Vad spelar du i helgen, choomba?

Robot
Vad spelar du i helgen, choomba?

Gör du som miljontals andra och förlorar dig i Night City, eller blir det något annat?

#fz, #spelhelg


Medlem

PES 2015 och Wolfenstein The New Order.

Medlem

Blir Dark Souls 3 Ringed City och Halo 4 på PC

Medlem

Tänkte cyberpunk, men det skjuts up någon månad tills ps5 patch, och bugg städande, så blir en lugn stund med dottern, och spara energi inför 12 månader pappa ledig nu.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Blir nog shadowlands och prova senaste patchen för Wolcen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Köpte Cyberpunk igår men ska avvakta att spela tills det är lite mindre buggigt. Så jag håller på att ta mig igenom AC: Odyssey istället.

Fallout: New Vegas lirar jag ikväll.

Inaktiv

Cyberpunk närmaste tiden. Har redan 18.5 timmar och förmodligen 30+ innan måndag

Medlem

Nä, jag fortsätter med Yakuza: Like a Dragon ett tag till och betar lite backlog medan CP2077 får lite patchar.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det kommer definitivt bli ett ordentligt nötande av Cyberpunk i helgen. Spelar långsamt som fan och läser allt jag ser. Inte långt in i spelet men känner redan att det är så bra att jag drar mig för att spela klart det. Går hela tiden, om inte uppdragen kräver att jag åker fordon, enl lex Bennet


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Cyberpunk närmaste tiden. Har redan 18.5 timmar och förmodligen 30+ innan måndag

Samma här. 18.5 timmar och har inte ens kört Maelstromuppdraget från E3 2018 videon ännu. Finns så mycket annat att göra.

Otroligt bra spel, men lite störande buggar här och där. Föll genom marken och fick spela om ett uppdrag precis.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Dec
Medlem

Har några timmar kvar av Metal Gear Solid V. Efter det så blir det att vänta på nya datordelar.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

NuZ
Testpilot

Ska spela klart det sista i smått fantastiska Call of the sea. Sen ska jag väl prova på att skriva en medlemsrecension här på FZ för att testa det också utöver testpilotandet.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Quake-konnässsör

Började ta mig igenom alla berättelser i Star Wars the Old Republic, sniffa den här BioWare berättelserna lite, de börjar bli sällsynta.

FM-guru
F.d. Sisyr

Cyberpunk, ja. Varvar det med lite Battle Brothers.

Medlem

Life is strange och lite warzone


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Gears Tactics. Och så är jag nyfiken på Call of the Sea.

Medlem

Jag lirar CyberPunk 2077 till Steam och Assassin's Creed: Valhalla till Uplay. Båda spelen är riktigt bra tycker jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Spelar forza 7 med sambon. Hon ska börja övningsköra nu. 26år gammal.....
Kör med ratt pedaler o växelspak. Hon är så konsentrerad på att växla så hon glömmer svänga. Får nog bli en automatare i verkligheten.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Tyranny och cyberpunk, har bara kört 1 timme hittills men verkar lovande än så länge. Inga buggar påträffade i nuläget.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Lever i cyberpunk sen det släpptes.

Helt otroligt bra

Backloggens befriare

XCOM2: War of the Chosen på Legendary Iron Man! Nu kör vi!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag spelar cyberpunk men känns som jag moddar och tweakar mer än vad jag spelar för tillfället.

Ingen walk toggle har gjort mig vansinnig haha. Så har via guider löst det temporärt men utan en toggle funktion vilket lär komma i framtida patch. Före jul hoppas jag.


signatur

Ordo Ab Chao

fue
Medlem

Night City när lillen och frugan sover.

Medlem

Tänkte spela Cyberpunk, blev så glad när spelet dök upp idag. Efter att ha spelat en stund, så tog jag en paus och startade PS4:an igen. Men då var jag tvungen att ladda ner en stor uppdatering. Så då var jag inte glad längre, och sket i det. Spelar Watch Dogs istället.

It's not a lake, it's an ocean

Ska försöka avsluta Call of the Sea. Många pussel är det. Har kört igång Cyberpunk nu. Jag vet inte vad jag ska säga om det än, faktiskt. Det känns lite spännande och tonårstöntigt på samma gång, på något sätt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Killing Floor 2

Medlem

WoW - Shadowlands


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Dragon Age: Inquisition (hemma) och A Link Between Worlds (pendeln till och från jobbet) spelar jag nu ✌

jbx
Medlem

Snowrunner, AC Valhalla och försöka mig på Platinum på Tony Hawk. CP 2077 var inte för mig.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

123
Skriv svar