Playstation 5 - dina första intryck?

Medlem

Idag är det ca 2,5 veckor som jag är en lycklig PS5-ägare, så jag tänkte dela med mig av mina första intryck. Jag börjar med det negativa och avslutar med positiva ting.

>>> Det negativa

SSD:ns minimala utrymme. Visst är laddningstiderna välkomna, men SSD:n är på tok för liten för storspel. Call of Duty Black Ops Cold War är 150 GB stort, vilket tar upp nästan en fjärdedel av allt utrymme. Man får plats med tre till lika stora spel innan det är dags att radera material. Visst finns det indiespel eller PS4-spel att ladda ner, men efter att ha lagt 6 lax på PS5 är det främst PS5-storspel som jag vill spela. Visst är det bra att man kan koppla in en extern HDD och installera PS4-spel på den, men som sagt är jag mest intresserad av PS5-spel, så det alldeles för lilla utrymmet är en högst jobbig egenskap hos PS5. Och än så länge kan man inte expandera utrymmet för PS5-spel.

>>> Det neutrala

Allt det vita. Den vita ovan- och undersidan av konsolen. Och framför allt den vita handkontrollen. Jag vill inte att min handkontroll blir gul och svettig med äckel. Jag är rädd att skita ner kontrollen, därför tvättar jag händerna innan varje spelsession. Och man skulle tvätta händerna nu i coronatider? Ha, det är inget jämfört med hur ofta jag tvättar händerna p.g.a. DualSense. En fördel är att jag tar allt utanför gejmandet på större allvar. Städar allt, diskar allt, fixar alla papper, telefonsamtal, allt övrigt som behöver göras. Och när jag äntligen får tid över för gejmande, då tvättar jag händerna först. Längtar till en svart DualSense.

>>> Det positiva

Grafiken. Herregud så långt utvecklingen har kommit om man slås av grafiken till releasespel. För det är precis det jag gör av de två första spelen som jag köpte till PS5 - Cold War och Godfall. Visst är Modern Warfare snyggare (och bättre) än Cold War, men Cold War är ändå snyggt och framför allt nyper jag mig i armen av miljöerna i Godfall. Och då verkar Deamon's Souls allra snyggast, ett releasespel som inte ens har ray tracing. Herregud så långt utvecklingen har kommit. Vilken grafik. Tänk er då spelen som släpps om 2-3 år.

>>> En oväntad överraskning

3D Audio. Wow! För mig är en ny konsolgeneration synonym med snyggare grafik, större spel, ibland en utvecklad handkontroll. Men ljud? Vem har tänkt på ljud sedan vi gick från blipp blopp till CD-ljud? Men 3D Audio fick mig att häpna. Jag räknade med att tekniken skulle vara najs enbart med Sonys hörlurar, eller med några andra dyra hörlurar, men jag hade fel. Att man kunde få 3D Audio, ett så djupt, fylligt ljud med vilka vanliga hörlurar som helst var över min förväntan. Jag har vanliga Creative Labs-in ear som jag tycker har jättebra ljud, och 3D Audio tar allt till en helt ny nivå. Det är svårt att förklara hur 3D Audio låter. Det är inte surround, men det ger ett helt nytt djup, nya dimensioner som inte fanns där tidigare. En helt ny, fräsch upplevelse.

>>> Summa summarum

Väldigt nöjd hittills och ser fram emot denna generation. Enda riktigt störiga är att jämt behöva ha koll på utrymmet och att jag snart ska behöva radera spel för att få plats med nya. Och när en svart DualSense släppas slipper jag oroa mig för att kladda ner konsolens medföljande handkontroll. För övrigt är jag jättenöjd. Gra grafik redan i början av generationen och 3D Audio är fantastiskt. Öppnar upp mitt tredje spel idag, Sackboy A Big Adventure, och får hem Assassin's Creed Valhalla snart. Aldrig skaffat så här många releasespel tidigare (4 på kort tid), så det är ett tecken på hur ovanligt nöjd kund jag är hur mycket jag älskar PS5:an.

Grattis till alla som fick tag i ett exemplar, och det ska bli kul med ännu fler PS5-ägare snart när fler lyckas få tag i konsolen.

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Det är för att konsolen ska vara stabilare. Om jag inte missminner mig så har foten gummifötter för att konsolen inte ska glida runt om man råkar dra lite i sladden samtidigt som man laddar handkontrollen, varpå om du inte har foten på så kommer konsolen vara mer benägen att glida runt om något kommer åt den.

Av allt jag har läst och hört så är det där det enda anledningen man rekommenderar att använda foten.

Finns det någon anledning varför man inte skulle vilja ha foten på Ps5an?

Tänkte så jag med och då jag inte hittat någon bättre anledning borde det vara ok utan foten alltså 👍🏼
Tack!

Medlem

Mitt PS5 har avinstallerat ett spel (Rainbow Six: Siege) av sig själv???
Har någon annan varit med om något liknande?

DualSense är riktigt schysst överlag, men jag gillar verkligen inte den raka/släta formen i slutet av handtagen! Stör mig med dasslock till händer något enormt då det skaver i handen lite.

Medlem

Är det nån som vet om det funkar att koppla in ett enkelt usb ljudkort för att få 3.5mm till lurarna?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Idag levereras de första Playstation 5...[/b]

Kan ni inte göra ett blind-test?
Sätt PS5 och Xbox SX mot varandra.
Låt någon spela samma spel på båda, och sen se om dom märkte någon skillnad.
Låt dom såklart inte veta vilken konsoll dom körde på.
Vilken gillade dom bättre? Och vad var skillnaden tyckte dom?
Skulle vara kul att se

Medlem
Skrivet av Avantasia:

Första intrycken:

*stor konsoll
*stor handkontroll!
*cool skakfunktion
*snabbstartad
*bra flyt i ac valhalla. I övrigt ser det ungefär ut som på ps4.
*Jag är förvirrad på menyerna. Kom knappt på hur jag stänger av ett spel.

Är du säker på att du kör PS5-versionen av Valhalla? För jag tycker att det är en stor skillnad mellan PS4 och PS5.
Om du klickar på Options-knappen när du står på spel-ikonen, näst längst ner står det Spelversion. Kontrollera att du verkligen har valt PS5-versionen.
Jag upptäckte att mitt system hade valt PS4-versionen efter att jag tagit ut skivan och sedan matade in den på nytt. När jag höll på att jämföra de olika konsolversionerna😋

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ohGr:

Kan ni inte göra ett blind-test?
Sätt PS5 och Xbox SX mot varandra.
Låt någon spela samma spel på båda, och sen se om dom märkte någon skillnad.
Låt dom såklart inte veta vilken konsoll dom körde på.
Vilken gillade dom bättre? Och vad var skillnaden tyckte dom?
Skulle vara kul att se

Då måste man hitta någon tredjepartskontroll som funkar med båda. Annars är det ju kört


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Då måste man hitta någon tredjepartskontroll som funkar med båda. Annars är det ju kört

Hehe japp.
Eller hitta några personer som inte spelar TV-spel alls

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Är du säker på att du kör PS5-versionen av Valhalla? För jag tycker att det är en stor skillnad mellan PS4 och PS5.
Om du klickar på Options-knappen när du står på spel-ikonen, näst längst ner står det Spelversion. Kontrollera att du verkligen har valt PS5-versionen.
Jag upptäckte att mitt system hade valt PS4-versionen efter att jag tagit ut skivan och sedan matade in den på nytt. När jag höll på att jämföra de olika konsolversionerna😋

Jag är säker på att det är rätt version, tack ändå :). Och det står ps5 versionen med när jag dubbelkolla. Man märker det på bilduppdateringen på spelet som är den stora förbättringen enl mig. Sen har jag inte testat ps4pro versionen efter jag gått över. Men minnet är att det va likt...

Medlem

Packade upp DualSensen igår och klämde lite. Trodde det skulle dröja till februari innan konsolen kom, men underligt nog verkar det som att den kanske kommer snart också. Hade gett upp allt hopp och nu sitter man plötsligt här och är lite smått förvirrad över hur man skall börja förbereda sig.

En sak som jag grubblar över är laddningen av DualSense. I kartongen fanns det ingen kabel. Bör man köpa det trådlösa laddstativet om man har fler än en kontroll till PS5:an? Någon som har det och kan ge ett snabbt utlåtande?

Påbörjade Ghost of Tsushima för para ett par dagar sedan, nu blir det ju nästan så att man får pausa och invänta den nya istället

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Packade upp DualSensen igår och klämde lite. Trodde det skulle dröja till februari innan konsolen kom, men underligt nog verkar det som att den kanske kommer snart också. Hade gett upp allt hopp och nu sitter man plötsligt här och är lite smått förvirrad över hur man skall börja förbereda sig.

En sak som jag grubblar över är laddningen av DualSense. I kartongen fanns det ingen kabel. Bör man köpa det trådlösa laddstativet om man har fler än en kontroll till PS5:an? Någon som har det och kan ge ett snabbt utlåtande?

Påbörjade Ghost of Tsushima för para ett par dagar sedan, nu blir det ju nästan så att man får pausa och invänta den nya istället

Laddstation är guld! Skönt att ställa undan kontrollerna på den och såklart är de ju alltid laddade när man ska spela.

Nya varianten har dem även fixat till så man inte behöver böka en halvtimme innan man får kontrollen rätt som jag upplevde på den till fyran.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Laddstation är guld! Skönt att ställa undan kontrollerna på den och såklart är de ju alltid laddade när man ska spela.

Nya varianten har dem även fixat till så man inte behöver böka en halvtimme innan man får kontrollen rätt som jag upplevde på den till fyran.

Tack och bock!

Då blir det till att investera i laddstationen också. Sätter upp den på julklappskontot

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Packade upp DualSensen igår och klämde lite. Trodde det skulle dröja till februari innan konsolen kom, men underligt nog verkar det som att den kanske kommer snart också. Hade gett upp allt hopp och nu sitter man plötsligt här och är lite smått förvirrad över hur man skall börja förbereda sig.

En sak som jag grubblar över är laddningen av DualSense. I kartongen fanns det ingen kabel. Bör man köpa det trådlösa laddstativet om man har fler än en kontroll till PS5:an? Någon som har det och kan ge ett snabbt utlåtande?

Påbörjade Ghost of Tsushima för para ett par dagar sedan, nu blir det ju nästan så att man får pausa och invänta den nya istället

Trodde inte heller det ingick en usb c kabel, men hittade den tillslut. Se till att veckla ut alla pappers flikar å fack i den lilla lådan där handkontrollen och kablar låg 🙂

Inaktiv

Fick hem mitt idag efter en spontanbeställning via cdon. Och det jag är mest förvånad över är hur tyst den är i jämförelse samt kontrollen. Visst har man förstått att kontrollen ska vara snudd på revolutionerande men jäklar va häftigt! Bra jobbat av ingenjörerna hos Sony!

I övrigt har jag bara spelat Astro än så länge, också detta är över förväntan, mysigt och go musik. Då gillar jag inte ens plattform.

Dock väntar jag med PS5 spel till något jag verkligen vill ha. Så blir att beta av PS4 backloggen så länge.

Medlem

Kanske redan besvarat men hur lång batteritid är det på handkontrollen?

Medlem
Skrivet av N_micke:

Är det nån som vet om det funkar att koppla in ett enkelt usb ljudkort för att få 3.5mm till lurarna?

Ja, så länge den stödjer uac1 ska det fungera.
Jag hade ett gammalt Soundblaster USB ljudkort (Sound Blaster MP3+) liggandes som jag kopplade in för att få optisk digital utgång att fungera. Den optiska utgången är kopplad till en Chord Mojo, vips så fick jag 3-audio.

Om du inte är så petig när det gäller ljudkvaliteten kan du alltid koppla in dina 3.5 mm lurar till handkontrollen annars.

jbx
Medlem
Skrivet av ohGr:

Kan ni inte göra ett blind-test?
Sätt PS5 och Xbox SX mot varandra.
Låt någon spela samma spel på båda, och sen se om dom märkte någon skillnad.
Låt dom såklart inte veta vilken konsoll dom körde på.
Vilken gillade dom bättre? Och vad var skillnaden tyckte dom?
Skulle vara kul att se

Tror inte de är någon skillnad alls just nu, har WRC9 och av valhalla på både ps5 och XsX, i början var AC aningen hackigare på vissa ställen på XsX men det är nu fixat, ser absolut ingen skillnad i dagsläget.

Kanske dröjer en stund innan den lilla kraftökningen i XsX kan utnyttjas, verkar som utvecklare har haft ps5-utvecklingsenheter en längre tid än XsX.
Den dagen (om den kommer) så kommer jag välja Xbox för multiplatforms-spel och ps5 för exklusiva.
Dualsense har jag redan tröttnat på, skit-coolt första timmarna med Astro men bara störigt i WRC9 och AC Valhalla.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Jag har nu haft en PlayStation 5 Digital Edition sedan slutet av november och kan gladeligen meddela att jag är mycket nöjd. Däremot så tycker jag att kritikerkåren har överhypat DualSense handkontrollen. Visst, den är häftig men på många kritiker har det nästan låtit som om den är det bästa som hänt tv-spel sedan skivat bröd. Så ligger det inte riktigt till om man frågar mig.

Dessutom verkar styrkorset vara handkontrollens akilleshäl (i alla fall mitt exemplar). Det känns lite "sladdrigt" och gnisslar något. Tråkigt också att precis som med PlayStation 4 så har Sony valt att skicka med en alldeles för kort laddningskabel till handkontrollen.

Annars är själva konsolen väldigt tyst och vad jag kan minnas just nu så är det den första konsolen jag sett där kylningen påminner om den i en PC på det viset att kalluft sugs in på framsidan, medans varmluft skjuts ut på baksidan.

Medlem

Haft min ett tag nu. Jag gillar den, mest snabbheten. Efter lite vana tycker jag att även menyerna sitter som ett smäck. Enda next-gen titeln som den fått smaka på är Astro-Boy. Dottern har lirat lite BugSnax. Mest har jag använt den för att spela klart mina äldre spel samt till Cyberpunk. Sistnämnda är väl som den borde vara till PRO. Jag har klarat mig från stora buggar.

Så...maskinen har inte fått smaka på nya titlar. DualSense har inte fått visa sin potential heller. Kan tycka att tyngdpunkten ligger lite för högt upp. Känns om man spelar länge. Men är ändå ett steg framåt.

Vet inte vad jag skall plocka upp för spel just nu.
Vill ju ha ett lir som får den att visa lite Nextgen-muskler.
Av de titlar som finns ute. Har ni fått någon WOW this is the future upplevelse? Mycket kommer säkert framöver, men nu?

Medlem

Nu har jag haft PS5 sedan release. Jag gillar den som fan, dock så har jag fått en version med "fläkt problemet" så min låter ju mer än min gamla ps4 pro när fläkten väl spinner loss, det är lite störande.
Gillar handkontrollen även om jag tycker den är lite överhypead så är den ju klart bättre än allt annat på marknaden, skulle varit knappar på undersidan dock så man slipper släppa styrsparkarna när man ska trycka på något.
Grafiken i Demon souls är helt galen alltså, det skriker verkligen nextgen och att man kan få det i 60fps med...helt galet

Så overall är jag skit nöjd, det jag är mest missnöjd med just nu är att jag lirade Demon souls, var tok nöjd, klarade spelet 3 gånger...sen då ? Det sägs att det var den fetaste launchlineupen någonsin och det är klart det beror väl på smak men kan tycka att det finns ett otroligt lågt nextgen utbud just nu på spelfronten, efter demon souls har jag lirat igenom några ps4 backlogg spel, och ja Ghost of Tsuhima var ju fantastiskt på ps5an i 60fps men långt ifrån lika imponerande rent tekniskt som demon souls...Och när kommer nästa riktiga nextgen spel för min smak ? Jag kommer köpa Nioh collection nu i feb men det är ju bara "semi nextgen" updaterat med fokus på fps. Får väl spela Miles morales bara för att, dock så lockar inte det spelet mig alls. Nåväl lite in på q3 2021 så har man ju lite att göra med några goa nextgen titlar men tills dess blir det mest backlogg spel vilket känns lite tråkigt

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Haft min ett tag nu. Jag gillar den, mest snabbheten. Efter lite vana tycker jag att även menyerna sitter som ett smäck. Enda next-gen titeln som den fått smaka på är Astro-Boy. Dottern har lirat lite BugSnax. Mest har jag använt den för att spela klart mina äldre spel samt till Cyberpunk. Sistnämnda är väl som den borde vara till PRO. Jag har klarat mig från stora buggar.

Så...maskinen har inte fått smaka på nya titlar. DualSense har inte fått visa sin potential heller. Kan tycka att tyngdpunkten ligger lite för högt upp. Känns om man spelar länge. Men är ändå ett steg framåt.

Vet inte vad jag skall plocka upp för spel just nu.
Vill ju ha ett lir som får den att visa lite Nextgen-muskler.
Av de titlar som finns ute. Har ni fått någon WOW this is the future upplevelse? Mycket kommer säkert framöver, men nu?

Ett enda spel, Demon souls, det är verkligen WOW...mycket snyggare än något jag någonsin spelat och det flyter i 60fps, verkligen nextgen, men utöver detta så nej inte ett enda, det är ont om bra nextgen spel just nu

Medlem

@EYEtriforce
Tack för tips, jag har inte klarat ut ett enda souls-spel än så länge. Men det kan vara värt för ögongodiset ändå kanske.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Haft min ett tag nu. Jag gillar den, mest snabbheten. Efter lite vana tycker jag att även menyerna sitter som ett smäck. Enda next-gen titeln som den fått smaka på är Astro-Boy. Dottern har lirat lite BugSnax. Mest har jag använt den för att spela klart mina äldre spel samt till Cyberpunk. Sistnämnda är väl som den borde vara till PRO. Jag har klarat mig från stora buggar.

Så...maskinen har inte fått smaka på nya titlar. DualSense har inte fått visa sin potential heller. Kan tycka att tyngdpunkten ligger lite för högt upp. Känns om man spelar länge. Men är ändå ett steg framåt.

Vet inte vad jag skall plocka upp för spel just nu.
Vill ju ha ett lir som får den att visa lite Nextgen-muskler.
Av de titlar som finns ute. Har ni fått någon WOW this is the future upplevelse? Mycket kommer säkert framöver, men nu?

Spider-man miles morales är häftigt på PS5 . Noll laddningstider och Ray tracing .

Medlem
Skrivet av Gregerory:

@EYEtriforce
Tack för tips, jag har inte klarat ut ett enda souls-spel än så länge. Men det kan vara värt för ögongodiset ändå kanske.

Det är kortare detta och i min mening enklare. Åtminstone bossarna var lite enklare än idark souls och bloodborne.

Grafiken är bra men man vänjer sig. Tycker personligen att jag är mest impad av miles morales i 60 fps med raytracing.

Inaktiv
Skrivet av Gregerory:

@EYEtriforce
Tack för tips, jag har inte klarat ut ett enda souls-spel än så länge. Men det kan vara värt för ögongodiset ändå kanske.

Övriga har rekommenderat Miles Morales. Men jag spelade aldrig första Spider Man, jag skaffade Miles Morales Ultimate Edition. Då får man med första spelet med grafiska uppdateringen (RT, 60Hz, DLC). Kanske kan vara något? Köpte på Elgiganten då det är billigare än PS store.

För övrigt nöjd med köpet. Tighta kontroller, haptiska feedbacken gör sig väldigt bra. Jag är inte jätteförtjust i action/äventyr spel men klart över förväntan!

Medlem

Haft min sedan elgigantens första lotteri. Älskar den.
Den är alltid sval och knäpptyst.

Jag har klarat följande spel
Days Gone (4K 60FPS HDR) 7/10. Riktigt ballt spel men voiceacting är lite flummig. Tog 50 ish timmar. Var/är gratis.
Astrobot (Tog platinum) (4K 60FPS HDR) 9/10. Satan va underbart detta spel var. Dottern älskade det också. Ca 20 timmar.
Fenyx Rising (4K 60FPS HDR) 8/10. Köpte det på rean, och blev så jävla överraskad över hur roligt och snyggt det är och vilket flyt! 36 timmar tog det.

Just nu lirar jag
Demons Souls. (4K 60FPS HDR) Jag har lirat alla souls-spel i princip och är en soulslirare i blodet men ville vänta med denna en stund. Nu när jag börjat är det ju helt insaaaaaaaaaane vad snyggt det är och ps5an bryr sig inte ens i princip, knäpptyst och sval.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Doppat tårna i Miles M och Demons Souls i natt.
Det artar sig😃

Medlem

Jag har nu haft min konsol sen tidigt december och är grymt nöjd med den.
Gick från första versionen av PS4 till denna och vilket lyft alltså!

Laddningstiderna är ju otroligt mycket bättre även om de kanske inte är riktigt så blixtsnabba som folk väntat sig.
Har inte vågat använda rest mode ännu eftersom jag hört om folk vars konsoler "brickats" av det men tack vare att konsolen och spelen startar så snabbt har behovet inte känts lika starkt. Hoppas ändå de patchar problemet snart.

Grafiken är riktigt bra. Jag är alltid sån att gameplay, story och ljud går före men om grafiken också är bra är det ett stort plus.

Handkontrollen tycker jag är bättre än DualShock 4.
Skönare grepp om joysticks och triggers samt mer tyngd.
Känns mer kvalitet.
Tråkigt att inte så många spel utnyttjar den fullt ut ännu men det kanske vi ser mer av sen för i Astro's Playroom är det otroligt häftigt.

Konsolen är så gott som knäpptyst vilket är ett STORT plus.

Mycket bättre nätverkskort än PS4.
Nedladdningar går betydligt fortare nu vilket är skönt.

Gränssnittet tyckte jag var lite rörigt till en början men nu tycker jag man navigerar lika snabbt som man gjorde på PS4. Skönt att store inte längre är en app man behöver starta utan det ligger inbyggt i gränssnittet.

Enda minuset är väl egentligen att den är stor och klumpig. Men samtidigt står den på golvet mellan min tv-bänk och min soundbars subwoofer så den stör mig verkligen inte.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

jbx
Medlem
Skrivet av denkaforss:

Jag har nu haft min konsol sen tidigt december och är grymt nöjd med den.
Gick från första versionen av PS4 till denna och vilket lyft alltså!

Laddningstiderna är ju otroligt mycket bättre även om de kanske inte är riktigt så blixtsnabba som folk väntat sig.
Har inte vågat använda rest mode ännu eftersom jag hört om folk vars konsoler "brickats" av det men tack vare att konsolen och spelen startar så snabbt har behovet inte känts lika starkt. Hoppas ändå de patchar problemet snart.

Grafiken är riktigt bra. Jag är alltid sån att gameplay, story och ljud går före men om grafiken också är bra är det ett stort plus.

Handkontrollen tycker jag är bättre än DualShock 4.
Skönare grepp om joysticks och triggers samt mer tyngd.
Känns mer kvalitet.
Tråkigt att inte så många spel utnyttjar den fullt ut ännu men det kanske vi ser mer av sen för i Astro's Playroom är det otroligt häftigt.

Konsolen är så gott som knäpptyst vilket är ett STORT plus.

Mycket bättre nätverkskort än PS4.
Nedladdningar går betydligt fortare nu vilket är skönt.

Gränssnittet tyckte jag var lite rörigt till en början men nu tycker jag man navigerar lika snabbt som man gjorde på PS4. Skönt att store inte längre är en app man behöver starta utan det ligger inbyggt i gränssnittet.

Enda minuset är väl egentligen att den är stor och klumpig. Men samtidigt står den på golvet mellan min tv-bänk och min soundbars subwoofer så den stör mig verkligen inte.

Bra sammanfattning.
Jag tror problemen med Standby-läget redan är patchat, har använt standby varje dag sen releasen och inte haft ett enda problem. De jag önskar de patchar bort är att skivan börjar snurra någon gång i timmen trots att du inte ens spelar från den.

Ljudnivån är fantastisk i övrigt om man jämför med ps4, de enda jag kan komma på som är tystare är Xbox Series X, inget coil whine och fläkten är absolut tyst, hela tiden.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Mina första intryck är att den är dyr, och inte går att få tag på.

Skriv svar