Se gameplay från Fatsharks Warhammer 40,000: Darktide

Robot
Se gameplay från Fatsharks Warhammer 40,000: Darktide
NuZ
Testpilot

Kommer väl även på Game pass som jag tolkat det. Ska nli mycket intressant att testa då jag gillar Warhammer universumet och co-op spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Medlem

Vermintide goes 40k, ser fram emot detta!


signatur

I drank what?

Medlem

Vermintide 1 har jag lagt mycket timmar i, tvåan en timme kanske... Jisses vad kart designen är bedrövlig. Hoppas de har lärt sig något.

Medlem

Ser ju rätt skojsigt ut!

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Vermintide 1 har jag lagt mycket timmar i, tvåan en timme kanske... Jisses vad kart designen är bedrövlig. Hoppas de har lärt sig något.

Är den? Motivera gärna.

Medlem

Hade det släppts till Ps5, hade jag säkert köpt.

Medlem

Snääääällllla lägg med en ordentlig singleplayer-kampanj, jag tänker inte spela med någon annan tjomme, men älskar Warhammer...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Är den? Motivera gärna.

Var på en öppen bana, tror man började på något fält...
På ett ställe när man skulle vidare, så hade jag en osynlig vägg som hindrade mig. Fick söka länge före jag hittade var de hade tänkt man skulle gå vidare.

Vid det laget var jag tillräckligt sur på den dumheten, så har inte rört det sen dess.

Medlem

Väldigt taggad på detta

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Var på en öppen bana, tror man började på något fält...
På ett ställe när man skulle vidare, så hade jag en osynlig vägg som hindrade mig. Fick söka länge före jag hittade var de hade tänkt man skulle gå vidare.

Vid det laget var jag tillräckligt sur på den dumheten, så har inte rört det sen dess.

Så innebär det att hela spelet har dålig bandesign? För att du inte kunde följa en linjär väg?

Inaktiv

Jag är inte förtjust i denna typen av spel men älskar 40k. Vi behöver mer grim darkness!! Så hoppas innerligt att detta leder till fler AA och om man får hoppas AAA spel inom universumet.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Var på en öppen bana, tror man började på något fält...
På ett ställe när man skulle vidare, så hade jag en osynlig vägg som hindrade mig. Fick söka länge före jag hittade var de hade tänkt man skulle gå vidare.

Vid det laget var jag tillräckligt sur på den dumheten, så har inte rört det sen dess.

Skrivet av Barkbiten:

Så innebär det att hela spelet har dålig bandesign? För att du inte kunde följa en linjär väg?

Hahaha hur kan du döma ut ett helt spel för en sån sak.. du har missat ett bra spel eftersom du gillade första

Medlem

for da emprah!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Athretil:

Hahaha hur kan du döma ut ett helt spel för en sån sak.. du har missat ett bra spel eftersom du gillade första

Stor humor!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Athretil:

Hahaha hur kan du döma ut ett helt spel för en sån sak.. du har missat ett bra spel eftersom du gillade första

Det var riktigt bra, sen hände 2 saker, Tencent och Winds of Magic... never again. Kommer hålla ett öga på Darkside men med tanke på hur tencent fungerar så känns det som att det finns stor risk för massvis med MTX:es och annat skit, kolla bara på deras nya klasser som de släpper, €3.49 för DLC:n men om du vill ha de nya kosmetiska sakerna till klassen så måste du köpa det extra för att sedan KUNNA låsa upp det i spelet, du får inte itemsen, du låser upp så du kan få dem... pinsamt. Sen kan de ju för första gången hålla ett löfte, Vermintdie 1 har fortfarande inte modstöd, vilket de skulle lägga in, Vemintide 2 har fortfarande inte dedikerade servrar och versus mode har inte nämnts på över 1 år... Förhoppningsvis så lovar de ingenting denna gång så slipper de att folk blir förbannade på att de inte levererar vad de lovat.

WoM är nog den sämsta DLC:n jag har varit med om till ett modernt spel (förutom de uppenbara endast kosmetiska dumma paket som många spel har) och det är fortfarande på mostly negative...

Medlem
Skrivet av Esri:

WoM är nog den sämsta DLC:n jag har varit med om till ett modernt spel (förutom de uppenbara endast kosmetiska dumma paket som många spel har) och det är fortfarande på mostly negative...
https://imgur.com/HDdbWmB

WoM var inte så kul nej men Vermintide 2 underhåller ändå fortfarande. Jag spelar det dagligen. Snart kommer Chaos Wastes också och detta nya spel ser ju riktigt kul ut.

Medlem

Det är ju lite roligt att ett 40k spel INTE har space marines i sig; känns lite som att missa öppet mål

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Så innebär det att hela spelet har dålig bandesign? För att du inte kunde följa en linjär väg?

Tycker faktiskt det.
Men har jag yrat av vägen, när jag har sökt efter secrets och jag ser vart jag ska, finns inga hinder, Inget som skulle ge sken av att jag är på väg mot mitt mål från fel håll..

Förrän den osynliga väggen kommer, sätt upp ett staket, det är inte svårt.

Inaktiv
Skrivet av QuenchedAnger:

Det är ju lite roligt att ett 40k spel INTE har space marines i sig; känns lite som att missa öppet mål

Tycker tvärtom. Med tanke på hur OP astartes är så känns det helt rätt.

Sen om man ser till lore så känns det helt fel att astartes skulle blanda sig in i ett lokalt problem i en hive.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Tycker faktiskt det.
Men har jag yrat av vägen, när jag har sökt efter secrets och jag ser vart jag ska, finns inga hinder, Inget som skulle ge sken av att jag är på väg mot mitt mål från fel håll..

Förrän den osynliga väggen kommer, sätt upp ett staket, det är inte svårt.

Men skojar du? Vi snackar om första kartan och första minuten och du hittar inte ut från en stig och klagar på osynliga väggar. Första vermintide är fullt av osynliga väggar där med så varför är den kart designen bättre?

Medlem

Oerhört taggad!

1
Skriv svar