En ny Cyberpunk 2077-patch har landat på PC och Playstation

ELF
Medlem
Skrivet av NuZ:

Vad blir det för godsaker då?

Asus ROG Strix Z490-F Gaming
Corsair Vengance LPX 2x16GB
Samsung 970 EVO Plus 1TB
i5 10600K

Är lite av ett mellanhopp inför DDR5. Hoppas bara på att jag inte ska behöva köpa ny kylning. Har förstått det som att LGA1200 och LGA 1151 är samma lika stor :)....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Spelet har massor av quests och sidequests och händelser etc, många av dem är dock extremt simpla och enformiga.

Dock måste jag säga att jag älskar striderna! Skön o tung känsla i vapnen, melee och rörelse funkar helt okej och hackingen ger en ytterligare dimension.

Spelet är bra men det går inte bortse från vad det borde, kunde och lovade bli.
RDR2, som inte är ett rollspel, säljer in rollspelskänslan tio gånger bättre än cp2077

Jag är enig, snart 20h in i spelet. Det märkliga dock är att CDPR var ju otroliga på sido-quests i Witcher 3, det blev till och med en ny nivå av hur ett sidoquest borde vara sett till alla andra öppna-värld spel då. Men än så länge vad det verkar känns det som att man är tillbaka 8 år i tiden med en uppsjö av sidoquests/gig som är baserade på formulan: "Gör blabla, X antal gånger".Dess a sidoquests känns själlösa och rent ut sagt helt onödiga. För att en spelvärld ska bli något utöver det vanliga krävs det att sidouppdragen är unika och intressanta.

Jag kanske har fel, spelet kanske är fullt av intressanta och givande sidouppdrag jag ännu inte har upplevt. Än så länge känns det som ett stort steg bakåt för CDPR, sett till vad Witcher 3 gav oss spelare vad gäller sidouppdrag.

Medlem

Jag upplever att det blev fler buggar efter patchen..

NuZ
Testpilot
Skrivet av ELF:

Asus ROG Strix Z490-F Gaming
Corsair Vengance LPX 2x16GB
Samsung 970 EVO Plus 1TB
i5 10600K

Är lite av ett mellanhopp inför DDR5. Hoppas bara på att jag inte ska behöva köpa ny kylning. Har förstått det som att LGA1200 och LGA 1151 är samma lika stor :)....

Ser riktigt mysigt ut! God jul!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har INTE kört 40 timmar jag har kört Intro/VR trainern & mission 1
Inte sett något av en bugg, men har hört att Konsolversionen kunde fått lite mer kärlek, blir köp till Xbox när det finns xboxar igen så då kanske det patchas mer.

HW: i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE|.m2 SSD dock inte pillat på nån inställning, mottager gärna tips om man kan tveaka lite, spelet är iaf sjukt snyggt och flyter på kanon för mig. Kämpar med 1:a person, vänjer mig snart.

Inte sett någon patch än..


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

jbx
Medlem

Har gett spelet en chans till efter jag stängde av det med huvudvärk 3 gånger i fredags.
Jag flyttade längre från TVn typ 5 meter nu, för att inte se hur suddigt och hemskt det ser ut (på nära håll med oled 65CX och ps5).
Efter en stund så släppte de och nu har riktigt roligt med spelet, har hängt sig en gång på 10 timmar och små buggar här och var men inget som stör mig avsevärt.
Underhåller riktigt bra nu! De har lyckats skapa en unik stämning i Night City som jag inte upplevt i något annat spel.
Kan hålla med om att det släpptes för tidigt, 6 månader till hade gjort alla gott!
Nu ska jag spela vidare.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Ah, såklart. Det är fel att folk spelar på konsol, de borde spendera pengar på att uppgradera sin dator istället. Det är inte CDPRs fel att spelet krashar.
Även folk som har 3080 GPU med senaste eller näst-senaste CPU har fått spelet att krasha, eller bugga så att de har varit tvungna att start om helt.

Det är bra att du inte har stött på buggar eller saker som förstört din upplevelse. Det betyder inte att det inte händer för andra. Vi borde säga åt alla recesenter också som har skrivit att de har stött på buggar som stoppat dem från att avancera i Storyn eller krashat till desktop, att de behöver bara köpa en dator som klarar av spelet. För buggar är bara baserat på dator-specsen och har absolut inget och göra med att koden är trasig, right?

Sorry för denna lilla 'rant', men det är lite tröttsamt när någon som inte har problem säger åt andra att lösa problemet med pengar, när det inte ens är en riktig lösning. Om du stör dig på att folk klagar om buggar så kanske man bör hålla sig ifrån forum och reddit etc ett tag, tills spelet är patchat så pass mycket att majoriteten kan faktiskt njuta spelet.

Fast hur ofta har det kraschat för folk? Eller på annat sätt varit ospelbart på riktigt.

Dom cryboys som faktiskt gett exempel på buggar som gjort spelet ospelbart är få. Men det finns några som jag sett och då handlar det om bilar som inte kan köra förbi en parkerad bil, en cigarett som fastnat i luften, eller en npc som står o kollar åt fel håll.
Ingen har visat på en bugg som gör spelet ospelbart.

Det finns även dom som aktivt letar efter buggar o glitches, just för att whinea på forum.

Majoriteten kan njuta av spelet redan, om dom fokuserar på det istället för att leta buggar och problem.

NuZ
Testpilot
Skrivet av jbx:

Har gett spelet en chans till efter jag stängde av det med huvudvärk 3 gånger i fredags.
Jag flyttade längre från TVn typ 5 meter nu, för att inte se hur suddigt och hemskt det ser ut (på nära håll med oled 65CX och ps5).
Efter en stund så släppte de och nu har riktigt roligt med spelet, har hängt sig en gång på 10 timmar och små buggar här och var men inget som stör mig avsevärt.
Underhåller riktigt bra nu! De har lyckats skapa en unik stämning i Night City som jag inte upplevt i något annat spel.
Kan hålla med om att det släpptes för tidigt, 6 månader till hade gjort alla gott!
Nu ska jag spela vidare.

Ska vara klarare bild på Series X än PS5 tackvare högre upplösningen än så länge. Om du har hardcase så skulle jag lämnat tillbaka och kört där istället. De har ett 4K@30 också som tydligen ser helt ok ut med mer befolkning och bilar och sånt.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Soulless:

Spelet har massor av quests och sidequests och händelser etc, många av dem är dock extremt simpla och enformiga.

Men man får inte se sin karaktär äta och dricka, man kan inte bygga relationer eller ens pimpa bilar...eller möblers lägenheten eller ens byta frisyr.

Craftingen ör nice men också extremt simpel. Poliserna dyker magiskt upp när man otygar sig och allt man behöver göra för att undvika dem är köra/springa i en rak linje därifrån.

Missta mig inte, jag har 25 timmar i spelet och älskar det, kryper långsamt fram på storyn då jag spenderar så mycket tid på annat, men spelet är verkligen ”half-baked” och saknar så mycket små detaljer som skulle sålt inlevelsen så mycket bättre.

Detta känns, helt ärligt, som ett mod till skyrim.

Dock måste jag säga att jag älskar striderna! Skön o tung känsla i vapnen, melee och rörelse funkar helt okej och hackingen ger en ytterligare dimension.

Spelet är bra men det går inte bortse från vad det borde, kunde och lovade bli.
RDR2, som inte är ett rollspel, säljer in rollspelskänslan tio gånger bättre än cp2077

Simpla och enformiga?
Tror vi spelar två olika spel
Jag har nu i närheten av 40 timmar i spelet och jag minns inte att jag sett så bra quests någonsin i mitt 25 år i spelvärlden.
Jag har blivit arg, chockad, ledsen, glad, kåt
Känt kärlek, asvky, hat
Det är inte ofta ett spel kan få fram riktiga känslor och speciellt inte så många

Dom där sakerna kommer de säkert fixa in. jag ser det inte något som tar ifrån hur detta spelet fungerar. Världen är levande via questen där det händer massa olika saker och man får flera upplevelser

NuZ
Testpilot
Skrivet av Karmak:

Simpla och enformiga?
Tror vi spelar två olika spel
Jag har nu i närheten av 40 timmar i spelet och jag minns inte att jag sett så bra quests någonsin i mitt 25 år i spelvärlden.
Jag har blivit arg, chockad, ledsen, glad, kåt
Känt kärlek, asvky, hat
Det är inte ofta ett spel kan få fram riktiga känslor och speciellt inte så många

Dom där sakerna kommer de säkert fixa in. jag ser det inte något som tar ifrån hur detta spelet fungerar. Världen är levande via questen där det händer massa olika saker och man får flera upplevelser

Låter så ballt alltså men.... kåt? 🤣


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Dex
Medlem
Skrivet av NuZ:

Låter så ballt alltså men.... kåt? 🤣

Haha ja jag gillar också sido uppdragen i Cyberpunk och har skrattat osv, men kåt? Dit har jag inte kommit riktigt än! Blir ju lite nyfiken nu

eld
Medlem
Skrivet av NuZ:

Låter så ballt alltså men.... kåt? 🤣

Ska vi vara helt ärliga så är det en lika naturlig reaktion som alla de andra känslorna han raddar upp, men det är ju lite tabu att prata om.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Dex:

Haha ja jag gillar också sido uppdragen i Cyberpunk och har skrattat osv, men kåt? Dit har jag inte kommit riktigt än! Blir ju lite nyfiken nu

Haha exakt!

Skrivet av eld:

Ska vi vara helt ärliga så är det en lika naturlig reaktion som alla de andra känslorna han raddar upp, men det är ju lite tabu att prata om.

Haha ja men man blev ju nyfiken


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Karmak:

Simpla och enformiga?
Tror vi spelar två olika spel
Jag har nu i närheten av 40 timmar i spelet och jag minns inte att jag sett så bra quests någonsin i mitt 25 år i spelvärlden.
Jag har blivit arg, chockad, ledsen, glad, kåt
Känt kärlek, asvky, hat
Det är inte ofta ett spel kan få fram riktiga känslor och speciellt inte så många

Dom där sakerna kommer de säkert fixa in. jag ser det inte något som tar ifrån hur detta spelet fungerar. Världen är levande via questen där det händer massa olika saker och man får flera upplevelser

Det är såklart subjektivt och som jag tidigare nämnde så älskar jag spelet, men det är verkligen inte det fantastiska nyskapande mästerverk som du verkar tycka. Subjektivt som sagt men jag finner presentation, animationer och sättet som story och lore presenteras vara väldigt mediokert, ljusår bakom både RDR2 och än mer förvånande Witcher 3.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av NuZ:

Haha exakt!

Haha ja men man blev ju nyfiken

Räcker väl med anspelningar på sex för att de flesta människor ska kunna känna lite kåthet, och det är ingen brist på anspelningar på sex i CP77 så är väl inget förvånande. Snarare konstigt om folk påstår annorlunda.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Dlss grejen har jag ej rört så den är på auto. Har ett aorus extreme oc. Vet inte vad jag ska säga, kanske bara har 40 fps som max och g-synken på. Hmm

Ok jag trodde du menade att du körde 4k nativt med ultra på allt inkl RT, för gör man det får man typ 15fps även med 3090.

40fps Max? Trodde du menade stabilt 60fps som jag trodde alla hade som minimikrav som pc-spelare 😀

Har spelat cirka en timme och har sett typ 10 grafikbuggar redan, folk som sitter 2m upp i luften, går igenom väggar, gick in i skåp som typ exploderade, när man tittar sig i spegeln saknar man hår osv osv

Medlem
Skrivet av NuZ:

Låter så ballt alltså men.... kåt? 🤣

Vill inte förstöra nånting för andra och alla får nog inte samma i en questkedja men det går riktigt hett till med någon på ett speciellt sett.
Man blev i alla fall väldigt upphetsad på det

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det är såklart subjektivt och som jag tidigare nämnde så älskar jag spelet, men det är verkligen inte det fantastiska nyskapande mästerverk som du verkar tycka. Subjektivt som sagt men jag finner presentation, animationer och sättet som story och lore presenteras vara väldigt mediokert, ljusår bakom både RDR2 och än mer förvånande Witcher 3.

Har inte spelat RDR2 än så kan inte säga något där. Självaste storyn och presentationen lägger jag högre än witcher 3.

Witcher 3 var bra med bra story och roliga uppdrag men gav inte lika mycket känslor från dom. Cyberpunk känns mer riktigt och presenteras på ett sätt så man tror sig vara personen man spelar.

Jag fick en känsla i cyberpunk som jag aldrig fått i ett spel. Kändes overkligt. Kände mig arg och ledsen för att någon flyttade och jag inte skulle se personen igen. Så hårda band har inte något spel skapat

NuZ
Testpilot
Skrivet av Karmak:

Vill inte förstöra nånting för andra och alla får nog inte samma i en questkedja men det går riktigt hett till med någon på ett speciellt sett.
Man blev i alla fall väldigt upphetsad på det

Haha sweet! Nu längtar man ju ännu mer på spelet 👍

Skrivet av Soulless:

Räcker väl med anspelningar på sex för att de flesta människor ska kunna känna lite kåthet, och det är ingen brist på anspelningar på sex i CP77 så är väl inget förvånande. Snarare konstigt om folk påstår annorlunda.

Haha ja jag förstår det fullt ut. Mer att jag blev intresserad av vad h*n mena


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Spelet hade förtjänat mer tid, utan tvekan. Otroligt buggigt på alla vis med quest triggers som inte löses ut så man måste ladda en sparfil, kroppar som bokstavligt talat exploderar när man försiktigt lägger ner dem på marken, själv hoppar över ett staket och buggar ut i kollisionsgeometrin så man själv gibbar sönder till döds. Så fort en NPC är lite långsam att prata i en scen så blir man ju nervös och tänker "nu är det dags att ladda sparfil igen..."

Kan inte annat än gratulera er som spelat 30h och inte sett en enda bugg. Önskar verkligen att även jag kunde manipulera min verklighetsupplevelse på det viset så jag kunde njuta av spelet fullt ut. Vad är hemligheten? Massiva mängder droger? Eller är det enukleation av ögonen som gäller?

Medlem
Skrivet av Karmak:

Har inte spelat RDR2 än så kan inte säga något där. Självaste storyn och presentationen lägger jag högre än witcher 3.

Witcher 3 var bra med bra story och roliga uppdrag men gav inte lika mycket känslor från dom. Cyberpunk känns mer riktigt och presenteras på ett sätt så man tror sig vara personen man spelar.

Jag fick en känsla i cyberpunk som jag aldrig fått i ett spel. Kändes overkligt. Kände mig arg och ledsen för att någon flyttade och jag inte skulle se personen igen. Så hårda band har inte något spel skapat

Det beror helt på förstapersonperspektivet. Jag kan aldrig leva mig in i spel som utspelas i tredjepersonsperspektiv.

Medlem
Skrivet av Pixelwood:

Ok jag trodde du menade att du körde 4k nativt med ultra på allt inkl RT, för gör man det får man typ 15fps även med 3090.

40fps Max? Trodde du menade stabilt 60fps som jag trodde alla hade som minimikrav som pc-spelare 😀

Har spelat cirka en timme och har sett typ 10 grafikbuggar redan, folk som sitter 2m upp i luften, går igenom väggar, gick in i skåp som typ exploderade, när man tittar sig i spegeln saknar man hår osv osv

ingen aning hur mkt frames jag har! Normalt så säger jag 60 fps är målet, men jag föredrar stabil framerate där fps kurvan är runt 2-3 fps +- går upp och ner från 60fps strecket. 57-63 fps om du förstår jag menar. inte som vissa andra spel som ubisoft har släppt där det helt plötsligt får något slags minnes stroke och fps:en bara sa uck this shit im out! spelet fryser till en 1ms och sen så kollar man fps kurvan bara vandra upp och ner 30-80 fps avs 60fps och för mig så är de helt ospelbart. jag åter kommer med hur det ligger till med Cyberpunk..

Medlem

Jag spelar på ps4 pro och det har buggat sig många gånger. NPC som spawnar in från tomma intet. Grafik pop ins.
Min skugga var i form av en T-Pose. Skulle kolla mig i spegeln i spelet och då saknade jag allt hår och de enda kläderna jag hade var jackan som var infusad med kroppen, och jag hade ingen penis. Vapen som inte syns utan jag skjuter med bara händerna. För att nämna några saker.Spelat har även kraschat helt 4 gånger och jag har spelat kanske 4 timmar totalt än så länge. Det kraschade även ca 30minuter in efter den senaste patchen så den verkade inte göra någon skillnad haha. En annan sak är att grafiken är bland de ojämnaste jag har sett i ett spel, ibland ser det ut som ren skit som ett suddigt ps3 spel, och andra gånger ser det väldigt snyggt ut. Känns som dom valt att prioritera vissa områden och nästan struntat i andra.

Medlem
Skrivet av Pixelwood:

Ok jag trodde du menade att du körde 4k nativt med ultra på allt inkl RT, för gör man det får man typ 15fps även med 3090.

40fps Max? Trodde du menade stabilt 60fps som jag trodde alla hade som minimikrav som pc-spelare 😀

Har spelat cirka en timme och har sett typ 10 grafikbuggar redan, folk som sitter 2m upp i luften, går igenom väggar, gick in i skåp som typ exploderade, när man tittar sig i spegeln saknar man hår osv osv

lekte lite med dlss 2.0 och satte den på quality och display på nativt 4k 3840x2160 och fps ligger på 40 fps enligt nvidias fps räknare..
grafikbuggar har jag stött på en som du nämnde att folk springer omkring uppe i luften och jag va med om att en av npc:erna föll rakt ner i backen och sten dog hehe. sen hittade jag en vi en av motorvägarna där kör bilar igenom mitträcket och sidoräcket och så vidare, så det låg fullt med skrot jäms vägen.

Medlem
Skrivet av Kain:

Jag spelar på ps4 pro och det har buggat sig många gånger. NPC som spawnar in från tomma intet. Grafik pop ins.
Min skugga var i form av en T-Pose. Skulle kolla mig i spegeln i spelet och då saknade jag allt hår och de enda kläderna jag hade var jackan som var infusad med kroppen, och jag hade ingen penis. Vapen som inte syns utan jag skjuter med bara händerna. För att nämna några saker.Spelat har även kraschat helt 4 gånger och jag har spelat kanske 4 timmar totalt än så länge. Det kraschade även ca 30minuter in efter den senaste patchen så den verkade inte göra någon skillnad haha. En annan sak är att grafiken är bland de ojämnaste jag har sett i ett spel, ibland ser det ut som ren skit som ett suddigt ps3 spel, och andra gånger ser det väldigt snyggt ut. Känns som dom valt att prioritera vissa områden och nästan struntat i andra.

Spelet skalar ner grafiken när fpsen sjunker för mycket, vilket ger underbar ps3 grafik.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Soulless:

Räcker väl med anspelningar på sex för att de flesta människor ska kunna känna lite kåthet, och det är ingen brist på anspelningar på sex i CP77 så är väl inget förvånande. Snarare konstigt om folk påstår annorlunda.

Sexet i cyberpunk2077 var ju en besvikelse, trodde det skulle vara mer oumh eftersom spelet gör så förbannat mycket reklam om 18+ XXX skyltar där det står "wide open" med någon orm som letar sig upp osv.. Så det ända man fick se var några sekvenser på 1:30 sekunder och sen bytte dom film klipp som också låg på 1:30
så det var runt 6-7 st klipp som dom spelar upp random. that´s it. och dessutom inzoomat som fan så att man inte skulle se något.
Sen har vi en annan grej som jag störde mig på för att vara en sån där stad som aldrig sover med natt klubbar så kan du inte göra så mycket, du kan varken äta lr dricka för all mat och dryck hoardar du och lägger den i din backpack. För man får aldrig se dig äta lr dricka om det inte är skriptat event "quest" etc.. Man är naken i inventoryn och sen så har man under kläder på sig när man går ur menyn man duschar med kläderna på och för att var ett sån där jätte immersive spel så missade dom helt hållet på dessa punkter.

Annars så tyckte jag ändå att spelet kändes bra, lite som fallout 3/4 spelen mycket att utforska all loot och scrap och crafting mycket ställen där staden har mer eller mindre struntat i och gängen har tagit över. ibland så får man telefon samtal från polisen att någon gäng ledare är i närheten som man måste plocka.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

lekte lite med dlss 2.0 och satte den på quality och display på nativt 4k 3840x2160 och fps ligger på 40 fps enligt nvidias fps räknare..
grafikbuggar har jag stött på en som du nämnde att folk springer omkring uppe i luften och jag va med om att en av npc:erna föll rakt ner i backen och sten dog hehe. sen hittade jag en vi en av motorvägarna där kör bilar igenom mitträcket och sidoräcket och så vidare, så det låg fullt med skrot jäms vägen.

Har du nån räknare som visar gpu-användning? Jag har problemet att mitt 3090 bara används till ca70% i 1440p vilket resulterar i att fps hamnar under 60 ibland.

Har sett att andra på Reddit bla har problem med gpu-usage.

KoP
Medlem

15 timmar Cyberpunk och inga crasher eller buggar so far (spelar på Xbox).

Medlem

[quote postid="4076575" userid="329150" name="Pixelwood"]
Har du nån räknare som visar gpu-användning? Jag har problemet att mitt 3090 bara används till ca70% i 1440p vilket resulterar i att fps hamnar under 60 ibland.

Har sett att andra på Reddit bla har problem med gpu-usage.
[/quote

försökte lägga upp en bild men det gick inte.. Har 99% i gpu usage och jag använd msi afterburner denna gång något bättre än nvidias

och nu när jag har runt 48fps stabilt på max har testat att dra ner lite på skuggor och andra inställningar hände inte mycket på fps:en fick kanske 2 fps

Medlem
Skrivet av Kain:

Jag spelar på ps4 pro och det har buggat sig många gånger. NPC som spawnar in från tomma intet. Grafik pop ins.
Min skugga var i form av en T-Pose. Skulle kolla mig i spegeln i spelet och då saknade jag allt hår och de enda kläderna jag hade var jackan som var infusad med kroppen, och jag hade ingen penis. Vapen som inte syns utan jag skjuter med bara händerna. För att nämna några saker.Spelat har även kraschat helt 4 gånger och jag har spelat kanske 4 timmar totalt än så länge. Det kraschade även ca 30minuter in efter den senaste patchen så den verkade inte göra någon skillnad haha. En annan sak är att grafiken är bland de ojämnaste jag har sett i ett spel, ibland ser det ut som ren skit som ett suddigt ps3 spel, och andra gånger ser det väldigt snyggt ut. Känns som dom valt att prioritera vissa områden och nästan struntat i andra.

Upplevt liknande på xbox one x,.
Känns som att så länge man följer main story så ser det bättre ut..

Skriv svar