FZ lanserar ny mobilsajt

Robot
Medlem
FZ lanserar ny mobilsajt

Mycket tacksamt!

Medlem

Trevlans! Synd att det inte går att komma åt kommentarer men annars är det inte mycket att klaga på.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Can not compute!

For realz: Good stuff. Har jag något att göra på bussen till föräldrarna på helgerna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

KoP
Medlem

Smutt! Var ingen höjdare att sitta med Opera på mobilen och besöka FZ.

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

http://1.bp.blogspot.com/_vaqzPRR86qY/SRz81tFU8UI/AAAAAAAAA2o...

Can not compute!

For realz: Good stuff. Har jag något att göra på bussen till föräldrarna på helgerna.

/facepalm

Ontopic: Jag har verkligen väntat på detta. Svårt att sitta på min Nokia 95 och surfa runt på denna "stora" hemsida. Detta uppskattas verkligen! Tur att hela skolan har WLAN också.

Medlem

Bra... lägger den bland bokmärkena på iPhonen...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

med N900 har det aldrig varit problem, man jag antar att detta är bra för alla med iPhones

Medlem

Hoppas att FZ kommer med en Iphone app också, hade vare sweet like hell


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Har också väntat på detta, ska provas när man kommer hem!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

tack, men jag tror det känns som det funkade bra innan.

Medlem

Mycket efterlängtat, mailade ju faktiskt er om detta i samband med att jag skaffade min HTC Magic i höstas Nu har jag iofs en Nexus så det går rätt bra att surfa på den vanliga sidan men det är trevligt för alla med mobiler och spelintresse

*edit*

Synd att det ej går att kommentera och komma åt något annat än nyheterna? Men ändock trevligt!

@ Sillage, apps är kasst eftersom du då måste göra en för varje plattform du vill supporta. Det är långt ifrån alla som vill ha en iFåne!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem
Skrivet av Sillage:

Hoppas att FZ kommer med en Iphone app också, hade vare sweet like hell

Varför ska alla sidor ha var sin app? Låter dumt tycker jag. Utveckla sidan så den fungerar på så många mobiler som möjligt och bra funktioner.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

http://1.bp.blogspot.com/_vaqzPRR86qY/SRz81tFU8UI/AAAAAAAAA2o...

Can not compute!

For realz: Good stuff. Har jag något att göra på bussen till föräldrarna på helgerna.

Jag känner mig träffad... sitter med en sådan telefon än. Jag borde nog uppgradera mig.

Medlem

Fin fint, skall testa senare

(BTW: Om jag klickar på bilden i nyheten och sedan klickar på "Tillbaka till albumet"-länken så kommer jag till http://www.fz.se/bilder/album.fz?id=4103 och får felmedelandet "Det finns inget album med ID 4103.".)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Välkommet! Saknar möjlighet att spela upp film och en snyggare logga för att sätta fz som webb-app i iphonen.

Medlem

nice , men iphoeoe app hade vart ännu mer nice!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Helt poänglöst om inte kommentarerna fungerar. Denna versionen erbjuder inget som inte RSS-feed + Google Reader har.

Skrivet från min iPhone.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör
Skrivet av conthox:

Fin fint, skall testa senare

(BTW: Om jag klickar på bilden i nyheten och sedan klickar på "Tillbaka till albumet"-länken så kommer jag till http://www.fz.se/bilder/album.fz?id=4103 och får felmedelandet "Det finns inget album med ID 4103.".)

Albumet är till för lagring av nyhetsgrafik och liknande, det är stängt för bläddring.


signatur

Aiit, ska kolla...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Då kan ni som har iphone passa på att använda nysläppta opera mobile.

Frilansare

Tack för all feedback!
Ni som vill ha en FZ-app till Iphone, hur skulle ni vilja att den ser ut? Vilket innehåll skulle vara mest intressant?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack för all feedback!
Ni som vill ha en FZ-app till Iphone, hur skulle ni vilja att den ser ut? Vilket innehåll skulle vara mest intressant?

Om det ej är möjligt att göra en mobilsida där det fungerar att läsa/skriva kommentarer och visa videoklipp, recensioner, artiklar etc. samt forum. Alltså en sida som mer liknar fullversionen så kan en app så klart vara av intresse för oss som kör Android också. Men helst av allt ser jag att ni har en mobilsida där man kan komma åt "allt"


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem

3vligt! precis vad man väntat på!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack för all feedback!
Ni som vill ha en FZ-app till Iphone, hur skulle ni vilja att den ser ut? Vilket innehåll skulle vara mest intressant?

Gillar Macworld och IDGs appar, de är schyst funktionella!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Då är det väl dags att gå över till html5 för videoklippen oxå?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

vad är det man kan implementera i ett app men inte webbsidan?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tur att hela skolan har WLAN också.

Att skolan har WLAN påverkar den mobila tjänsten på vilket sätt? Eller är det bara jag som trodde att mobila tjänsten hör till mobiler och inte till bärbara datorer?

Skrivet av Luciphear:

Jag känner mig träffad... sitter med en sådan telefon än. Jag borde nog uppgradera mig.

Jag har en i en låda, back-up! Bästa telefonen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem
Skrivet av BeeJac:

med N900 har det aldrig varit problem, man jag antar att detta är bra för alla med iPhones

Hehe tänkte skriva samma sak, har alltid passat perfekt i rutan på N900.

12
Skriv svar