Vilken plattform kommer du spela CyberPunk 2077 på? - (Delta i poll)

Medlem
Skrivet av Zontos:

PS4, är faktiskt förvånad att många valt att spela på en dator. Min laptop skulle aldrig klara spelet trots den är relativ ny.

Jag kan verkligen inte lira FPS-spel på konsol då förstapersons perspektivet kräver mus & tangentbord för egen del. Ljusår bättre känsla med musen i sådana spel. I 3e personspel så lirar jag dock helst med kontroll. Kör Assassin's Creed: Valhalla på PC med en Xbox ONE dosa.

CyberPunk 2077 är dock väldigt krävande. Jag lirar endast i 1080p med det mesta i medium setting och får ut 42-50 frames. Lirar med: i7 6700k, GTX 1070, 32 GB Ram.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

tänkte på stadia då min dator ej kommer palla spelet så tänkte stream spela det men jag var dum i skallen och fatta inte riktigt hur stadia funka. Jag trodde det var lite som netflix/game pass betala 99kr och spela alla spel på deras lista men nä det är spela meh spel gratis och betala för alla nya spel men jag har inge 529kr så blir inge spela alls för min del för jag var dum i skallen.

Medlem

Lirar på Stadia i nuläget, men blir PC sen, när man väl kan uppgradera till rätt grafikkort. Lite svårdrivet med ett 1080ti och en 5120x1440 skärm.

Medlem
Skrivet av deezel:

Lirar på Stadia i nuläget, men blir PC sen, när man väl kan uppgradera till rätt grafikkort. Lite svårdrivet med ett 1080ti och en 5120x1440 skärm.

Den upplösningen är ganska tung med 2080Ti också som jag kör med. Men så jävla värt med SUW i detta spel!!

Medlem
Skrivet av Skapligt:

Den upplösningen är ganska tung med 2080Ti också som jag kör med. Men så jävla värt med SUW i detta spel!!

Jo, tro det (har inte ens testat ;). Det är primärt jobbskärm, men rätt skön att lira på också ^^

12
Skriv svar