Visa upp din V från Cyberpunk 2077!

Skägg.
10 Chambers
Visa upp din V från Cyberpunk 2077!

Har inte haft spikes på 20 år säkert...


signatur
Medlem

Okej det här är inte "min" V men en random snubbe som dök upp utanför Vik's! Var tvungen o knäppa en bild med telen
Hyfsad beast!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hastade mig igenom character creation och glömde att dra upp dra upp gylfen. Varning för en liten nakenchock i spoilerrutan

FM-guru
F.d. Sisyr

Ångrar att jag inte valde de där flätorna som frilla. Synd att man inte verkar kunna ändra in-game!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

och tur är det!


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av gonzo247:

och tur är det!

vad snackar du om? finns inte en dam i night city som kan motstå offspring-calle

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:

Ångrar att jag inte valde de där flätorna som frilla. Synd att man inte verkar kunna ändra in-game!

https://i.gyazo.com/faec299eb3ef38104ba3537fa43cf427.jpg

Va, kan man inte frippa om sig i spelet? Inga frisörer i hela Night City...

Skrivet av gonzo247:

och tur är det!

Haha!

Skrivet av superlim:

vad snackar du om? finns inte en dam i night city som kan motstå offspring-calle

Smash!


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Va, kan man inte frippa om sig i spelet? Inga frisörer i hela Night City...

Jag läste något om att man inte kan det (eller fixa tatueringar osv), och jag har inte hittat någon möjlighet själv så...

Medlem

signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jag läste något om att man inte kan det (eller fixa tatueringar osv), och jag har inte hittat någon möjlighet själv så...

Verkar tyvärr inte så :/
Hoppas verkligen de lägger till det framöver, customiseringen i spelet, eller bristen av, är under all kritik.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Har tre... men tror detta kommer bli Main.

Min gamla wow main var också tjej så detta är jag nöjd med.
Färgad kvinna, utan hår .... och med Penis! kunde inte låta bli när möjligheten fanns


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

NuZ
Testpilot

Alltså jag vill ha det här spelet så sjukt mycket!!!
Ser amazing ut och kommer nog vara minst 3h i bara karaktärsskaparen!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Här är min V iaf.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Soulless:

Okej det här är inte "min" V men en random snubbe som dök upp utanför Vik's! Var tvungen o knäppa en bild med telen
Hyfsad beast!

https://i.imgur.com/0pctQ32.jpg

"he's the hero Night City deserves, but not the one it needs right now"

Ser ut som en snubbe jag såg på en livesändning från en orkanrapport från USA förra året. Vinden piskade, flyger bråte, regnet bara öser - reporten går runt i ett bostadsområde där folk skyndar att söka skydd. Plötsligt syns en kille i kalsonger ute på sin garageuppfart som lägger sig och kör armhävningar. Så episkt. 😁


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Ms. V!


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem

Underbart att se ! Ska se om jag lyckas knäppa någon bild på min streetkid

Medlem
Skrivet av floke:

"he's the hero Night City deserves, but not the one it needs right now"

Ser ut som en snubbe jag såg på en livesändning från en orkanrapport från USA förra året. Vinden piskade, flyger bråte, regnet bara öser - reporten går runt i ett bostadsområde där folk skyndar att söka skydd. Plötsligt syns en kille i kalsonger ute på sin garageuppfart som lägger sig och kör armhävningar. Så episkt. 😁

HAHA skulle vilja se det klippet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sorry guys, she's not in the mood...

Kejdå...

Medlem

Kommer bild strax mitt största problem är man ser alltid ut som en idiot på Hard då man vill ha så mycket armor som möjligt. Om inte man vill bli deckad på en dec Dvs 😁🤣

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Kommer bild strax mitt största problem är man ser alltid ut som en idiot på Hard då man vill ha så mycket armor som möjligt. Om inte man vill bli deckad på en dec Dvs 😁🤣

Ja vissa strider är ingen lek. Har börjat få lite bättre grejer och kommit underfund med hur man måste köra, men det är fortfarande rätt ofta man stryker med. Var nära att köra på svåraste bara för att det var så satans cool bild


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av adfactory:

Min gamla wow main var också tjej så detta är jag nöjd med.
Färgad kvinna, utan hår .... och med Penis! kunde inte låta bli när möjligheten fanns

Samma här men går man in i karaktärsmenyn och byter byxor så har man vagina igen. lol

Medlem

Hacker chick V

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Sorry guys, she's not in the mood...

https://i.imgur.com/ERlTm6a.png

Kejdå...

Vad fan hände med hårfäste?!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Kul ändå att det går att skapa "gubbar" med så olika karaktär, de ser verkligen ut som individer. Snarare än variationer av varandra.

Skrivet av Sisyr:

Ångrar att jag inte valde de där flätorna som frilla. Synd att man inte verkar kunna ändra in-game!

https://i.gyazo.com/faec299eb3ef38104ba3537fa43cf427.jpg

Riktigt cool karaktär! Även om det ska erkännas att jag blev något besviken när jag insåg att den stiliga "käppen" inte alls var någon käpp utan en katana.

Medlem

Är färblind så har lite svårt för det där med att para ihop färger på ett bra sätt, polarna brukar skoja med mig om det. Men trivs med min V iallafall Tycker det är roligt att karaktärerna kan se så oerhört olika ut.

Medlem

Nöjd? Nej men bäst armor just då

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Vad fan hände med hårfäste?!

Ett högt hårfäste är också ett hårfäste...

Medlem

Dröjde inte länge innan V blev en seriemördare av rang.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Samma här men går man in i karaktärsmenyn och byter byxor så har man vagina igen. lol

VA! förväntade mig nån extra dialog någonstans i spelet, typ första dejten med nån Damn!


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Skribent

Det blev en ganska mellanmjölkig V för min del eftersom jag hade planerat att han skulle präglas och förändras av det som händer efter att jag tar kontroll över honom. Dessvärre verkar det inte finnas särskilt många sätt att göra det, utöver vilka kläder han har på sig

Skriv svar