Star Wars: Squadrons har fått 2 nya skepp och custom matchmaking

Robot
Star Wars: Squadrons har fått 2 nya skepp och custom matchmaking

Nu kan du ratta B-Wings och Tie Defenders.

#Ea-motive, #Star-wars-squadron


Medlem

Kul för ett spel som inte Skulle få nytt content. Nu har det fått två uppdateringar. Börjar bli sugen på att testa det

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul för ett spel som inte Skulle få nytt content. Nu har det fått två uppdateringar. Börjar bli sugen på att testa det

Ja det här borde spelutvecklare ta efter, bättre att lova för lite än att lova för mycket!

Jag vill med testa det, men väntar på att EA Play ska komma till pc via game pass (om tre dagar). Sen blir det ut att flyga med oculus quest 2 och en HOTAS!

Medlem

Håller på spelar igenom kampanjen lite smått, men märkte att det var ganska svårt att "flygga" runt jämfört med andra flygspel. Slutar ofta med att jag stannar helt och bara vrider om skeppet som en turrent och skjuter ner skepp. Märkte även att AIn i spelet gör desamma haha. Kanske någon inställning som jag missat?

Medlem
Skrivet av noyart:

Håller på spelar igenom kampanjen lite smått, men märkte att det var ganska svårt att "flygga" runt jämfört med andra flygspel. Slutar ofta med att jag stannar helt och bara vrider om skeppet som en turrent och skjuter ner skepp. Märkte även att AIn i spelet gör desamma haha. Kanske någon inställning som jag missat?

För att vända snabbt vill du inte ha vare sig full fart eller ingen fart utan någonstans mittemellan, en bit in i kampanjen lär man sig också att "boostsvänga" så att du girar skarpt med hjälp av boosters

Medlem
Skrivet av Gesturr:

För att vända snabbt vill du inte ha vare sig full fart eller ingen fart utan någonstans mittemellan, en bit in i kampanjen lär man sig också att "boostsvänga" så att du girar skarpt med hjälp av boosters

hm jag får spela vidare lite o se om det är det som känns fel. Kan vara att det känns segt på något sätt. Dunno

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Ja det här borde spelutvecklare ta efter, bättre att lova för lite än att lova för mycket!

Jag vill med testa det, men väntar på att EA Play ska komma till pc via game pass (om tre dagar). Sen blir det ut att flyga med oculus quest 2 och en HOTAS!

Jaha, blir det fritt då? För på xboxen är det bara demo på gamepass

Medlem
Skrivet av robbis:

Jaha, blir det fritt då? För på xboxen är det bara demo på gamepass

Det är väl fullversionen i tio timmar? Eller begränsas spelen? Har bara kört ett fåtal spel med tio timmars-gräns. Nu spelar det inte så stor roll, om jag gillar det ovh det funkar bra i vr så kommer jag köpa det

Medlem
Skrivet av robbis:

Jaha, blir det fritt då? För på xboxen är det bara demo på gamepass

Är du säker? Varför har de börjat göra så? Brukade vara fullversionen.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Är du säker? Varför har de börjat göra så? Brukade vara fullversionen.

EA play ger 10 timmars trial på Squadrons, sen måste man köpa det verkar det som. Iofs så hinner man kanske tröttna inom 10 timmar

Medlem
Skrivet av robbis:

EA play ger 10 timmars trial på Squadrons, sen måste man köpa det verkar det som. Iofs så hinner man kanske tröttna inom 10 timmar

Ah, vad bra. Lät som att du menade att det är någon slags demoversion bara. De kan även göra så, funnits enstaka fall där de haft den metoden att begränsa innehåll.

1
Skriv svar