Vad spelar du i helgen, choomba?

Medlem

För mig blir det Destiny 2. Har inte brottom med Cyberpunk så väntar på patchar och en eventuell rea.

Medlem

Cyberpunk - PC


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Demon Souls såklart, enda riktiga next-gen spelet hittills.

Medlem

Wow Shadowlands och Cyberpunk.

10 timmar in i CP, imponerande men trist att inget eller det mesta i staden går att agera med, som ett Hollywood film set. Men just nu är det okej, mycket ögongodis.


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Medlem

Började med CP2077 men jag kan verkligen inte komma in i det, tycker det är svin tråkigt.
Blir väl Valhalla...

Medlem

Dead cells, är på 3 BSC nu. Sen blir det nog lite star wars kotor 2 också.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av DaDuke:

damit!.. kommer vara i en jungel i 6 månader.. hoppas CP2077 kommer vara på rea i sommar när jag kommer tillbaka.

Nu blev jag nyfiken, vilken djungel?


signatur

no remorse

Medlem

Jag själv kommer köra D&D 5E med polarna idag alltså rollspel med andra ord över internet

Medlem

Avvaktar Cyberpunk till jan/feb (eller när nu lagren fylls på med 3080). Så nu i helgen blir det Rome 2: Total War, och kanske dags att testa Gear Tactics eftersom en del andra här verkar spela det😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Rocket League, CS:GO och kanske lite Destiny 2.

Medlem

Lirar Cyberpunk, trodde att jag skulle älska spelet från början men pga många buggar så känns det så ofärdigt. Även staden känns tom då det är få saker man kan interagera sig med. Kan ändå inte sluta spela!
Annars är det shadowlands som gäller.

Medlem
Medlem

Har tagit upp Star Wars Battlefront 2 igen och satan, det är riktigt roligt.

Fortsätter med Valhalla, 40 timmar in nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Stationeers och ska nog köpa mig Cyberpunk under kvällen och köra imorgon.

Medlem

Har 15+ timmar eller liknande i Cyberpunk redan, Och då har jag inte ens börjat med Main Story än så lär bli Cyberpunk och ännu mera Cyberpunk och efter det lite mer Cyberpunk och sen tillbaka till Hell let loose.

Medlem
Medlem

Kommer nog spela mer Valhalla och Phasmophobia.

PERSONLIGEN så är jag lite besviken över Cyberpunk. Jag är en sucker för öppna världar och jag har en tendens att springa runt en del på sidan, istället för att konstant följa huvuduppdraget. Världen känns inte så levande och öppen som JAG PERSONLIGEN hade hoppats. JAG är besviken över klädstilar, hur bilarna känns att köra, hur poliserna är helt meningslösa i den öppna världen utanför huvuduppdrag, att spelet känns mer linjärt än väntat.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Cyberz:

Började med CP2077 men jag kan verkligen inte komma in i det, tycker det är svin tråkigt.
Blir väl Valhalla...

Jag har också lite svårt. Estetiken, dialogen, jag vet inte. Klickar inte riktigt. Men jag måste spela mer för att ge det en ärlig chans.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

För mig denna helg så kommer det bli massa Ps5-lir.
Mestadels blivit Spider-Man Remastered. Riktigt bra spel, dock känns alla extra-uppgifterna lite väl mycket. Flyter på riktigt bra i Performance Mode (dock så ser man att FPSen droppar lite när man får upp hastigheten under sin 'webswinging', men inget som jag har reagerat negativt på.

Hoppas också att få spela mer Demon's Souls, har inte kommit långt alls i det spelet. Men satan det är snyggt! Med HDR aktiverat på OLED-TV så sitter man helt förvirrad över att ett sånt spel flytar så pass bra som den gör på Playstation 5. Och det är dessutom en launch-title, så man undrar lite hur bra kommer spelen se ut om 2-3 år när utvecklarna börjar lära hur de kan maximera konsolen.

Medlem

Försöker att spela AC Valhalla.. men fastnar inte..

Tyckte mer om Odyssey..

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag har också lite svårt. Estetiken, dialogen, jag vet inte. Klickar inte riktigt. Men jag måste spela mer för att ge det en ärlig chans.

Kan vara så här ibland med allt tycker jag.

Ibland när det är något nytt spel eller en serie, så tilltalas man bara inte, trots att man borde va intresserad.

Kör lite till eller se på något annat och kom tillbaka med en annan sinnesstämning - då brukar det släppa.

För tillfället inte sugen, eller på humör
Det extremaste fallet för mig är One punch-man. Jag såg första avsnittet och skrattade såväl som tyckte om konceptet, men sen orkade jag inte kolla mer. Det tog 2-3 år för att känna det där ett suget för att vilja se klart serien.

Den första gången var jag bara inte på humör för en sånn serie just då. När jag senare kom tillbaka så kunde jag inte förstå varför jag skjutit upp det så länge. Serien är ju skitbra!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag har bestämt mig för att köpa ett PS5 till födelsedagen nästa sommar, och väntar med att spela Cyberpunk tills dess. Spelet måste fixas, helt klart. Därför passar jag på att lira igenom Max Payne 1, 2 och 3 istället under den närmaste tiden. Sedan blir det Assassin's Creed Rogue som jag aldrig riktigt fick upp ögonen för när det begav sig.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Definitivt inte Cyberpunk iaf.. Det får bli när Ps5 patchen kommer vilket blir kanske nästa höst?

123
Skriv svar