget vidare ut.
The way out var väl sådär. Brothers däremot var bra.
Lär nog prova på rea nångång.

Medlem

The Way Out var riktigt kass! Lirade igenom det med en polare, och vi tog oss knappt igenom det då det bara blev sämre ju längre man spelade. Tanken bakom var däremot god. Fler coop spel till folket!

Medlem

Förvånad över den avslagna responsen. Tyckte det såg svinbra ut!

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Förvånad över den avslagna responsen. Tyckte det såg svinbra ut!

Ja, såg riktigt ballt och stämningsfullt ut!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Tyckte också det såg riktigt kul ut! Jag skriver upp på min önskelista!

Det finns så få co-op fler nu för tiden. Jag tycker det är väldigt synd. Skitkul att lira i soffan tsm med sina polare.

Medlem

Helt klart något jag kommer köpa å lira i vår tillsammans med tjejen. Tack Josef för fler splitscreen coop för oss med en andra hälft som kanske inte är så inbiten gamer men gärna vill spela ihop!

KoP
Medlem

Ser lite för barnsligt ut för min smak, men kan ju vara småskoj ihop med polarn. Vi får se.

Medlem

Fick lite disney känsla över trailern! Gillar detta. Ska definitivt prova


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Skribent

Fares är verkligen inkörd på co-op, men jag gillar det! Känns som en Pixar-film och kommer nog ha roligt med frugan. A way out var bra, men saknade humor så frugan tyckte inte det var så kul. Detta kommer rimma bra med henne dock .


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kommer absolut att köpa!
Tycker båda Fares spel är riktigt bra och unika spel ,älskar stilen och spel kännslan finns genom spelen.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Ser riktigt bra ut, spelar nästan alla split-screen spel som kommer med min tjej och detta ser ut att vara det bästa sedan Cuphead.
Tyckte A Way Out var dötrist men här verkar det vara mer fokus på gameplay så att man får lite mer interaktivitet än typ "håll inne x för att putta lådan".

Ser bra ut, men älskar Cuphead. Köpte nyligen en till Xbox-kontroller till bilen, bara för att kunna spela främst Cuphead co-op!

Men ser fram emot att testa detta!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar