Left 4 Dead-"uppföljaren" Back 4 Blood släpps i sommar

Robot
Left 4 Dead-"uppföljaren" Back 4 Blood släpps i sommar
Medlem

Längtar redan 😀👍

Hmm !

Återstår å se om de bara va en mysig trailer med ett uselt spelsläpp bakom , tänker på ”The Walking Dead” spelet som verkade enormt coolt med bara va en , sketen lurar trailer .
Time Will Tell .

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Återstår å se om de bara va en mysig trailer med ett uselt spelsläpp bakom , tänker på ”The Walking Dead” spelet som verkade enormt coolt med bara va en , sketen lurar trailer .
Time Will Tell .

Finns gameplay också👍

Medlem

Ingen karaktär som såg nice ut eller som man skulle kunna relatera till
Får väll hoppas på att man får ändra utseendet


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skribent
Skrivet av Lowlife talibans:

Återstår å se om de bara va en mysig trailer med ett uselt spelsläpp bakom , tänker på ”The Walking Dead” spelet som verkade enormt coolt med bara va en , sketen lurar trailer .
Time Will Tell .

Jag litar på Turtle Rock iaf så jag tror det kommer bli grymt!

Medlem

Var ju inte precis imponerad, jag hoppas verkligen det finns känsla men ljudet till exempel var ju ren katastrof.


signatur
Medlem

Det är väl Valve som gjort "Left 4 Dead"-serien? Är det Unreal Engine 4 de kommer att använda för Back 4 Blood? Om ja, betyder detta att Valve inofficiellt arbetar med Unreal Engine istället för Source 2 och att HL3 är confirmat?

I Valves VR-satsning hade jag gärna sett ett Left4Dead spel, det hade passat plattformen väldigt bra. Jag antar att detta försämrar den sannolikheten?

Detta kan väl säkert bli bra ändå, även om det inte var det jag väntade på. Vet inte riktigt vad jag egentligen vill ha ändrat med Left4Dead2? Det var länge sedan jag spelade det, men det borde fortfarande vara en mycket bra upplevelse.

Herregud vad dålig FoV är dock! Det går ju inte att se något alls. Jag kan knappt orientera mig i deras demovideo.

Medlem

Är beta så alla vet innan ni buar ner trailern 👍

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Det är väl Valve som gjort "Left 4 Dead"-serien? Är det Unreal Engine 4 de kommer att använda för Back 4 Blood? Om ja, betyder detta att Valve inofficiellt arbetar med Unreal Engine istället för Source 2 och att HL3 är confirmat?

Valve köpte upp det första Turtle Rock innan release av det första Left 4 Dead. Så Valve var i princip bara utgivare av Left 4 Dead. Turtle Rock har sen återuppstått i eget regi.

Flakmonkey
Skrivet av Fatmajk:

Det är väl Valve som gjort "Left 4 Dead"-serien? Är det Unreal Engine 4 de kommer att använda för Back 4 Blood? Om ja, betyder detta att Valve inofficiellt arbetar med Unreal Engine istället för Source 2 och att HL3 är confirmat?

Mja, Turtle Rock som utvecklare fanns en bra stund innan de blev uppköpta av Valve i samband med lanseringen av Left 4 Dead. Sen så hoppade många från gamla studion av och startade om på ny kula men med gamla namnet och gjorde då först Evolve och sen så Back 4 Blood nu då. Klassas väl som en "spirituell" uppföljare eftersom Valve (väl?) fortfarande äger namnet Left 4 Dead utan att göra något med det.

Edit: Äsch, för slö på tangenterna ser jag nu

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Mja, Turtle Rock som utvecklare fanns en bra stund innan de blev uppköpta av Valve i samband med lanseringen av Left 4 Dead. Sen så hoppade många från gamla studion av och startade om på ny kula men med gamla namnet och gjorde då först Evolve och sen så Back 4 Blood nu då. Klassas väl som en "spirituell" uppföljare eftersom Valve (väl?) fortfarande äger namnet Left 4 Dead utan att göra något med det.

Edit: Äsch, för slö på tangenterna ser jag nu

Bättre förklarat än vad jag gjorde

Medlem

YES! Jag som var mer eller mindre beroende av versus-läget i L4D2 under ett antal år jublar. Nu är det förvisso 3-4 år sedan jag spelade L4D2 överhuvudtaget men det här ska bli riktigt kul att testa.

Medlem

Många timmar som lags till föregångarna så håller tummarna för att det blir minst lika roligt!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Starbreeze står bredvid och fäller en tår i det tysta.

Medlem

Ser framemot det här, spelade mycket Left 4 Dead på den tiden. Nuförtiden så brukar vi dra ihop några för att spela world War Z. Men ska bli kul med något nytt!

Medlem
Skrivet av Maysay:

Starbreeze står bredvid och fäller en tår i det tysta.

Vadårå?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vadårå?

Tänkte på Overkill's The Walking Dead.

Medlem

har anmält mig till beta testet.. trodde det skulle heta left 4 dead 3...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

har anmält mig till beta testet.. trodde det skulle heta left 4 dead 3...

Valve äger namnet, men det här ser ut som en direkt uppföljare. Hade varit lite kul om alla bara kallade det för L4D3 och helt och hållet ignorera det riktiga namnet xD

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Valve äger namnet, men det här ser ut som en direkt uppföljare. Hade varit lite kul om alla bara kallade det för L4D3 och helt och hållet ignorera det riktiga namnet xD

Det är ju nästan vad de gör men inom lagliga gränser

Medlem

Left 4 dead 4 ?? Vad hände med left 4 dead 3.. ska valve göra en final fantasy title #Mass confusing

Final fantasy 3 är 6an

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Left 4 dead 4 ?? Vad hände med left 4 dead 3.. ska valve göra en final fantasy title #Mass confusing

Final fantasy 3 är 6an

Det heter ju inte left 4 dead 4, ingen har sagt det?

Medlem

Med tanke på hur taffligt Left 4 Dead 2 var så hoppas jag personligen på en upplevelse närmare rötterna... Gillade verkligen inte ändringarna överlag som de gjorde i uppföljaren trots åtskilliga timmar att försöka tycka om spelet.

Medlem

Bara jag som tycker att det känns väldigt segt när dom spelar?

Behövs mera fart...

Medlem
Skrivet av Maysay:

Tänkte på Overkill's The Walking Dead.

Starbreeze , ett skällsord numera.
Många som blev blåsta ett tag sedan av den tidigare vd’n🤥


signatur

Banksy

Medlem

Som stort fan av Left 4 Dead, spelade igenom båda senast för nån månad sen, så är jag taggad men samtidigt såg det lite b-igt ut. Allra helst huvudkaraktärerna som kändes lite generiska. Hoppas det blir bra i iaf, gillade de lite ovanligare monstren!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Spelar fortf oerhört mycket L4D2 så är riktigt hype på detta. Det dom visa i gameplay va ju riktigt trevligt !!
Gillade grovt hur det stora monstret följde efter spelarena. Kommer säkert utbryta en hel del panik i MP haha.
Oerhört hypad över detta !!

Medlem

Spelade inte mycket left 4 dead, men world War z tyckte jag var riktigt bra! Har nog en två hundra timmar i det

12
Skriv svar